1,432 indlæg i dette emne

Ih det er simpelthen sådan en herlig kultur vi har herinde på bryllupsklar, med at lave alle mulige små diy projekter, :) sko må være det næste vi alle sammen kaster os over :) -glæder mig til at se resultatet

Hehe ja det er faktisk lidt sjovt som der kan gå boom i nogle ting herinde. Håber da der er andre glitter-elskende brude der kaster sig ud i dette projekt for det var virkelig overraskende nemt, og med et rigtig fint resultat.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kjoleprøvning igen imorgen. Det bliver min 4. og sidste kjoleprøvning, og det sker hos Lilly. :denmarkflag:

Har indtil videre været ved Sofie-Louise i Horsens, Mette DK i Holstebro og Brud og Festgården i Kjellerup

Der har været MANGE flotte kjoler, og en 3-4 stykker der har været meget i mine tanker. Desværre huserer budgettet også i tankerne, og selvom min søde mor giver 10.000 til kjoledrømmen, så er jeg ikke sikker på jeg har lyst til at bruge SÅ mange penge på én kjole.

Så nu må vi se hvad Lilly (som nu også har udsalg :thumbsupsmileyanim:) kan tilbyde, og ellers har jeg kig på et par brugt kjoler også.

Held og lykke med kjoleprøvningen :) glæder mig til at høre om den :cheerleader3:

Din ring er gudesmuk :7himmel::loveshower: sådan en kunne jeg godt tænke mig ved siden af min vielsesring en dag :fløjt:

Hvad? Hehe du har quotet et indlæg fra juni sidste år, så jeg har for længst været i Lilly, og endte med en Miss-Lena.

Elsker også min ring, tidsløs og enkel :7himmel:

Ha ha det kan jeg da godt se nu på quoten, men hvor er det bare mærkeligt??? sad da og læste i dit indlæg igår, sm om det var de nyeste opdateringer haha :lol:

Tror ikke jeg har fået set den kjole, er det en tyldrøm? :loveshower: eller er det måske hemmeligt..Har ikke lige tjekket tråden om den ligger her :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kjoleprøvning igen imorgen. Det bliver min 4. og sidste kjoleprøvning, og det sker hos Lilly. :denmarkflag:

Har indtil videre været ved Sofie-Louise i Horsens, Mette DK i Holstebro og Brud og Festgården i Kjellerup

Der har været MANGE flotte kjoler, og en 3-4 stykker der har været meget i mine tanker. Desværre huserer budgettet også i tankerne, og selvom min søde mor giver 10.000 til kjoledrømmen, så er jeg ikke sikker på jeg har lyst til at bruge SÅ mange penge på én kjole.

Så nu må vi se hvad Lilly (som nu også har udsalg :thumbsupsmileyanim:) kan tilbyde, og ellers har jeg kig på et par brugt kjoler også.

Held og lykke med kjoleprøvningen :) glæder mig til at høre om den :cheerleader3:

Din ring er gudesmuk :7himmel::loveshower: sådan en kunne jeg godt tænke mig ved siden af min vielsesring en dag :fløjt:

Hvad? Hehe du har quotet et indlæg fra juni sidste år, så jeg har for længst været i Lilly, og endte med en Miss-Lena.

Elsker også min ring, tidsløs og enkel :7himmel:

Ha ha det kan jeg da godt se nu på quoten, men hvor er det bare mærkeligt??? sad da og læste i dit indlæg igår, sm om det var de nyeste opdateringer haha :lol:

Tror ikke jeg har fået set den kjole, er det en tyldrøm? :loveshower: eller er det måske hemmeligt..Har ikke lige tjekket tråden om den ligger her :)

Den ligger ikke i tråden pt., der er kun et halvt billede af den her.

For resten super flot DIY projekt med skoene.. de bliver da virkelig FAB! Glæder mig til at se det endelig resultat :cheerleader3:

Det ser sq godt ud :) har selv et par inspirationsbilleder liggende det kunne være man skulle give sig i kast med det, hvis du ender med et godt resultat :)

En skam jeg ikke fik lagt billeder op af det færdige resultat igår, det er virkelig blevet godt. Glæder mig til at vise jer det :)

0

Del dette indlæg

Jeg er hold op med at kigge på budgettet. Det holder ikke en meter! Jo, leje af bil - det koster en ramme øl - noget at det første som er under vores oprindelige estimat :)

:thumbsupsmileyanim: én post indenfor budgettet er bedre end ingenting. Men forestiller mig også at vores budget kunne blive overskredet ret meget hvis jeg havde haft lige så lang tid til at planlægge som dig. Så er der meget mere tid til at fundere, kreere og skabe. Puha, godt der kun er 3 md. til snart :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ledt og ledt og ledt efter et par sko. Farvede, hvide, sorte, høje, smalle... Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg gerne vil have (bortset fra de latterligt lækre Benjamin Adams bling sko, der er viildt over budgettet :( )

Men så må jeg jo lave mine egne bling sko, og som sagt så gjort. Jeg købte skoene i Italien i sommers til snoldede 110,-, og stenene var nogle jeg havde tilovers fra et tidligere projekt så det må siges at være "budget sko". Nå nok om det, i vil jo meget hellere se billeder:

post-48514-0-48935100-1328800641.jpg

post-48514-0-91657200-1328800657.jpg

post-48514-0-20836400-1328800681.jpg

post-48514-0-90710600-1328800690.jpg

Er på vej ud af døren nu, men håber jeg får tid til at lave en DIY guide i aften eller en af de kommende dage.

3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde kommentarer - det varmer :kiss:

Kan kun gentage mig selv til alle jer der sidder og overvejer, gør det! Det er altså super nemt, og hvis man finder stenene det rigtig sted kan man få god kvalitet til meget få penge.

Jeg laver en DIY guide i eftermiddag med masser af billeder, tips og idéer samt et link til den side hvor jeg køber ægte swarovski til ½ pris i forhold til herhjemme :biggrin:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt projekt du kaster dig ud i. Er blevet totalt forgabt i Benjamin Adams sko :7himmel: Synes de er så smukke.

Og synes også dine billeder er så flotte? Vil du kun dekorere hælen, eller prøver du også på resten af skoen?

Ja det er virkelig blevet cool, og det var SÅ meget nemmere end jeg troede. Var bange for det ville blive vind og skæv det hele hehe. :lol:

Jeg synes ikke skoen lægger op til at blive dekoreret over det hele, når der er sløje og pynt på snuden. Jeg holder mig til hælen for nu, overvejer om jeg skal sætte sten på båndet der samler "krusningen" eller hvad man skal kalde den, så er der lidt sammenhæng fra snude til hælen. Men jeg tror sagtens det kan lade sig gøre at dekorere en hel sko, så skal man nok bare bruge noget andet end superlim for stoffet suger en del og så tror jeg faktisk resultatet bliver bedre med en tekstillim. Medmindre selvfølgelig at overfladen på skoene er noget plastic lignende, så ville jeg stadig bruge superlimen :)

0

Del dette indlæg

Dagens etsy: Clutch!

Jeg går stadig og overvejer om jeg skal have mig en taske til brylluppet, og jeg er kommet noget nærmere en beslutning efter jeg fandt denne sælger på etsy. Hun laver de fineste små clutches og lige nu er de på tilbud så man slipper med små 130,- incl. porto. DET er da billigt, især når man så også kan bruge den efter brylluppet. :lol:

Mens jeg overvejer kan i jo lige checke det ud :)

post-48514-0-56398100-1328879157.jpg

post-48514-0-82512300-1328879167.jpg

post-48514-0-15359900-1328879175.jpg

(Jeg er SÅ forelsket i den sidste... :7himmel: )

1

Del dette indlæg

Dagens etsy: Clutch!

Jeg går stadig og overvejer om jeg skal have mig en taske til brylluppet, og jeg er kommet noget nærmere en beslutning efter jeg fandt denne sælger på etsy. Hun laver de fineste små clutches og lige nu er de på tilbud så man slipper med små 130,- incl. porto. DET er da billigt, især når man så også kan bruge den efter brylluppet. :lol:

Mens jeg overvejer kan i jo lige checke det ud :)

post-48514-0-56398100-1328879157.jpg

post-48514-0-82512300-1328879167.jpg

post-48514-0-15359900-1328879175.jpg

(Jeg er SÅ forelsket i den sidste... :7himmel: )

uhh, I like:-) Rigtig søde og anvendelige!!! :heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer