1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

De er virkelig FLOTTE de receptionsindbydelser du har lavet :respekt::BKSTREET: Det er meget gennemført det hele.

Er også ret vild med de panodil poser - super fundet på (af mille :tunge: ).

flotte receptionsindbydelser og sødt med de små panodilposer.. Jeg har også skabelonen liggende til at lave dem :)

Hvor er jeres indbydelser bare super flotte :BKSTREET:

vildt flotte invitationer :respekt: Mega smart med de panodil poser :thumbsupsmileyanim:

Hvor er i søde piger, lidt ros hjælper når man ligger dødssyg (frygter mandeinfluenza :td: ).

0

Del dette indlæg

Ihh hvor ser de Panodil-poser bare fine ud!! :) Jeg har cuttet costs ved vores bryllup jo og taget noget af alt det overflødige fra .... og favors var blandt der, haha. Måske der blir lagt et stykke chokolade på hovedpuden og det er det :P

Og mande-influenza.... SHIT .... du er godt klar over, at det blir et spørgsmål om liv og død ? :lol: Hvis du har brug for lidt støtte i den svære tid, så er her et helt fantastisk site: http://manflu.info/

Hvis nogen skulle være i tvivl om hvad mande-influenza er, så er her definitionen:

"Man Flu is a crippling and debilitating disorder indiscriminately striking down male members of the human species without warning. The illness is often referred to pejoratively by female members of the species who are in fact immune from the illness as man flu is now known to exclusively attack the XY chromosome carrier. If Man Flu is kind enough not to kill the infected party it will definitely leave him weak, sick, hurting everywhere and in dire need of TLC."

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Det lyder som noget nær det rigtige :unsure: Har sovet måske 4 timer i nat, hvad jeg ikke synes er meget taget i betragtning af at jeg gik i seng kl 21 og stod op igen kl. 9....

Kan godt forstå du har cuttet i budgettet, det bliver ligepludselig alt for meget (især når man bliver inspireret herindefra.... :badgirl: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hehe ja .... man bliver MEGET inspireret herinde fra :) men nåede vist bare til et sted, hvor vi jo egentlig godt kunne undvære veteranbilen til 3.000 kr .... egentlig godt kunne undvære favors til 15-2000 kr ... and the list goes on, hehe. Kommer også til at spare lidt på maden, tror jeg .... havde sat 450 af pr pers + drikkevarer + pølsevogn til natmad .... haha.

Var i øvrigt lige inde på Lenas blog ... orange er 2012 farven .... der er du heldig med stolene!! :D lol

0

Del dette indlæg

Puha kan altså godt mærke at dagen nærmer sig. Om kun 4 dage er det 100 dages milepæl og så er det jo faktisk ret snart. Glæder mig simpelthen så meget. :cheerleader3:

Vi har styr på rigtig mange af de store poster: fotograf, musik, maden, kjolen og en masse andet. Det giver ro til min indre kontrolfreak, selvom der en masse der skal ordnes endnu.

Igår snakkede vi lidt om receptionen. Vi bestiller kage ved min gamle chefs mand, der er pensioneret konditor. Det betyder at vi får en rigtig god pris, vi skal nemlig kun give 45 kr./ pers. Men når man skal holde reception for 85 gæster løber det alligevel hurtigt op, og da vi ikke ved hvor mange der kommer til globryllup er det svært at vide hvor mange der skal bestilles kage til. (globryllupsgæsterne inviteres med til reception efter vielsen). Derfor snakkede vi lidt om at bestille bryllupskage til 90 personer, og så selv bage en masse lækre cup-cakes. Skulle man så risikere at der ikke er kage nok, jamen så er der i hvert fald cupcakes udover noget tapas/let frokost som vi ikke lige har fundet ud af hvad skal være endnu.

Synes i det lyder som en ok idé eller? Hvis jeg var gæst ville jeg synes det var et fint alternativ HVIS man skulle være uheldig og der ikke er nok kage (eller hvis man bare gerne vil have mere :metteholm )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det lyder som et rigtig godt alternativ! Og så synes jeg altså også ofte, at man læser, at der var aaaalt for meget kage (også selvom man spiste kagen til receptionen, som I gør, og ikke som dessert efter maden), så hvis I bestiller til 90 mand og har cupcakes ved siden af, så er jeg helt sikker på at det nok skal gå :biggrin: God plan!

0

Del dette indlæg

Det er da et super fint alternativ....der er sikkert også nogle der synes at bryllupskage kan være for sødt og derfor heller vil have en cupcake..... :cheerleader3: Så ja lav da dem......og så er der ingen der kommer til at mangle kage..... :metteholm Dejligt i føler i har styr på mange ting.....men ja det er jo lige om lidt....vi skal også giftes i maj og det er bare snart - man føler man skal ave en masse sedler og skrive ned osv.......men mon ikke det går :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg synes også at det lyder som en fin ide. Det er altid svært at vurdere hvor meget mad der skal være til receptioner o.l. så en backup plan der både tager hensyn til flere gæster end forventet men som også samtidig kan være et alternativ til bryllupskagen er en super løsning. :cheerleader3:

Hvor skal I have maden til selve festen fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også at det lyder som en fin ide. Det er altid svært at vurdere hvor meget mad der skal være til receptioner o.l. så en backup plan der både tager hensyn til flere gæster end forventet men som også samtidig kan være et alternativ til bryllupskagen er en super løsning. :cheerleader3:

Samme mand som laver kage. Han gør rigtig meget i helstegt pattegris og vi æælsker pattegris. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Samme mand som laver kage. Han gør rigtig meget i helstegt pattegris og vi æælsker pattegris. :thumbsupsmileyanim:

Uhh, det lyder også godt! Dejligt med nogle gode kontakter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Uhh, det lyder også godt! Dejligt med nogle gode kontakter :biggrin:

Det er også såååå godt. Skal have lært min brudeterne hvordan man spænder kjolen ud, for det kommer jeg helt sikkert til at have behov for :metteholm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, mit hovede har allerede gang i 1000 ting mht. cupcakes, og så må fingrene jo følge trop. Så her til eftermiddag lavede jeg disse fine små cupcakes skilte. Synes de er blevet vildt gode. Har så kun lavet de fem der er på billedet, for jeg vil ikke lave dem færdige før vi ved hvilke slags cup cakes der skal bages.

Jeg har lavet en DIY trin for trin guide her.

post-48514-0-85353700-1327855439.jpg

post-48514-0-86323400-1327855417.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer