1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, jeg håber, du lægger nogle af billederne ind i din beretning! Nåede desværre aldrig at se dem.

Træls med vejret. så ja, det er nok en meget god ide med en cardigan el.l. :)

3 dage, så er i mand og kone!! :blink::heart:

0

Del dette indlæg

Lidt billedet af det flotte fotoalbum, dog uden boudoir billeder :tunge: Dem må i stadig vente lidt med :biggrin:

post-48514-0-80864700-1336641417.jpg

post-48514-0-51938200-1336641430.jpg

post-48514-0-47148100-1336641439.jpg

post-48514-0-26856400-1336641450.jpg

Jeg vil lige anbefale den super søde sælger fra Scroll på etsy. Hun har været så sød til at hjælpe mig, og albummet er virkelig lækkert og af god kvalitet.

0

Del dette indlæg

Og lidt fra sidste weekend, hvor min mor og jeg bagte 115 cupcakes :metteholm

post-48514-0-02181900-1336641685.jpg

post-48514-0-94830100-1336641692.jpg

post-48514-0-94815800-1336641700.jpg

Der er kun billeder af den ene slags her, men vi bagte 3 forskellige:

Marcipan cupcake, der skal pyntes med hindbær frosting.

Blåbær cupcake, dekoreres med flødeost/vanilie frosting.

Oreo cupcake, pyntet med chokolade/oreo frosting.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OHHHHH så er det snart! Dagen før dagen før dagen du ved! :lol: haha .... fik du købt en cardigan/bolero ting ? :)

Nej ikke endnu. Jeg har et nude farvet pashmina som Anders havde med hjem til mig fra afghanistan som jeg måske bruger, og ellers skal jeg vidst lige en tur i butikkerne i dag og kigge :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare SNART at du bliver Fru :biggrin: Jeg håber vejret holder bare nogenlunde - og ellers så er regn nu også smukt :)

Nåh, og glæder mig til at se billeder af kjolen, for jeg har også kun nået at se skørtbillederne :biggrin: Hold da op, den giver noget puf! Det ser fantastisk ud.

Hvordan er stressniveauet dagen før dagen? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Py ha nu er det snart og super fine ting i har fået lavet.......kunne du overtales til opskriften på muffins ?? Den første og den sidste....??? Lyder da bare for lækkert...... :metteholm Har du bagt dem nu og så frosset dem ned ??? for jeg tænkte at bage lige op til..... :)

0

Del dette indlæg

Ja nu er det snart. Vil lige bestille færgebillet her til aften så den del er på plads og pakke bil i morgen aften så jeg er klar til at køre lørdag formiddag uden at stå alt for tidligt op. Det med vejret ville jeg ikke være så bange for hvis det ikke bliver som ønsket: Lokalet bliver knap så varmt og lummert som man tit oplever det til de helt varme bryllupsfester og så er I sikre på at selskabet holder sig samlet ihvertfald indendørs udover rygepauser) :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det i morgen du bliver FRU!

Ihj jeg glæder mig på dine vegne! Har helt sommerfugle i maven.

Er du klar?!!??!

Glæd dig iøvrigt over det ikke bliver 20 grader. Som diskobil siger bliver det ALT for lummert i lokalet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I MORGEN - I MORGE - I MORGEN......hvor er det bare så spændende at det er i morgen jeres store dag skal stå...... :loveshower:()()

Jeg vil ønske jer et stort tillykke i dag.....jeg er nemlig på PA i morgen.....og jeg ønsker jer den bedste bedste sammen med jeres venner og familie :loveshower:

0

Del dette indlæg

Skal til Kbh imorgen, så ved ikke, om jeg kan nå ind og gi en teløk .... !! Men ihvertfald, hvis jeg ikke når det ..... så hermed et KÆMPE tillykke herfra! :loveflag: Når jeg det, så kommer der en extra omgang imorgen, haha .... og vi vil ha sneak-peaks søndag! :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer