1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Simone altså, nu er det nu!! Du ligger sikkert i sengen og kan ikke sove længere af bare spænding!

Hav en helt fantastisk dag! Ville ønske at din manse skulle forbi Tromborg blomster og hente brudebuketten, det kunne være sjovt når nu jeg er der hele dagen.

Tillykke med dagen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag er det Simones og Anders Bryllupsdag hurra :loveshower: hurra :loveshower: hurra :loveshower: Tillykke med dagen idag. Glæder mig til at læse om dagen og se masser af billeder. :thumbsupsmileyanim:

:bestwishes:

0

Del dette indlæg

Mange mange gange tillykke med bryllupsdagen :cheerleader3: Hvor jeg dog glæder mig til at høre hvordan det hele er forløbet - og ikke mindst, at se billeder! :biggrin: Hav en rigtig, rigtig god dag, Simone!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Et KÆMPE STORT TILLYKKE med jeres bryllup!

:cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower::cheerleader3::loveshower:

Jeg håber at I har haft og fortsat har en fantastisk dag med alle dem I holder allermest af! Jeg har længe luret for groft med på din planlægning og jeg glæder mig helt vildt til at høre om jeres store dag og selvfølgelig også se billeder. Jeg så tidligere i dag et billede på FB og på trods af at det var lettere sløret så var der ikke tvivl om at I var GUDESMUKKE og så VILDT LYKKELIGE ud. Alle de bedste ønsker for jeres fælles fremtid :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer