1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

har lige googlet løs i 30 mins og kan heller ik finde de 2 første i din str :( Dunno hvor de blir forhandlet her i DK .... må sgu da kunne findes andre steder end på brandos altså!

Hvor er du sød Maria :)

Har også selv forsøgt at finde frem til en dansk forhandler eller distributør, men uden held. Brandos' kundeservice meldte også tilbage at de ikke vidste hvornår de fik nye hjem.

0

Del dette indlæg

Virkelig nogle flotte sko :thumbsupsmileyanim: Men uha hvor er de høje :wink:

Er du på FB, der er en side der hedder Twinkly toes, der er ofte nogle rigtig fine sko. Måske for meget bling? Men du kan da prøve at kigge :)

Eller måske her

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

WOW hvor nogle flotte sko, kan dælme godt forstå du har svært ved at vælge!

Ja det er irriterende :pokey:

Virkelig nogle flotte sko :thumbsupsmileyanim: Men uha hvor er de høje :wink:

Er du på FB, der er en side der hedder Twinkly toes, der er ofte nogle rigtig fine sko. Måske for meget bling? Men du kan da prøve at kigge :)

Eller måske her

Det må sådan set gerne være masser af bling, det er bare nødt til at være en dansk side, da jeg ikke vil risikere at skoene ikke når frem i tide :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg prøver at kigge videre her idag for at se, om det er muligt at finde noget et el andet sted, hehe. Forresten ... kan huske, at du engang viste nogen clutches .... jeg købte faktisk een fra den sidste af sælgerne .... dunno om du nogensinde selv nåede at bestille, men altså ... jeg syns måske ikke den er noget at skrive hjem om. Altså selve clutchen er meget sød, men det er bare en stof-pose på en måde. Den er lidt for blød til min smag .... Der er intet i den, der stiver den af på nogen måde .. er lidt synd, syns jeg :)

- ellers - du var super god til at smide bling på dine sko .... du kan ikke købe et par neutrale og gå igang igen ? :D

Og lige en ting mere .... hvis du fx finder nogen sko på Etsy med bling fra USA .... altså du kan skrive til sælgeren og spørge, om hun ikke kan sende dem express (koster måske 100 kr mere), men så er de også i Danmark ALLER SENEST 10 dage efter - har jeg haft gjort med et par ting derovre fra før. Er self måske stadig et sats ... dunno .... og de skal jo helst heller ik ryge i tolden, men blir der skrevet på, at det er en gave, så gør de det nok heller ik, hehe

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Åh er du også på jagt efter andre sko ?? Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg er tilfreds med dem jeg har :fløjt:

Godt råd til andre kommende brude - VENT med at købe sko :tunge:

Jeg er super tilfreds med dem jeg har, problemet er at kjolen er for lang, og skrædderen mente ikke det ville være pænt at flytte rundt på blomsterne for at lægge den op. :pokey: Vi har prøvet med et tylskørt + ringskørt men kjolen er stadig lige i det længste. Så nu venter jeg på et ringskørt med 6 ringe (man kan jo altid pille nogen af dem ud) og så køber jeg et par højere sko, hvia jeg da nogensinde får mig bestemt :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh er du også på jagt efter andre sko ?? Jeg kan heller ikke finde ud af om jeg er tilfreds med dem jeg har :fløjt:

Jeg er super tilfreds med dem jeg har, problemet er at kjolen er for lang, og skrædderen mente ikke det ville være pænt at flytte rundt på blomsterne for at lægge den op. :pokey: Vi har prøvet med et tylskørt + ringskørt men kjolen er stadig lige i det længste. Så nu venter jeg på et ringskørt med 6 ringe (man kan jo altid pille nogen af dem ud) og så køber jeg et par højere sko, hvia jeg da nogensinde får mig bestemt :huh:

Nåååå...dén havde jeg ikke lige fanget :lol:

Nej det kan jeg godt se - det er lidt af et problem....hmmm :unsure:

0

Del dette indlæg

Nåååå...dén havde jeg ikke lige fanget :lol:

Nej det kan jeg godt se - det er lidt af et problem....hmmm :unsure:

Jeg har besluttet at jeg SKAL beslutte mig i dag. (haha, det lyder total dumt at man skal beslutte at man skal beslutte :lol: )

Jeg tager en tur i gågaden efter arbejde og ser om der er noget der jeg kan lide, og hvis ikke så bestiller jeg et par stykker fra nettet og så må jeg se hvilke der er bedst.. :lol:

Gid de havde Menbur; Belen i min str. :unsure: Det er klart min favorit, men jeg må prøve de andre når nu jeg ikke kan finde den i den dansk netshop i min str..

Nogen der kender butikker der forhandler menbur i Horsens og omegn? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor er jeg bare langt bagud i de allerfleste tråde.

Men vil lige kommentere på dit flotte, men enkle strømpebånd - og super elegante bordkort! God stil :cheerleader3:

Glæder mig til at se TL-billeder i beretningen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha de sidste er CRAZY. Men de andre er faktisk meget fine og Spartoo er en af de sider jeg ikke har fundet i min søgning :)

0

Del dette indlæg

Ihhh hvor er jeg bare langt bagud i de allerfleste tråde.

Men vil lige kommentere på dit flotte, men enkle strømpebånd - og super elegante bordkort! God stil :cheerleader3:

Glæder mig til at se TL-billeder i beretningen :)

Du har jo også rigeligt at se til Louise :)

Tak for de søde ord om mit DIY, jeg synes også selv det er blevet rigtig fint :)

0

Del dette indlæg

Haha de sidste er CRAZY. Men de andre er faktisk meget fine og Spartoo er en af de sider jeg ikke har fundet i min søgning :)

Jae tænkte også de var et "overkill", men de andre synes jeg selv lignede godt, så er glad for jeg kan hjælpe :) Hvis du mangler en shoppe-makker i Horsens så bare sig til :shopping:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, men hvis bare der var flere timer i døgnet så var jeg kørt land og rige rundt for de perfekte sko. Men det er der ikke, desværre.

I dag (jaja, jeg har sagt det før), men I DAG bestiller jeg nogle sko online, og så må jeg se. Måske er jeg så heldig at jeg slet ikke behøver højere sko hvis nu skørtet viser sig at være super godt. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Ved ikke om disse er høje nok til dig, men jeg købte dem fordi de minder om Benjamin Adams sko - og de er virkelig skønne at have på :)

Stylesnob

Jeg har kigget på dem og noget lignende, men jeg er ikke så vild med at de er sølv. Det er ikke lige min farve :)

0

Del dette indlæg

Åhh kender skodilemmaet. Heldigvis fandt jeg mine. Er sikker på, du nok skal finde de perfekte til dig også. Og hvis du er i tvivl, så gør det nemt for dig selv ved at bestille et sted, hvor der er gratis returret :)

God skojagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer