1,433 indlæg i dette emne

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke: hvor skal min mobil være? Lidt til læberne og til at friske op med. Måske et lommetørklæde.. Er ikke sikker på jeg kan klare mig uden, og havde jeg en taske i en passende farve herhjemme så brugte jeg den - det har jeg bare ikke..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan bare ikke lade være med at tænke: hvor skal min mobil være? Lidt til læberne og til at friske op med. Måske et lommetørklæde.. Er ikke sikker på jeg kan klare mig uden, og havde jeg en taske i en passende farve herhjemme så brugte jeg den - det har jeg bare ikke..

Du skal da ikke have din mobil med på din bryllupsdag.....hvad skal du bruge den til ??? -HAHA- Men ja jeg tænker lommetørklæde......og læbestift...... :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh ja, har jo egentlig styr på en masse, men jeg synes bare der mangler så meget endnu. Bordkort, bordplan, frisør, makeup, menu, bryllupskagen, drikkevarer, brudevalsen, Anders' tøj, hårpynt, borddækning og oppyntning, talen og en hel masse andet jeg ikke kan komme i tanke om..

Bryllup er faktisk et ret stort projekt...

0

Del dette indlæg

ja, det er helt vildt .... når du har lavet listen færdig med alle de ting du har husket + mangler .... gider du så ikke smide den i min tråd pretty pls ? haha. For jeg er MEGA lost over alt det, man skal huske ;)

0

Del dette indlæg

Super god guide du har lavet :thumbsupsmileyanim:

Åh ja, har jo egentlig styr på en masse, men jeg synes bare der mangler så meget endnu. Bordkort, bordplan, frisør, makeup, menu, bryllupskagen, drikkevarer, brudevalsen, Anders' tøj, hårpynt, borddækning og oppyntning, talen og en hel masse andet jeg ikke kan komme i tanke om..

Bryllup er faktisk et ret stort projekt...

Tillykke med milepælen datosøster :lol:

Og jeg er lidt glad for at høre at det ikke kun er mig der stadig mangler at have styr på en masse ting, med under 3 måneder tilbage :blink:

Jeg kan ihvertfald godt mærke sommerfuglene baske rundt i maven allerede :rolleyes:

:bearhug: Marianne

0

Del dette indlæg

YES! Mit øreringe problem er løst. Fandt de flotteste guld øreringe i Bahne i lørdags. De har en smuk dråbe form der harmonerer vildt godt med roserne på skørtet af kjolen, og er i guld så jeg kan have min smukke halskæde på.

Elsker elsker elsker dem :a1221:

post-48514-0-14230400-1329932469.jpg

post-48514-0-86293800-1329932479.jpg

post-48514-0-18699700-1329932525.jpgpost-48514-0-99721300-1329932532.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer