1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

WOWOWOW du ligner jo en million, så super gode og flotte billeder!!! Nr 2 er nok min favorit, den måde at kigge på kameraet på, er bare så frækt uden at være for meget!

Tak Heidi, jeg må sende en del af æren for det gode billede videre til Tina, hun er bare så dygtig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOWOWOW du ligner jo en million, så super gode og flotte billeder!!! Nr 2 er nok min favorit, den måde at kigge på kameraet på, er bare så frækt uden at være for meget!

Tak Heidi, jeg må sende en del af æren for det gode billede videre til Tina, hun er bare så dygtig.

Ja hun er dygtig, men du er også en dygtig og flot model!

0

Del dette indlæg

Ja hun er dygtig, men du er også en dygtig og flot model!

Tak :blush::kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuhuu flotte billeder du har fået taget, lige min stil :) du ser super smuk ud, er sikker på den kommende mand bliver glad

Du er super smuk, meget flotte billeder :)

Åhhhh så gude smuk du er.......din kommende mand bliver jo lykkelig for de billeder...... :loveshower: Nøj hvor må jeg til Tina Liv engang.....jeg er fuldstændig vil med hendes billeder...... :loveshower:

Hvor er i bare søde allesammen, det var lige sådan en omgang komplimenter jeg trængte til i dag :hug:

1

Del dette indlæg

AAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJ MAND!! Nu nåede jeg altså ik at se de billeder og har siddet på din tråd flere gange tidl idag, hvor der ikke lå nogen .... ihh også.....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih det er en skam der var så mange der ikke nåede at se det, men ved der er en gæst eller to der kigger med, og synes det er er skam at Anders ikke er den første til at se billederne.

I må have det til gode til beretningen, så skal der nok komme billeder af resultatet :biggrin:

Lige nu venter jeg på at mit skørt med 6 (!) ringe kommer hjem fra England. Prøvede kjolen igen i sidste weekend med min mors ringskørt + et akstra tylskørt men det kunne ikke løfte kjolen nok. Så nu har jeg bestilt et kæmpe skørt, så kan vi flytte rundt ringene efter behov.

Nu når kjolen stadig er for lang så betyder det desværre ( :fløjt: ) at jeg skal finde et par sko der er højere end dem jeg har i forvejen. har kigget på Brandos og fundte mange flotte, desværre er de to jeg er mest vild med ikke i min str :(

0

Del dette indlæg

Hvilke 2 er du hooked på ... ?!? og hvilken str skal du bruge ?!? Så kan vi andre da lede og komme med et par bud også, der måske falder i din smag :)

- og kan sagtens forstå, at du gerne vil ha ,at han skal se dem først .... og der er jo heller ik sååå lang tid til der kommer beretning mere :lol:

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Hvilke 2 er du hooked på ... ?!? og hvilken str skal du bruge ?!? Så kan vi andre da lede og komme med et par bud også, der måske falder i din smag :)

- og kan sagtens forstå, at du gerne vil ha ,at han skal se dem først .... og der er jo heller ik sååå lang tid til der kommer beretning mere :lol:

Jeg er ret vild med disse to:

Perfect: Sarah

post-48514-0-96622900-1335113960.jpg

Menbur: Belen

post-48514-0-88555800-1335114051.jpg

Desværre er ingen af dem pt. i min størrelse jeg bruger str. 37. :unsure:

Det har til gengæld disse to hjemme som jeg synes er fine også:

Menbur: Crassula

post-48514-0-90186300-1335114678.jpg

Menbur: Julia

post-48514-0-16147800-1335114774.jpg

Og så har jeg fundet disse Touch Up's som jeg har omtalt tidligere, har været så heldig at finde dem på en dansk side, så det i givet fald vil kunne nå frem i tide.

post-48514-0-00802100-1335114849.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer