1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Pu ha er der ikke længere til. Så må vi håbe at bussen er klar (og synet) til den tid så overbossen kan komme over og besøge sine forældre i samme forbindelse. Der er ganske enkelt kun plads til 2 personer i stationcaren fandt jeg ud af her til formiddag. Jeg skal så lige spille 9 jobs inden ! :) heraf 6 indenfor 8 dage så jeg er i form når jeg kommer :)

0

Del dette indlæg

Uhaaaaa kun en md! Det er lidt vildt at tænke på.

Tillykke med milepælen :loveshower: (jaja - ved godt klokken er fredag :tunge: ) Hvor er det egentlig ret fantastisk at der kun er 1 mdr til dig og din udkårne bliver Hr. og Fru.... :heart: Den sidste måned gik ÅNDSVAGT stærkt synes jeg - så husk og stop op og nyd det - den sidste tid som kærester, den sidste tid med bryllupsplanlægning - den sidste tid som ugift kvinde... Livet forandrer sig jo ikke synderligt efter man har givet sit ja - og alligevel forandrer det alt! :heart: En vidunderlig følelse...

Glæder mig helt vildt til beretningen om jeres store dag... Dine forberedelser har jo været suveræne.. Smukt lille strømpebånd - så er den tradition på plads... :)

Tillykke med milepælen - endda en af det helt store!! :cheerleader3:

Hvor er det bare spændende! Er der styr på det meste efterhånden?

Pu ha er der ikke længere til. Så må vi håbe at bussen er klar (og synet) til den tid så overbossen kan komme over og besøge sine forældre i samme forbindelse. Der er ganske enkelt kun plads til 2 personer i stationcaren fandt jeg ud af her til formiddag. Jeg skal så lige spille 9 jobs inden ! :) heraf 6 indenfor 8 dage så jeg er i form når jeg kommer :)

Vildt tiden går så stærkt!! Men skøøøønt :) du er snart en gift frue :D

Tillykke med milepælen!!

Iiiihhh, tiden flyver og du må være under hårdt angreb fra sommerfuglene i maven :wink:

Håber den sidste måned bliver dejlig, vidunderlig, spændende og ikke alt for stressende! God fornøjelse :)

Undskyld søde piger (og Bent :griner:- ) at jeg slet ikke har svaret på jeres indlæg. Det er meget i perioder at jeg for tiden har tid/overskud til BK. Men i skal have tak for jeres søde kommentarer og hilsner, det varmer. Jeg har lavet et par ændringer i planen som jeg lige skriver nærmere om om lidt og det har hjulpet meget på nerverne og ikke mindst overblikket.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mega update :rolleyes:

Min far og jeg havde jo besluttet at vi skulle lave en funny dance engang efter brudevalsen, vi havde endda lavet en aftale med en bekendt, der er en rigtig dygtigt danselærer, om at hun skulle hjælpe med koreografien. Desværre har jeg måttet erkende at det altså er et kæmpe projekt at arrangere bryllup når man er 100 km væk :( . Derfor ringede jeg til min far igår og sagde at jeg var nødt til at aflyse projekt funny dance. Min far kunne sagtens forstå mig, og vi blev enige om at vi da bare tager en almindelig svingom i stedet :biggrin: . Synes det var rart at komme af med den byrde, for jeg har haft så svært ved at finde ud af hvornår vi mon skulle få tid til at træne, og jeg vil ikke lave det hvis ikke vi kan gøre det 100 %.

Vi var også lige et smut i Skive i weekenden hvor vi bl.a. holdt møde med præsten. Jeg må indrømme at jeg synes han er lidt en sær snegl, men han er super flink og det er jo det vigtigste. :lol: Han sagde at han ikke ville holde en personlig tale, og det er egentlig også fint nok. Nogle gange falder det lidt til jorden og bliver mere et resumé af parrets liv, så jeg synes det er fint, at han i stedet holder en tale om kærlighed og det han føler for at sige på dagen. Derudover må vi gøre stort set hvad vi vil i kirken; tage billeder (under HELE vielsen :thumbsupsmileyanim: ), kaste med ris udenfor kirken, gå ind til en sang efter eget valg og synge en sang der ikke hører til i salmebogen. Det er bare så fedt at han ikke er så konservativ som man hører mange andre præster er, og det giver os frihed til at gøre dagen endnu mere vores egen.

Lørdag eftermiddag holdt vi "bryllupsmøde" med vores forældre. Vi ville gerne fortælle om alt det vi nu har planlagt, og spørge dem om hjælp til forskellige gøremål som borddækning, oppyntning af kirken, bagning af boller til natmad, lave is til dessert og alt det andet der nu skal klares i dagene op til. Det var rigtig hyggeligt, og vi fik styr på en masse detaljer og det er virkelig med til at give ro i maven.

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Vi nåede faktisk også et smut forbi kokken (ja, det var en riiimelig hektisk lørdag :rolleyes: ), hvor vi fik givet endeligt antal på gæster/kuverter til middagen. Vi bliver 62 personer, og heraf er der kommet 6 afbud; de 4 af dem er påhæng der enten ikke kan komme eller hvor parrene er gået fra hinanden og de to sidste er min onkel og hans kone som begge er hørehæmmede. De kommer til vielsen og receptionen, men har valgt at takke nej til festen fordi det vil være svært for dem at følge med i tale osv. og det har vi selvfølgelig forståelse for. Alt i alt betyder det, at alle de folk der betyder mest for os kommer til at være en del af vores store dag, og det er bare så dejligt :loveflag:

Forresten så ved jeg ikke om jeg har nævnt menuen herinde før, og ellers så kommer den da lige her igen:

Reception:

Champagne.

Bryllupskage bestående af hjemmelavede cupcakes.

Trekantssandwich med tun, pesto/mozzerella og rullepølse.

Middagen:

Velkomsdrink af ingefærvin og æblecider. (har faktisk ikke smagt det endnu, men vores bekendte som driver egen vinforretning (og ja, vi har altså bare mange gode kontakter gennem diverse bekendte og familievenner :thumbsupsmileyanim: ) siger at det er rigtig godt, så nu prøver vi.)

Forret: Lakseroulade m/grønne asparges og hjemmebagt brød.

Hovedret: Helstegt pattegris og lam. Hertil nye kogte kartofler, krydrede kartofter, salatbar, broccolisalat og hjemmebagt brød.

Dessert: 4 forskellige slags hjemmelavet is, pyntet med masser af frisk frugt. (daim-is, hindbær-is, marcipan/chokolade-is)

Natmad: 3 foerskellige slags hjemmebagte boller med ultra lækkert pølsebord fra den lokale slagter.

Det er absolut ikke gourmet mad, men det passer slet ikke til Anders og jeg alligevel, så menuen her er lige efter vores hjerter :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg

Og nu til noget med lidt billeder. har fået lavet endnu en omgang cupcakes for at se, om de var gode nok til bryllupskagen.

post-48514-0-73320000-1334694909.jpg

post-48514-0-84000700-1334694923.jpg

Kagen var rigtig god, men desværre ikke så lækker som nogle jeg har lavet tidligere. Frostingen var heller ikke optimal, jeg havde lidt travlt og det betød at sukkeret ikke blev pisket helt ud og stadig knasede lidt. Til gengæld er jeg ved at have rimelig godt styr på swirls'ne :thumbsupsmileyanim:

Efter jeg blev inspireret af Tines ordbog som gæstebog har vi besluttet at gøre det samme, og så skulle der jo en lille instruks til. Jeg fandt rammen på genbrug til 10 kr.

post-48514-0-56321600-1334696126.jpg

post-48514-0-07023400-1334696139.jpg

0

Del dette indlæg

Yay, har fået billederne fra Tina Liv til gennemgang nu og de er simpelthen så smukke. Nu mangler jeg bare et album at sætte dem i. Synes det er noget af en udfordring, for jeg gider IKKE lave en Cewe fotobog eller noget i den stil. Synes bare ikke det er eksklusivt nok til de flotte billeder, og det er jo trods alt min kommende mands morgengave.

Jeg har fundet denne på etsy:

post-48514-0-17276300-1334737632.jpg

Synes den er så flot og stilet. Jeg er ved at skrive med sælgeren om, om man kan udelade båndet og nøjes med 20 sider (der er vidst 40 eller 30 i oprindeligt), og om det kan nåes inden alt for længe så jeg kan nå at få monteret billederne. Hun er super sød og imødekommende, så jeg håber det kan lade sig gøre.

I kan se sælgeren andre albums her, der er rigtig mange fine.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh et fint album du har fundet!! :)

Hvor tykke er siderne i det? Det kunne jo være man skulle bestille nogle hjem og ha liggende just in case der står en boudoirpige og mangler akut :)

Sælgeren skriver:

"There are 40 sheets of very thick, acid-free, warm white paper inside."

så det lader til at de er ret tykke :biggrin: Har jo ikke modtage noget derfra endnu, men jeg kan lige give en melding når jeg gør :)

0

Del dette indlæg

Ja, hvor bliver billederne af? :pokey::biggrin:

Dejligt at høre, der er kommet styr på så meget - og at det har givet dig mere ro. :) Og lækker menu!! Heller noget simpelt, der så bliver lavet til UG, end noget fint og fancyt, der aldrig bliver rigtig godt. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op en masse du har fået styr på, det er da bare så fedt. Kan godt forstå du ikke helt kunne overskue det med dansen og din far, afstanden gør alligevel meget. Da vi skal giftes i Kbh og jeg bor i Århus, har jeg også droppet mange af mine ideer, jeg orker simpelthen ikke afstands planlægningen hæhæ.

Og de boudior billeder - please må vi ikke nok se?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu til noget med lidt billeder. har fået lavet endnu en omgang cupcakes for at se, om de var gode nok til bryllupskagen.

Kagen var rigtig god, men desværre ikke så lækker som nogle jeg har lavet tidligere. Frostingen var heller ikke optimal, jeg havde lidt travlt og det betød at sukkeret ikke blev pisket helt ud og stadig knasede lidt. Til gengæld er jeg ved at have rimelig godt styr på swirls'ne :thumbsupsmileyanim:

Efter jeg blev inspireret af Tines ordbog som gæstebog har vi besluttet at gøre det samme, og så skulle der jo en lille instruks til. Jeg fandt rammen på genbrug til 10 kr.

Du kommer ikke til at fortryde det, iiiih jeg elsker den gæstebog, i stedet for en masse uoriginale hilsner :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay, har fået billederne fra Tina Liv til gennemgang nu og de er simpelthen så smukke. Nu mangler jeg bare et album at sætte dem i. Synes det er noget af en udfordring, for jeg gider IKKE lave en Cewe fotobog eller noget i den stil. Synes bare ikke det er eksklusivt nok til de flotte billeder, og det er jo trods alt min kommende mands morgengave.

Jeg har fundet denne på etsy:

post-48514-0-17276300-1334737632.jpg

Synes den er så flot og stilet. Jeg er ved at skrive med sælgeren om, om man kan udelade båndet og nøjes med 20 sider (der er vidst 40 eller 30 i oprindeligt), og om det kan nåes inden alt for længe så jeg kan nå at få monteret billederne. Hun er super sød og imødekommende, så jeg håber det kan lade sig gøre.

I kan se sælgeren andre albums her, der er rigtig mange fine.

Super smuk bog! ej men du kan da ikke skrive sådan uden at lade os se....! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Du kommer ikke til at fortryde det, iiiih jeg elsker den gæstebog, i stedet for en masse uoriginale hilsner :loveshower:

Det tror jeg heller ikke jeg gør. Min mor var også helt vild med idéen, og selv Anders synes faktisk godt om det.

Jeg laver et ULTRA KORT sneak peak så. Men KUN fordi i presser sådan..... :o:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer