1,433 indlæg i dette emne

Nuhhh hvor er det bare fint!!

Hvor køber du de aplikationer? Er det bare Etsy og Ebay og så applique søgning eller hvordan? Overvejer jo om jeg skal lave et bælte til min kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev vores bordkort også færdige:

post-48514-0-90912500-1333629772.jpg

post-48514-0-41438600-1333629788.jpg

post-48514-0-40253600-1333629806.jpg

post-48514-0-86701700-1333629817.jpg

Jeg regner med at finde noget bast eller noget silkesnor som vi kan bruge til at binde dem fast på vinglasset med.

Jeg har brugt to forskellige slags blonde og det er egentlig en fejl. Da vi have lavet 2/3 af bordkortene slap blonden op, og til min store ærgelse kunne sælgeren ikke skaffe mere. I stedet havde hun en anden brun blonde i sammen bredde, så jeg besluttede at bruge den i stedet og bare være ligeglad med at de ikke er ens. :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes de er rigtigt flotte :BKSTREET:

Både strømpebånd og bordkort ser rigtig godt ud :thumbsupsmileyanim:

Synes heller ikke det gør noget at blonden er forskellig, de minder jo ret meget om hinanden :)

Super fine bordkort, du har lavet :) Passer også perfekt ind i stilen med resten, du har sendt ud :)

Hvor er det nogle super fine bordkort og smukt strømpebånd. :)

Tak piger, hvor er i søde. Jeg synes også selv det var lidt sjovt at det er samme stil som STD, det følger ligesom den røde tråd. Jeg regner også med at takkekortene kommer til at få samme udforming på en eller anden måde :lol:

Super smukt strømpebånd og hvor er jeg bordkort bare super super flotte...... :BKSTREET: Py ha det er også lige om snart...... :a1221: Er du ved at være nervøs........ :blink:

Tak søde du, jeg er også selv meget tilfreds :biggrin:

Tjo jeg er da lidt nervøs, men lige nu synes jeg faktisk det der fylder mest er alle de ting vi mangler at få styr på :fløjt: Tror først jeg for alvor er nervøs når jeg slår øjene op d. 12. maj og indser at NU er det min bryllupsdag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med vores fælles milepæl :loveshower:

Ja det er RET crazy nu :blink:

Tillykke med milepælen :cheerleader3:

Det er godt nok ved at være tæt på nu :)

Det er helt mærkeligt at tænke på at det er over et år siden vi gik i gang med at planlægge vores bryllup, og nu er der kun sølle 30 dage til! :rolleyes::o

Jeg glæder mig SÅ meget til at se og høre om dit bryllup om en måned - du kommer til at udleve mange af de ting jeg selv ville vælge i dag (dit look bliver så unikt)

Åh sødeste Lena det er du ikke alene om, jeg glæder mig også super meget til at se det hele samlet, og ikke mindst til at vise det til alle vores gæster, for som du siger så er det helt unikt (og meget mig :)).

0

Del dette indlæg

Hvor fik du egentlig tilrettet din kjole ?

Vi har en ven af familien der er kanon god til sådan noget med kjoler (han er i danse-miljøet), så ham var vi ved. Der skulle imidertid ikke laves noget på min brudekjole og dansekjole, de var perfekte. Han har kun lagt ærmerne på min brunch-kjole lidt ind, og så tilrettet bukserne til Anders. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har en ven af familien der er kanon god til sådan noget med kjoler (han er i danse-miljøet), så ham var vi ved. Der skulle imidertid ikke laves noget på min brudekjole og dansekjole, de var perfekte. Han har kun lagt ærmerne på min brunch-kjole lidt ind, og så tilrettet bukserne til Anders. :thumbsupsmileyanim:

Okay heldigt :) Jeg har lidt svært ved at finde en skrædder heroppe :angry:

0

Del dette indlæg

Årh det var træls. Har du søgt efter en i Skive også? Der må da være nogen, der er vel andre der har kjoler der skal tilrettes. Ellers prøv at høre i nogle lokale kjole/galla forretninger, de har tit en tilknyttet :)

0

Del dette indlæg

Årh det var træls. Har du søgt efter en i Skive også? Der må da være nogen, der er vel andre der har kjoler der skal tilrettes. Ellers prøv at høre i nogle lokale kjole/galla forretninger, de har tit en tilknyttet :)

Ja jeg har fundet 2 steder som er "officielle" skræddere i Thisted og Skive - for ellers er det sådan nogle "hjemme-systuer" og det er jeg for meget kylling til at turde. Jeg vil også gerne have min kjole presset og det skal man vist til en proff. for at få gjort :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med milepælen :loveshower: (jaja - ved godt klokken er fredag :tunge: ) Hvor er det egentlig ret fantastisk at der kun er 1 mdr til dig og din udkårne bliver Hr. og Fru.... :heart: Den sidste måned gik ÅNDSVAGT stærkt synes jeg - så husk og stop op og nyd det - den sidste tid som kærester, den sidste tid med bryllupsplanlægning - den sidste tid som ugift kvinde... Livet forandrer sig jo ikke synderligt efter man har givet sit ja - og alligevel forandrer det alt! :heart: En vidunderlig følelse...

Glæder mig helt vildt til beretningen om jeres store dag... Dine forberedelser har jo været suveræne.. Smukt lille strømpebånd - så er den tradition på plads... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer