1,433 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ihh nogle fine øreringe :loveshower:

Kan godt misunde du har dem på plads - for er altså ikke nemt at finde de rigtige :)

Haha du har helt ret. Det er virkelig også en af de ting (sammen med skoene), som har givet mig mareridt om natten. Det er bare en detalje der er tilpas betydningsfuld til, at den helst skal være HELT perfekt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj, hvor er de fine! De passer da helt perfekt med halskæden :thumbsupsmileyanim:

Det er nemlig det de gør. Tror Anders er glad for jeg alligevel kan have halskæde på, han blev nu noget slukøret da jeg nævnte at jeg overvejede at droppe den :lol:

-HAHA- stakkels Anders :biggrin: Men med de øreringe du nu har købt, så kommer både halskæden og øreringene til deres ret. Altså, der er jo ikke noget "der tager overhånd", eller hvordan søren jeg lige skal forklare det :biggrin: Ih altså, det er i hvert fald helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nøj, hvor er de fine! De passer da helt perfekt med halskæden :thumbsupsmileyanim:

Det er nemlig det de gør. Tror Anders er glad for jeg alligevel kan have halskæde på, han blev nu noget slukøret da jeg nævnte at jeg overvejede at droppe den :lol:

-HAHA- stakkels Anders :biggrin: Men med de øreringe du nu har købt, så kommer både halskæden og øreringene til deres ret. Altså, der er jo ikke noget "der tager overhånd", eller hvordan søren jeg lige skal forklare det :biggrin: Ih altså, det er i hvert fald helt perfekt :thumbsupsmileyanim:

Præcist :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er morgengaven sikret, for utroligt nok er JEG vinder af Tina Livs budoir konkurrence :o . Mig, som ellers ALDRIG vinder noget. Hvor er det mega fedt! Glæder mig helt vildt :thumbsupsmileyanim:

WOOP hvor er jeg bare glad :cheerleader3::balloon:

Århh hvor er du heldig, FEDT!!! stort tillykke med det! Hvornår skal du have dem taget? :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så er morgengaven sikret, for utroligt nok er JEG vinder af Tina Livs budoir konkurrence :o . Mig, som ellers ALDRIG vinder noget. Hvor er det mega fedt! Glæder mig helt vildt :thumbsupsmileyanim:

Århh hvor er du heldig, FEDT!!! stort tillykke med det! Hvornår skal du have dem taget? :loveshower:

Det er virkelig dejligt :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke endnu hvornår de skal tages, har sendt en mail til Tina for at høre hvornår hun har tid, og tjekker mail hele tide for at se om hun har svaret :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke endnu hvornår de skal tages, har sendt en mail til Tina for at høre hvornår hun har tid, og tjekker mail hele tide for at se om hun har svaret :lol:

Ih hvor bliver det spændende.. :thumbsupsmileyanim: jeg har tid hos hende her den 20 marts :o hvor hun kommer til kbh

0

Del dette indlæg

Ih hvor bliver det spændende.. :thumbsupsmileyanim: jeg har tid hos hende her den 20 marts :o hvor hun kommer til kbh

Ej hvor fedt, glæder mgi tilat se dine billeder også. Jeg er så spændt. Og nu har jeg den perfekte undskyldning for at købe en masse nyt lækkert undertøj også :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, der jo faktisk sket en hel masse bryllupsrelaterede ting i de sidste par uger, så meget at jeg slet ikke synes jeg har haft tid til at opdatere herinde, men det råder jeg bod på nu.

Vi har fået købt Anders' tøj. :cheerleader3: Eller, vi har i hvert fald købt jakkesættet. Det er et vildt lækkert sæt fra Sand, som jeg desværre ikke har kunnet finde billeder af på nettet og har heller ikke selv fået taget nogle, så i må vente til beretningen med at se hvor lækker min mand bliver :tunge: Det er koksgrå med en lækkert svagt skinnende vævning, figursyet og generelt bare møj lækkert.

Nu mangler vi bare slips og den der "klud" (hvad hedder den? ), og så skal vi finde ud af om vi skal have syet en vest eller nøjes med slipset. Synes det er lidt svært, for han får nok næppe brugt vesten igen, og fordi det er et kollektionsjakkesæt findes der ikke en vest til, og ved ærligt talt ikke om det kan betale sig at få en syet når den nu kun skal bruges den ene gang. Heldigvis er en ven af familien en dygtig hobby skrædder, så når han alligevel skal ligge jakkesættet ind håber vi på at få lidt råd med på vejen :).

Mine flotte hjemmegjorte brudesko er nu færdige (sry, har ikke lige et billede af de færdige, men de er jo også bare spejlvendte af hinanden :tunge: ). En dejlig ting at få streget på DIY listen må jeg sige, og resultatet blev bare så fint.

Jeg har også (endelig :cowsleep: ) fået fundet en brunchkjole. Ville så gerne have noget med blonder, men hader simpelthen at købe tøj online fordi det bare aldrig rigtig passer og det er så bøvlet at bytte. Helt tilfældigt faldt jeg over en fin blondesag fra H&M den dag vi var ude at købe tøj til Anders, og så til kun 200 kr. Perfekt :thumbsupsmileyanim: Jeg har fundet et billede af den på deres webshop, min er bare ikke kridhvid men champagne farvet.

post-48514-0-10361300-1330605471.jpg

Derudover er vi så småt begyndt at lave lister: huskelister, indkøbslister, DIY-lister og spørgsmål-til-præsten/fotografen/feststedet lister. Synes lige pludselig alle de løse ender sniger sig frem i alle kanter og hjørner, for nu er der virkelig ikke længe til. Wee :lol:

0

Del dette indlæg

Fedt der er sket så meget de sidste par uger.....det er jo også lige snart.... :loveshower: Kjolen er rigtig fin....har set den i H&M så forstår godt dit valg :cheerleader3: Åh ja og du er vinder af Tina Liv hvor heldig har man lov at være...... :loveshower: GID DET VAR MIG !!!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer