1,432 indlæg i dette emne

"Skat... Du ved godt de der gummistøvler ik... Altså.. Lets face it - hvor meget regn er det lige der kommer i 2012?? Jeg har tjekket vejrudsigten for de næste 12 mdr og lavet en cost benefit analyse på brugen af gummistøvler kontra prisen - og er kommet frem til at det vil koste 118kr hver gang jeg skal bruge mine gummistøvler.. DET kan jeg ikke lade dig betale.. Derimod har jeg fundet disse YDERST økonomiske og praktiske - men samtidig festlige sko - som jeg kan bruge til stort set alle festlige lejligheder i 2012 og mange år fremover.. Det giver som MAX en udgift på små 12-13kr pr. fest og det kan man da ikke sige nej til vel?? Så derfor - skat.. De der gummistøvler - de er yt og skoene er in - ik??"

Husk dådyr øjne, nedringet bluse og rottehaler! :b223::wink:

Hahaha :) :) :) mon ikke det kunne virke?

Desuden er der ikke langt fra Ilse Jacobsens støvler og til 2000 kr (kun det dobbelte oveni :) :) )

Redigeret af Daniels brud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næsten unfair; det kan være svært nok for en mand at hamle op med en stålsat kvinde - og her er der så lige en hel QUINDEMAFIA på spil :griner:-

Go for it girl!! :wink:

Well, unfair eller ej så virkede det ikke :shooter:

Hr. Mand mener under ingen omstændigheder der er grund til et par SÅ dyre sko, og er overbevist om at jeg da sikkert kan finde nogen der ligner. Men nu er det bare sådan, at jeg er faldet for hælen som jeg aldrig før har set, og som jeg ikke har kunnet finde hos andre mærker. Har forsøgt mig på ebay, men uden held.

ØV ! :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne du ikke give det et go at dekorere skoenes hæl selv?

Sagtens, men det er ikke så meget det at der er bling på hælen eller jo, det er det også, men hælen på skoen her er trekantet på en måde, der bare giver et fedt arkitektonisk udtryk som vil være en fed kontrast til begge mine kjoler. Prøver lige at se om ikke jeg kan finde et billede fra siden, man kan nemlig ikke så godt se det på billedet her.

0

Del dette indlæg

Arhhh... I see.

Kan du ikke høre mor og far om du kan få forskud på jule og fødselsdagsgaver i år

Tjo.. Tror måske jeg vil prøve og se om det kan lade sig gøre at spare op, men ellers må jeg finde nogle andre. Synes også selv at 2000,- er meget for et par sko til eén dag. Den kommer i tænkeboksen, mens jeg leder videre (igen)..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej den type hæl er ikke såååå nem at finde.. mener jeg har set et par kopi sko på et tidspunkt med sådan en "ikonisk" hæl - men altså... Where... :blink::unsure:

Men hvis først du har forelsket dig i Rhiannaen - så er det nok "bare" den sko du skal have? :wink: Pengene må kunne findes et sted.. :badgirl:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej den type hæl er ikke såååå nem at finde.. mener jeg har set et par kopi sko på et tidspunkt med sådan en "ikonisk" hæl - men altså... Where... :blink::unsure:

Men hvis først du har forelsket dig i Rhiannaen - så er det nok "bare" den sko du skal have? :wink: Pengene må kunne findes et sted.. :badgirl:

post-48514-0-82863900-1325748684.jpg

post-48514-0-19562500-1325748692.jpg

post-48514-0-00577400-1325748699.jpg

Arg men altså, jo mere jeg kigger på dem jo mere forelsket er jeg. :a1221:

Åååårhhh Det er altså også bare en lækker sko! :loveboard:

Ih altså hvor i lokker. :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he årh tøser nu må vi vist sige stop (siger englen der lige har købt et par sko til 3200,-) hvis du ikke kan finde pengene, så må du undvære :sm:

Aj nu skal jeg heller ikke sparke til en brud der ligger ned på at beundre hælene på sine "ikoniske" sko (OMG hvilket udtryk) MEN 2000,- er mange penge hvis det ikke lige er nogle man står og har løst liggende i lommen.

Har du tjek på om du får penge tilbage fra SKAT ? Mine skattepenge skal nemlig forhåbentlig, muligvis og evt bruges på en dansekjole som jeg absolut vil have skal være den der fancy Justin Alexander dims - men jeg har indgået en hellig pagt med mig selv :fløjt: om ikke at købe den, medmindre jeg får skattekronerne.

Så vent lidt og se om ikke der skulle dukke 2000,- op - ellers må du igang med at sælge hvad du nu end har på fx trendsales

0

Del dette indlæg

He he årh tøser nu må vi vist sige stop (siger englen der lige har købt et par sko til 3200,-) hvis du ikke kan finde pengene, så må du undvære :sm:

Aj nu skal jeg heller ikke sparke til en brud der ligger ned på at beundre hælene på sine "ikoniske" sko (OMG hvilket udtryk) MEN 2000,- er mange penge hvis det ikke lige er nogle man står og har løst liggende i lommen.

Har du tjek på om du får penge tilbage fra SKAT ? Mine skattepenge skal nemlig forhåbentlig, muligvis og evt bruges på en dansekjole som jeg absolut vil have skal være den der fancy Justin Alexander dims - men jeg har indgået en hellig pagt med mig selv :fløjt: om ikke at købe den, medmindre jeg får skattekronerne.

Så vent lidt og se om ikke der skulle dukke 2000,- op - ellers må du igang med at sælge hvad du nu end har på fx trendsales

YES! Du har jo helt ret. Jeg er den snusfornuftige type der altid beregner skatten så jeg er sikker på at få noget tilbage, og der kom jo lige min gyldne mulighed. Hvis jeg får nok tilbage der, så køber jeg dem helt sikkert. :thumbsupsmileyanim:

TAK :kiss:

0

Del dette indlæg

Giftes til Maj: Hvad så hvis du får 100,- tilbage i skat? Skal den så også købes? :lol:

Men ja, man skal ikke bare købe for at købe. Og er det ikke sko du fremover ellers vil bruge, er 2000 MANGE penge. Go for the look (uden hælen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv.. Min mor skulle komme imorgen og hjælpe med at lave invitationerne færdige, men det papir vi skal bruge er bare slet ikke til at drive op. i hvert fald ikke til imorgen. Min lokale papirshop får det forhåbentligt hjem i næste uge så vi må udskyde projektet til næste lørdag selvom det egentlig ikke passer så godt ind, men nu VIL jeg virkelig snart være færdig så jeg kan komme i gang med noget andet.

0

Del dette indlæg

Kan man få det i panduro?

Ej nu sidder jeg og tænker at i bor i skive og jeg så bare kunne tage det med, men det gør i jo ikke :)

Tog turen til Vejle i dag for jeg var jo sikker på at Panduro havde det, men jeg måtte tage hjem igen med lang næse... :td:

Jeg købte det oprindeligt hos Dommerby Papir der ligger ved Skive, og da min mor jo skal køre fra Skive og herned var det jo oplagt at hun kunne tage det med. Men da jeg ringede derop sagde indehaveren at hun desværre ikke havde det længere fordi det var så svært at få fat på (no freakin' kiddin' !?! :huh: )...

Det var ellers et meget sødt tilbud Lene :hug:

0

Del dette indlæg

Kan man få det i panduro?

Ej nu sidder jeg og tænker at i bor i skive og jeg så bare kunne tage det med, men det gør i jo ikke :)

Tog turen til Vejle i dag for jeg var jo sikker på at Panduro havde det, men jeg måtte tage hjem igen med lang næse... :td:

Jeg købte det oprindeligt hos Dommerby Papir der ligger ved Skive, og da min mor jo skal køre fra Skive og herned var det jo oplagt at hun kunne tage det med. Men da jeg ringede derop sagde indehaveren at hun desværre ikke havde det længere fordi det var så svært at få fat på (no freakin' kiddin' !?! :huh: )...

Det var ellers et meget sødt tilbud Lene :hug:

Åh hvor er det dog bare typisk! Håber i snart får fat i noget :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer