1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis nu det var du manglede en taske der passede til kjolen

http://viewitem.eim....0545840335/item

Tak for linket, jeg tror jeg hat besluttet at jeg ikke skal have en taske.

Også helt fint - kom bare sådan til at tænke på dig og rosekjolen da jeg så den og så kunne jeg jo ligeså godt smide et link

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: TILLYKKE med milepælen... :cheerleader3:

Ja, der er jo ikke så længe til igen... Har du kun kriller i maven? Jeg er begyndt at få store meget hårdt-trampende lyserøde elefanter i maven dancing-pink-elephant.gif bare ved tanken om at om 2 måneder er jeg ikke længere frk. men Fru :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har snart en helt zoologisk have til at trampe rundt, :cowsleep: og har da også haft et par dage med total stress anfald hvor Anders var tvangsinlagt til at høre på planer, tuderi, lave indkøbslister, designe bordkort, skrive huskelister og aaalt det andet. Godt han er så rolig og fornuftig. :kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har snart en helt zoologisk have til at trampe rundt, :cowsleep: og har da også haft et par dage med total stress anfald hvor Anders var tvangsinlagt til at høre på planer, tuderi, lave indkøbslister, designe bordkort, skrive huskelister og aaalt det andet. Godt han er så rolig og fornuftig. :kiss:

Er også super glad for at jeg har sådan en herhjemme hos mig... Når jeg går helt i selvsving, plejer han gerne at holde mig fast i et kærligt favntag indtil mit ævleri (og tuderi) er ovre... synes desværre ikke at stressen bliver mindre, jo tættere man kommer på dagen, selvom man får mere og mere på plads hver dag :huh: Troede ellers ikke at det kunne lade sig at gøre at mængden af orden var omvendt proportionel med mængden af stress :o (tror jeg skal have min kæreste til at stoppe med at lære mig mystiske matematik udtryk :blink: )

0

Del dette indlæg

Er også super glad for at jeg har sådan en herhjemme hos mig... Når jeg går helt i selvsving, plejer han gerne at holde mig fast i et kærligt favntag indtil mit ævleri (og tuderi) er ovre... synes desværre ikke at stressen bliver mindre, jo tættere man kommer på dagen, selvom man får mere og mere på plads hver dag :huh: Troede ellers ikke at det kunne lade sig at gøre at mængden af orden var omvendt proportionel med mængden af stress :o (tror jeg skal have min kæreste til at stoppe med at lære mig mystiske matematik udtryk :blink: )

Haha jeg har det på præcis samme måde :lol:

0

Del dette indlæg

Og tak for alle tillykkerne :)

I denne uge kommer hverdagene vidst til at gå uden ret meget bryllup, men i weekenden skal vi et smut til Skive hvor vi skal:

Aflevere min ring til gravering, og bestille en ny til Anders. Han har tabt sig snart 30 kg på et halvt år, så den vi har liggende nu er for stor (godt vi valgte at vente med graveringen :lol: )

Ud og se Hostrup Hovedgaard igen. Vi skal bla. have styr på hvordan bordene kan/skal sættes op, have styr på størrelsen af duge og sådan generelt lige have en fornemmelse af stedet og oppyntningen.

Hjem med drikkevarerne. Vi var i Tyskland sidste mandag og handle for 4000 kr :rolleyes::huh: og for at slippe for at bilen skal pakkes monstertæt når vi kører til Skive d. 9. maj så kan vi lige så godt tage det med hjem nu.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer