1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mit kæmpe skørt med 6 (!) ringe kom med posten igår, og var noget skeptisk da jeg så den lille pakke. Den fyldte nok ca et A3 ark, og der skulle jo være 6 ringe så jeg følte mig sq lidt snydt indtil jeg fik åbnet for pakken og hevet skørtet ud. Vupti, så poppede ringene ud og fyldte ca. halvdelen af stuen (overdrivelse fremmer forståelse :fløjt: )

Det er fin kvalitet og meget stort, så jeg vil prøve kjolen i dag med skørtet under, og så krydser jeg fingre for at der ikke er behov for nye sko alligevel, jeg er så glad for dem jeg har :lol:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Dame... Dameeeee... DAME!!!!! :pokey:

SKAL DU IKKE SNART GIFTES!??

Synes jeg har ventet meget længe!?? :o:sm:

Ja undskyld mig FRU Skrap, men vi er jo nogen som skulle bruge mere en snoldede 6 måneder på at planlægge bryllup :tunge:

Og jo, det er sq da lige om lidt jeg skal giftes. Der er nu kun 15 dage tilbage GISP :o:blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja undskyld mig FRU Skrap, men vi er jo nogen som skulle bruge mere en snoldede 6 måneder på at planlægge bryllup :tunge:

Og jo, det er sq da lige om lidt jeg skal giftes. Der er nu kun 15 dage tilbage GISP :o:blink:

15? tro mig, det føles som 5.

0

Del dette indlæg

Hehe, måske er det fordi du kun har 8 dage tilbage Maria :tunge: ? Så må 15 føles som en evighed i forhold til :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hehe, måske er det fordi du kun har 8 dage tilbage Maria :tunge: ? Så må 15 føles som en evighed i forhold til :rolleyes:

8 dage :blink: er du sikker? kan da ikke se mig på "kommende bryllupper de næste 8 dage" oversigten :fløjt: :pokey::shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

8 dage :blink: er du sikker? kan da ikke se mig på "kommende bryllupper de næste 8 dage" oversigten :fløjt: :pokey::shooter:

Hehe det kommer selvfølgelig an på om man tæller i dag med, men det gør jeg. Så har du også en dag mere hehe :lol:

0

Del dette indlæg

Hehe det kommer selvfølgelig an på om man tæller i dag med, men det gør jeg. Så har du også en dag mere hehe :lol:

jamen de andre til 5/5 er på listen :pokey:

Jeg glæder mig iøvrigt også til det der skørt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay :cheerleader3: :cheerleader3: Det glæder jeg mig til at læse mere om - og forhåbentlig i dag :biggrin: (selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan tillade mig at være pushy, når jeg selv er en sløvpadde!)

0

Del dette indlæg

Yay :cheerleader3: :cheerleader3: Det glæder jeg mig til at læse mere om - og forhåbentlig i dag :biggrin: (selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan tillade mig at være pushy, når jeg selv er en sløvpadde!)

Uhhhhhh PA beretning NICE!

Og ja tak til billeder af det skørt, det lyder godt nok vildt med så mange ringe og især i en så lille pakke!

Jeg lover der kommer en beretning inden så længe :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, nu må det vidst være tid til en polter-beretning :lol:

Jeg havde for længst regnet ud at vi skulle på polterabend i lørdags, da min veninde for næsten halvanden måned siden spurgte om ikke jeg kunne være i Skive med min ridehjelm og ridestøvler d. 28 april. Så havde hun arrangeret at jeg kunne komme ud og ride på en af de gode heste, fra den stald hvor hun arbejder. "Jo det lyder da hyggeligt" :fløjt: Sjovt at hun lige laver en aftale 2 uger før bryllup, og det ligner hende ikke rigtig, så jeg fattede ret hurtigt mistanke til at der nok var snak om polterabend. Derfor gik jeg i gang med min egen lille forberedelse på PA. Søde, søde Carina herindefra lokkede jeg til at lave nogle sjove badges som jeg ville overraske pigerne med på dagen:

post-48514-0-74023100-1335895421.jpg

De var såå fine, synes simpelthen det var så sjovt at overraske dem. Selvom jeg var rimelig sikker på datoen, så boede badges'ne i min taske i næsten 3 uger, hvis nu jeg skulle have taget fejl :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Efterhånden som ugerne gik og der endnu ikke havde været polterabend, så kunne jeg godt regne ud at det ville blive på lørdag. Jeg var vildt spændt da vi vågnede lørdag morgen, og tankerne svirrede om, hvornår de mon ville hente mig og hvad vi skulle lave. :cheerleader3:

Kl. halv otte kørte jeg ud for at hente min gode veninde, og så tog vi ud til den stald hvor hun arbejder. Jeg lod som om jeg ikke vidste noget, men lagde alligevel mærke til at der var heftig trafik på hendes telefon på sådan en tidlig lørdag morgen. :rolleyes:

Vi sadlede hesten op, og jeg nød rideturen på den meget veluddannede hest. Det var en fed oplevelse. Da jeg havde redet i 20 min. stak der pludselig 8 meget velkendte hoveder ind af døren, og så var der ellers dømt hygge og polterabend. Jeg fik sendt en af pigerne ud efter badges'ne, og de synes allesammen at det var så sjovt at jeg havde regnet den ud og sørget for lidt spas :lol:

Ingen polterabend uden udklædning, og pigerne havde holdt den lidt i "heste-stil" og valgt at jeg skulle være sherif:

post-48514-0-40306600-1335896348.jpg

post-48514-0-37402700-1335896509.jpg

Man kan ikke så godt se det på billederne, men jeg havde også et fint lille bælte med håndjern og en lille pistol :tunge:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, skide flotte badges! (Og så fortæller vi ikke nogen, at du jo selv printede dem - jeg pressede dem jo bare :biggrin: Men ja, hvor er jeg dygtig til at presse badges :lol: Du er meget sød Simone!) Godt at de synes det var en sjov ide, og du havde luret dem :biggrin:

God udklædning! :cheerleader3:

Mere mere MERE!

Redigeret af Carina Stærke
0

Del dette indlæg

Efter alle havde hilst på hinanden og jeg var blevet klædt ud, satte vi os i bilerne og endte vied Tørring Ridecenter, hvor en anden af mine veninder arbejder og havde arrangeret at vi skulle prøve voltigering.

Voltigering er gymnastik på hesteryg mens den enten skridter eller traver rundt i en cirkel rundt om den der longerer. Det ser nemt ud, men hold op hvor var det svært! Men også virkelig sjovt. Vi kom til at sidde baglæns, på knæ, stå op, slå koldbøtter og lave hovedstand. Jeg har desværre ikke nogle billeder af mig selv "in action", men i kan få et par af mine super seje veninder der bare kastede sig ud i det:

post-48514-0-96500000-1335897361.jpg

post-48514-0-47624000-1335897379.jpg

Alle pigerne var så seje, dog måtte to af dem sidde over; den ene pga. graviditet og den anden pga. dårligt knæ.

Efter voltigering spiste vi rundstykker i rytterstuen, og så gik turen ellers videre...

0

Del dette indlæg

Lækre badgets.... Kunne være Carina skulle åbne en badget-biks :loveshower: Men rigtig god ide :heart:

Ejjjjjj, hvor fint. Og hvor sødt med de badges :loveshower:

Ja, skide flotte badges! (Og så fortæller vi ikke nogen, at du jo selv printede dem - jeg pressede dem jo bare :biggrin: Men ja, hvor er jeg dygtig til at presse badges :lol: Du er meget sød Simone!) Godt at de synes det var en sjov ide, og du havde luret dem :biggrin:

God udklædning! :cheerleader3:

Mere mere MERE!

Carina dine badges er FAB! Du formåede jo at redde mit brude-badge men den grimme streg :lol:

Stay tuned, der er meget mere på vej :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer