1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nå, men jeg må vidst hellere få lavet den opdatering.

I weekenden har vi været i Skive for at ordne en masse bryllupsting. Vi var ved guldsmeden med vores ringe, min skulle sendes til gravering og Anders' skulle byttes til en mindre ring. Han har tabt sig 27 kg (! jeg er så stolt af min lækre kæreste :thumbsupsmileyanim: ) siden vi flyttede sammen i august, med det resultat at han skal have vielsesringen 4 str. mindre end den vi oprindelig havde købt. Hurra for at vi valgte at vente med graveringen, for nu bestiller de bare en ny ring hjem og graverer i den i stedet for at vi skulle have købt en ny :rolleyes:

Så var vi ude og besøge Hostrup Hovedgaard igen, og hvilket fantastisk sted. Ejeren (som også hedder Anders, lidt pudsigt) er simpelthen den flinkeste mand, og ALT kan lade sig gøre derude. Hvis vi kommer i tanke om noget vi synes der mangler skal vi bare sige til, så køber han det. Det gjorde han f.eks. da der var en brud der rigtig gerne ville have sølvtallerkner, og en anden der synes der manglede cognacglas. Det er simpelthen så lækkert at vi selv kan bestemme ALT, uden der er en der hænger over os og siger at det må vi ikke. :biggrin:

Vi fik desværre ikke stillet borde op, men vi fik set de nye runde borde og dannet os et rigtig fint indtryk af hvad der kommer til at fungere. Vi aftalte at min veninde og jeg kommer igen d. 5 maj og laver en prøve opstilling så vi har lidt tid, i tilfælde af at der skal rettes på bordplanen.

Så nåede vi til skrædder med Anders' jakkesæt. Vi troede faktisk at jakken skulle lægges ind, men den sidder perfekt som den er nu, så det eneste der skal laves er bukserne der skal lægges en smule ind, og så skal de lægges op når Anders får købt sig nogle sko. Derudover mangler han også bælte, skjorte og slips så det kigger vi lidt efter. Vores skrædder er en god ven af familien og han kæreste arbejder i en tøjforretning så de er bare kanongode til at give råd, og de kan hjælpe med at skaffe lige det vi mangler :thumbsupsmileyanim:

Ellers gik weekenden med 2 x fødselsdag og lidt hygge med familien som vi faktisk slet ikke har set siden jul.

På lørdag smutter jeg til Skive (igen :cowsleep: ), op til skrædderen med mine kjoler. Kunne jo ikke så godt gøre det mens Anders var med. Jeg regner med at brudekjolen skal lægges lidt op og muligvis ind ved brystet, dansekjolen ved jeg faktisk ikke om der skal gøres noget ved og brunchkjolen skal lige have rettet lidt ved ærmerne. Glæder mig til at se de forskellige look samlet, og ikke mindst vise dem til min mor og veninde :rolleyes::lol:

1. april er indtil videre afsat til fotografering ved den skønne Tina Liv. Jeg har været ude og købe 3 nye sæt undertøj, to fra change og et fra Calvin Klein som også skal være undertøjet på selve dagen. Jeg vil gerne have et enkelt eller to outfits der ikke bare er undertøj, så håber at jeg kan låne min venindes rævepels og så skal jeg eller lige have lagt hovedet i blød. :rolleyes:

OG så har jeg endelig fundet ud af hvad der skal pryde i mit hår, foruden sløret. Jeg har nemlig købt det smukkeste Bridelicious headpiece fra den underskønne Lena. :a1221: Jeg har været en værre copycat, for jeg har nemlig købt det samme som Lene T herindefra. Jeg blev SÅ forelsket i hendes billeder og synes det smukke smykke passer lige til mit look.

Puha, det var en lang, og desværre billedfattig omgang. Jeg kan smide lidt billeder af det hele ind i aften når jeg kommer hjem til min egen pc igen :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg

Sikke produktiv du/I har været :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det lækkert med h2b vægttab, ret flot syntes jeg, og ret heldigt at ringen "bare" kunne bestilles i en anden str. Måske det var det kæresten og jeg skulle gør, for han taber sig også en del for tiden, så tør ikke købe ring, selvom vi har fundet dem.

Dejligt at I har fåret hans tøj på plads, så mangler du kun dit, men det er der jo også styr på.

Copycat eller ej, MissLena's ting er jo så super flotte, at dem tror jeg vi kommer til at se mange med fremover. Jeg håber da at du vil poste nogle sneak peaks af Tina Liv's billeder - pleassssssssssssseeeeeeeeeeeeeeee.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

27KG?!?! Hold kæft hvor flot :respekt:

Lækker at få en masse ting på plads :)

Ja han er så sej :thumbsupsmileyanim:

Sikke produktiv du/I har været :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det lækkert med h2b vægttab, ret flot syntes jeg, og ret heldigt at ringen "bare" kunne bestilles i en anden str. Måske det var det kæresten og jeg skulle gør, for han taber sig også en del for tiden, så tør ikke købe ring, selvom vi har fundet dem.

Dejligt at I har fåret hans tøj på plads, så mangler du kun dit, men det er der jo også styr på.

Copycat eller ej, MissLena's ting er jo så super flotte, at dem tror jeg vi kommer til at se mange med fremover. Jeg håber da at du vil poste nogle sneak peaks af Tina Liv's billeder - pleassssssssssssseeeeeeeeeeeeeeee.

Mon ikke der kommer et enkelt billede eller to når den tid kommer :rolleyes: Vi ventede helt bevidst med at gravere i ringere, og det er vi meget glade for nu. Det har været rart at vide de var købt i god tid :)

Sikke meget I har nået.

Hvor er det flot gået af din H2B. :respekt: Det er godt nok noget af et vægttab!

Og perfekt at I kunne klare en ombytning af ringen uden meromkostning :thumbsupsmileyanim:

Lyder så godt med jeres valg af lokale!

Glæder mig til at se nogle billeder. For du har jo ret - billeder skal der til!

Jeg var til møde hele aftenen igår, men lover der kommer billeder efter arbejde i dag :blush:

Der sker da godt nok noget hos jer!!! Men der er selvfølgelig efterhånden heller ikke lang tid til!!! Super flot gået af din H2B!!! :respekt: Ser frem til mere fra jer! :wink:

Det er dejligt at der kommer en masse punkter vi efterhånden kan strege fra listen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der billeder fra weekenden. Først får i lige lidt fra Hostrup Hovedgaard :lol:

post-48514-0-45556600-1332349283.jpg

post-48514-0-95266800-1332349422.jpg

Det vildt lækre store køkken.

post-48514-0-94458600-1332349834.jpg

Den gamle spisestue, ikke et rum der som sådan indgår i festen, men efter middagen er det oplagt at sidde her og hygge.

post-48514-0-61679600-1332349469.jpg

Herre værelset. Igen ikke et rum der indgår i festen, men et super sted at slappe lidt af.

post-48514-0-94911700-1332349501.jpg

"Biblioteket".

post-48514-0-56588600-1332349537.jpg

Ved ikke lige hvad man skal kalde dette rum. Vi kommer til at fylde hele festsalen ud med gæster, så dette rum bliver hvor buffeten og drikkevarerne skal være.

post-48514-0-68051100-1332349565.jpg

Festsalen. Det ser ret kedeligt ud på billedet, men det gode er at vi kan sætte præcis vores eget præg på opdækningen.

post-48514-0-86067000-1332349983.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt et super lækkert Bridelicious headpiece, magen til det som Lene T har fået. Jeg er såå glad for det, og billederne her yder det på ingen måde retfærdighed:

post-48514-0-33668000-1332352073.jpg

post-48514-0-03534800-1332352106.jpg

post-48514-0-28198600-1332352172.jpg

post-48514-0-60453900-1332352244.jpg

Og jeg har fået hentet min mors gamle strømpebånd:

post-48514-0-58345300-1332352432.jpg

Jeg vil rigtig gerne pynte det med noget bling, og så var det jeg så hvor fint den lille del af headpiecet passer til, så nu overvejer jeg at bestille sådan en lille en til:

post-48514-0-08878100-1332352491.jpg

post-48514-0-71274700-1332352512.jpg

0

Del dette indlæg

Jeres feststed ser SUPER lækkert ud. Og så er der lysekroner og runde borde :a1221: Noget jeg altid havde håbet at skulle have til mit bryllup - har dog måtte gå på kompromis med dette, da den rigtige lokation for os ikke kunne klare dette.

Og WAUW... flot flot flot headpiece :loveboard: Jan godt forstå at du gerne vil matche strømpebåndet med et ligende smykke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, du bliver SÅ smuk!!! :loveshower:

Jeg har været lidt fraværende på det sidste, så orker altså ikke kommentere på alt - men:

1. Hvor er det bare fedt, at du har vundet det boudoir shoot! Glæder mig til at høre, hvordan det går - og se billeder. :cheerleader3:

2. Skønt med sådan en bryllupsweekend. Det er rart at få ordnet så meget. :)

3. Er du vimmer, et vægttab! Hvor er han bare sej, din H2B! Men vildt, man taber sig så meget på fingrene....

0

Del dette indlæg

uuh det bliver bare spændende med TL boudoir shoot snart, er sikker på det bliver en vildt god oplevelse :)

og sikke et smuk headpiece fra Lena, det kan jeg godt forstå du er helt forelsket i ♥ virkelig fint!

og wauw - 27 kg!! vildt flot gået af ham :respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeres feststed ser SUPER lækkert ud. Og så er der lysekroner og runde borde :a1221: Noget jeg altid havde håbet at skulle have til mit bryllup - har dog måtte gå på kompromis med dette, da den rigtige lokation for os ikke kunne klare dette.

Og WAUW... flot flot flot headpiece :loveboard: Jan godt forstå at du gerne vil matche strømpebåndet med et ligende smykke.

Der er jo desværre ikke lysekroner i festsalen, men der er heldigvis runde borde som vi er meget glade for. Men nogle gange må man jo gå på kompromis, så havde vi ikke haft plads til runde borde så havde vi fundet på noget andet. :)

P4210196.JPG

Super flot… hvor meget koster sådan et?

Skal du have slør på også?

Lena er bare så fantastisk dygtig, så jeg kan kun give dig ret. Jeg har et 2,5 m langt slør jeg også skal have på. Det skal enten af efter fotograferingen eller brudevalsen, men det tror jeg først jeg beslutter mig for på dagen. :blush:

Jeg måtte slippe snoldede 450 kr. for mit smukke smykke, alt for billigt hvis du spørger mig :wink:

Årh, du bliver SÅ smuk!!! :loveshower:

Jeg har været lidt fraværende på det sidste, så orker altså ikke kommentere på alt - men:

1. Hvor er det bare fedt, at du har vundet det boudoir shoot! Glæder mig til at høre, hvordan det går - og se billeder. :cheerleader3:

2. Skønt med sådan en bryllupsweekend. Det er rart at få ordnet så meget. :)

3. Er du vimmer, et vægttab! Hvor er han bare sej, din H2B! Men vildt, man taber sig så meget på fingrene....

1. Du er ikke den eneste der glæder sig! :biggrin:

2. Krydser på bryllupslisten er det bedste jeg ved lige i øjeblikket :thumbsupsmileyanim:

3. Min Anders er så sej. Og nu også endnu mere lækker :a1221:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

uuh det bliver bare spændende med TL boudoir shoot snart, er sikker på det bliver en vildt god oplevelse :)

og sikke et smuk headpiece fra Lena, det kan jeg godt forstå du er helt forelsket i ♥ virkelig fint!

og wauw - 27 kg!! vildt flot gået af ham :respekt:

Jeg er også SÅ spændt. Og lidt stresset, har "kun" almindeligt undertøj indtil videre og ville gerne jeg havde et par lidt anderledes outfits også. Men næste lørdag skal jeg til Odense sammen med en veninde, så håber jeg at jeg kan finde noget der :)

Lena kan bare det der med headpieces, jeg er så glad for det. Ville jo i virkeligheden gerne have kreeret noget selv, men jeg har bare slet ikke kunne finde tiden til det, og så er det jo bare fab at hun kan træde til :kiss:

Sikken et romantisk sted, blir en anelse misundelig. Og dit hårpiece WOW simpelthen bare såååååå flot, det kan jeg godt forstå du blev forelsket i. Og dén lille del vil da være super til dit strømpebånd.

Det er bare det perfekte sted for os, vi var også helt høje efter at have været derude igen. Og min mor var også meget imponeret :rolleyes::biggrin:

Jeg tror faktisk jeg har besluttet mig for det lile stykke til strømpebåndet, det ser så fint ud og så giver det en super flot sammenhæng i hele looket :thumbsupsmileyanim:

Vildt smukt hårsmykke og 27 kg. det er da for vildt - tillykke med det :loveshower: Så hyggeligt med dit strømpebånd....det er historie..... :loveshower:

Tak. Ja han er så sej, glæder mig sådan til at se ham ved alteret i sin lækre habit :loveshower:

0

Del dette indlæg

Ja det er sgu billigt for sådan et flot hårsmykke :) Måske jeg skulle overvejet et i guld igen… var gået fra det, men man blir jo påvirket atf at se alle de andre flotte ting i andre har… Uha jeg synes jeg ombestemmer mig 117 gange om dagen -HAHA-

Og sikke et romantisk sted i skal holde bryllup :loveshower:

I øvrigt, rigtig flot med din kærestes vægttab. Giv ham lige et klap på skulderen fra mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er sgu billigt for sådan et flot hårsmykke :) Måske jeg skulle overvejet et i guld igen… var gået fra det, men man blir jo påvirket atf at se alle de andre flotte ting i andre har… Uha jeg synes jeg ombestemmer mig 117 gange om dagen -HAHA-

Og sikke et romantisk sted i skal holde bryllup :loveshower:

I øvrigt, rigtig flot med din kærestes vægttab. Giv ham lige et klap på skulderen fra mig :thumbsupsmileyanim:

Puha jeg synes godt nok også jeg har ombestemt mig MANGE gange med alt muligt. Men har heldigvis været fornuftig nok til at være 100 % sikker før jeg har købt noget. (I hvert fald de fleste gange :blush: )

Årh hvor er det fint - både feststedet men også dit hårsmykke! Du bliver så flot!

Tak hvor er du sød. Jeg glæder mig sådan til at se hele looket samlet på lørdag :cheerleader3:

Eeejjj hvor er det godt med billeder!!!! :loveshower:

Og hvad taler du om? Festsalen ser da overhovedet ikke kedelig ud! Det er kun fordi du ikke har fået bjælkerne i loftet ordentlig med på billedet. Det er da en fantastisk sal og sted i det hele taget! Kan lige forestille mig hvor idyllisk det bliver :a1221:

Skøøøønt hårsmykke! Du bliver så yndig :c166:

Vi elsker jo billeder her på BK :loveflag:

Dejligt at du kan se det smukke i festsalen, glæder mig sådan til at se det hele pyntet op :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja det er sgu billigt for sådan et flot hårsmykke :) Måske jeg skulle overvejet et i guld igen…

Det er faktisk ikke guld... Du kan se blomsten og bladene lidt tydeligere her:

il_570xN.314654092.jpg

Hej Lena. Det kan jeg godt se, jeg mente også guld igen , fordi jeg engang (også stadig) synes at det guldsmykke jeg har set mig lun på er så smukt. Jeg er bare en fattig-røv, der ikke har så mange penge til det. Mener det var ligesom dit, bare i guld :)

Jeg er vild med denne her på billedet også, men farven er ikke rigtig for mig. Men smuk det er den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer