1,432 indlæg i dette emne

Jeg syntes heller ikke festsalen ser kedelig ud. Jeg har set det der var værre og også set hvordan en bridezillas kreative evner kan forvandle det. Det ser også ud som at lokalet har en god størrelse. Der er nogle lokaler som er meget aflange og smalle hvor det er et problem med runde borde, så det lokale tror jeg i er rigtig godt tjent med. Som vi skrev om tidligere skal jeg som sagt bare bruge et lille hjørne og det er der umiddelbart rig mulighed for, ligesom det ser ud til at lokalet har en god højde. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes heller ikke festsalen ser kedelig ud. Jeg har set det der var værre og også set hvordan en bridezillas kreative evner kan forvandle det. Det ser også ud som at lokalet har en god størrelse. Der er nogle lokaler som er meget aflange og smalle hvor det er et problem med runde borde, så det lokale tror jeg i er rigtig godt tjent med. Som vi skrev om tidligere skal jeg som sagt bare bruge et lille hjørne og det er der umiddelbart rig mulighed for, ligesom det ser ud til at lokalet har en god højde. :)

Altså der kommer nok til at være en smule trangt med 70 gæster, men sådan er det nu bare engang. Bliver rart når vi lige får lavet et prøve opstilling af bordene :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LÆKKERT HÅRSMYKKE :loveshower: Har jo selv købt det samme (men uden blomst) og med opdeling på flere kamme. Hvor er det en god idé at sætte den lille på strømpebåndet. Jeg har et MEGET kedeligt strømpebånd som klart vil blive frisket op af lidt bling. TAK fordi du har lagt billeder ind af dig selv med hårsmykket - jeg har ikke fået taget mig sammen til at eksperimentere endnu, men mit hår minder en smule om dit i farve og glathed, så jeg blev SÅ glad, da jeg så dine billeder - dejligt med noget visualisering :loveshower::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ih hvor er det altså bare en super fin hårdims! :)

LÆKKERT HÅRSMYKKE :loveshower: Har jo selv købt det samme (men uden blomst) og med opdeling på flere kamme. Hvor er det en god idé at sætte den lille på strømpebåndet. Jeg har et MEGET kedeligt strømpebånd som klart vil blive frisket op af lidt bling. TAK fordi du har lagt billeder ind af dig selv med hårsmykket - jeg har ikke fået taget mig sammen til at eksperimentere endnu, men mit hår minder en smule om dit i farve og glathed, så jeg blev SÅ glad, da jeg så dine billeder - dejligt med noget visualisering :loveshower::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hvor er i søde piger.

Sommer GLÆD dig til du kan få set smykket i håret, det er så fantastisk flot :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ser godt nok ud som om min ticker er stoppet med at virke (nok meget godt så jeg ikke bliver stresset af at kigge på den hele tiden :rolleyes: ), men kom alligevel lige til at kigge på kalenderen i dag og opdagede at der kun er 40 dage til bryllup nu. Puuuha, :o

Jeg ved godt at BK er blevet forsømt de sidste par uger, der er faktisk sket en masse som jeg ikke har fået berettet om, bla. boudoir hos Tina Liv igår :cheerleader3: . Jeg håber at jeg får tid til at catche lidt op på alle jeres planlægninger senere i dag, og så må jeg hellere komme med at lille update herfra også. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Uh, hvor spændende. Glæder mig til at høre MEGET mere om alt det nye og måske se et par billeder fra boudoir? Heldige dig - og du kan tro, jeg glæder mig til at få mit fine hårsmykke i håret :loveshower:

0

Del dette indlæg

Uh, hvor spændende. Glæder mig til at høre MEGET mere om alt det nye og måske se et par billeder fra boudoir? Heldige dig - og du kan tro, jeg glæder mig til at få mit fine hårsmykke i håret :loveshower:

Hehe jeg glæder mig også MEGET til at se billederne. Jeg lægger kun ét billede fra boudoir herind, synes de skal være forbeholdt Anders. Måske viser jeg det samlede resultat i beretningen hvis han siger god for det :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det var vidst den update jeg kom fra.

For halvanden uge siden var jeg til skrædder med kjolerne. Brudekjolen sad perfekt, og på trods af den faktisk er lidt lang besluttede vi os for ikke at forsøge at lægge den op. Det ville simpelthen ødelægge en del af kjolen da man så skulle til at pille ved størrelsen af roserne osv. heldigvis var min mor på loftet og finde sit gamle skørt fra hendes bryllup, og oveni i det har jeg lånt et kraftigt tylskørt også, så jeg håber det er nok fylde til at løfte kjolen yderligere op. :fløjt: Min søde veninde lærte også at snøre kjolen rigtigt, synes det var rart at hun lige kunne få det vist af en med noget erfaring, vi lærte blandt andet hvordan man ved hjælp af snøren får alt til at sidde som det skal og at kjolen skal bæres i tajlen og hoften og ikke rundt om babs og nutte :b223:

Jeg fik prøvet alt mit brudeudstyr samlet for første gang og alt så bare så fint ud - på nær øreringene. De er stadig super smukke, men når jeg nu har mit headpiece på som primært er sølv, så ser det helt tosset ud med de store guld øreringe. Jeg tror vi kom frem til at det i stedet kunne være super fint med et par enkle perle øreringe, måske med en lille sten ved, så det bliver vidst en opgave for ebay eller etsy :)

Anders' outfit er også så småt ved at være på plads. Vi har købt slips og sko, så næste mandag smutter han til skrædderen og får passet bukser til og købt en skjorte. Jeg har besluttet at jeg ikke vil med, for selvom jeg har set jakkesættet så må der godt være lidt overraskelse tilbage, så jeg glæder mig til at se hvor lækker han er på dagen :a1221:

Igår var jeg til fotoshoot hos Tina Liv. Det var sådan en dejlig oplevelse :thumbsupsmileyanim: , Tina og hendes søster er så søde. Jeg havde taget en veninde med og det er jeg rigtig glad for, hun kom med nogle gode input undervejs og så var det bare super hyggeligt. Jeg har ikke selv set nogle billeder endnu, glæder mig helt vildt til at se resultatet. Jeg har besluttet at der kommer ét sneak peak herind i begrænset tid når jeg får billederne. Resten er forbeholdt gaven til Anders så han kan få lov at se dem som den første, så kan i glæde jer til at se resten af billederne når der kommer beretning :)

Ellers er vi så småt ved at have tilbagemeldinger fra alle gæsterne, drikkevarerne er på plads, bordkortene er næsten færdige og mødet med præsten er aftalt. Der er nu stadig mange ting vi mangler, men vi har planlagt at nå en masse af det her i påskedagene. Til hverdag har jeg simpelthen så travlt med arbejde, træning og stævner med hesten, pasning af vores dejlige hund og alt det andet der nu skal til for at få hverdagen til at køre, så jeg har simpelthen ikke overskud til at lave lister og alt det andet der nu mangler. Så selvom Anders skal arbejde en del så er påsken meget velkommen i vores lille hjem. :rolleyes:

Desværre var det en billedfattig omgang i dag, men jeg har ikke billederne min mor tog ved kjoleprøvning og jeg har heller ikke nogen billeder af min lækre kæreste. I stedet kan i få et billede af en af mine to andre dejlige drenge:

post-48514-0-09394900-1333400382.jpg

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Du er langt med planlægningen, men der er jo heller ikke længe til nu.... Hvis du er til øreringe med bling og perler, så tjek dem jeg lige har lagt op sammen med updaten i min tråd. De fås nemlig også i sølv og er fra Etsy. De er virkelig smukke hvis du spørger mig!

Ps. kan desværre ikke se hesten hvis det er ham du hentyder til...

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er langt med planlægningen, men der er jo heller ikke længe til nu.... Hvis du er til øreringe med bling og perler, så tjek dem jeg lige har lagt op sammen med updaten i min tråd. De fås nemlig også i sølv og er fra Etsy. De er virkelig smukke hvis du spørger mig!

Nej det er jo lige om lidt :balloon:

Dine øreringe er vildt smukke, men jeg skal have noget helt enkelt når kjolen og headpiecet tager så meget opmærksomhed. Man kan få mange forskellige i den stil jeg leder efter og faktisk også ret billigt, så jeg tror jeg køber et par forskellige og så beslutter på dagen hvilke det skal være :)

Det bliver noget i denne stil:

post-48514-0-39973400-1333436502.jpg

post-48514-0-70206100-1333436637.jpg

post-48514-0-29700500-1333436704.jpg

post-48514-0-67259700-1333436845.jpg

post-48514-0-19710200-1333436906.jpg

post-48514-0-08881700-1333436998.jpg

0

Del dette indlæg

Dine øreringe er vildt smukke, men jeg skal have noget helt enkelt når kjolen og headpiecet tager så meget opmærksomhed. Man kan få mange forskellige i den stil jeg leder efter og faktisk også ret billigt, så jeg tror jeg køber et par forskellige og så beslutter på dagen hvilke det skal være :)

post-48514-0-39973400-1333436502.jpg

post-48514-0-70206100-1333436637.jpg

post-48514-0-29700500-1333436704.jpg

post-48514-0-67259700-1333436845.jpg

post-48514-0-19710200-1333436906.jpg

post-48514-0-08881700-1333436998.jpg

Det er altså også super smukt med helt enkle perleøreringe når man har meget andet bling kørende :thumbsupsmileyanim: Det giver en ro til ens ansigt syntes jeg :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Det er altså også super smukt med helt enkle perleøreringe når man har meget andet bling kørende :thumbsupsmileyanim: Det giver en ro til ens ansigt syntes jeg :rolleyes:

Ja det gør det nemlig, og det er jo ikke fordi der ikke "sker" noget i mit outfit i forvejen :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh, hvor er det en sød vuffer :loveshower: Det lyder rigtigt skønt, at kjolen bare sidder, som den skal. God idé med øreringene. Det bliver fint. Ihhhh, glæder mig også til at se sneak peek fra boudoir :cheerleader3: Og så er det jo også liiiiiige om lidt, så snart kommer den store dag - og beretningen til os nysgerrige zillaer :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nårh, hvor er det en sød vuffer :loveshower: Det lyder rigtigt skønt, at kjolen bare sidder, som den skal. God idé med øreringene. Det bliver fint. Ihhhh, glæder mig også til at se sneak peek fra boudoir :cheerleader3: Og så er det jo også liiiiiige om lidt, så snart kommer den store dag - og beretningen til os nysgerrige zillaer :biggrin:

Ja nu skal jeg bare lige beslutte mig for hvilke jeg bestiller hjem, men dem jeg har lagt billeder op af nu her koster fra 70 til 150 kr. så jeg prøver et par stykker og så må vi se hvad der ender med at passe bedst til.

Ihh du er ikke den eneste der glæder sig til at se resultatet fra boudoir, jeg er simpelthen SÅ spændt. :cheerleader3:

Lover i får en meget billedrig beretning når den tid kommer :)

Redigeret af Andemone
1

Del dette indlæg

Lyder som en god plan med nogle små sølv øreringe, eller dem med perler.

Billeder fra boudior, lyder da til jeg skal holde godt øje med din tråd nu hæhæ. Mere end jeg plejer!

Det er i hvert fald det der kommer til at se bedst ud er jeg sikker på :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer