1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Helt personligt, så synes jeg ikke at halskæde og øreringe skal matche alt for meget hinanden - jeg er ikke så meget til smykkesæt på den måde. Men når det så er sagt, så HOLD DA OP nogle fine øreringe :thumbsupsmileyanim: Må man få et link? :biggrin:

Det er lidt svært at forestille sig, hvor små (eller store) øreringene er. Men jeg tænker lidt, om de måske ikke vil tage al opmærksomheden fra kæden du har fået fra Anders? Et par "gennemsigtige" dråbeformede øreringe ville måske være bedre? Ej, håber ikke jeg gør dig mere i tvivl :blush: Ligegyldig hvad er jeg i hvert fald vild med øreringene!

0

Del dette indlæg

Jeg er nemlig ved at finde det helt rigtige sted til vores bryllup men jeg kender jo ikke rigtig frisørerne i Skive længere. Overvejer umiddelbart Maja V, Klipperiet og Bruhn's Hårdesign men synes altså at det er svært :blink:

Inden jeg flyttede til København var Nais min frisør. Jeg har altid været tilfreds med dem - og det er også dér jeg skal have sat hår til brylluppet :thumbsupsmileyanim:

Nåh, ville bare lige give min erfaring videre, hvis du stadig er på bar bund :)

Og undskyld jeg brugte din tråd til det, Simone.

0

Del dette indlæg

Hehe det er helt okay, vidste ikke du var fra Skive?

Synes egentlig ikke kæden behøver at stjæle opmærksomheden, så havde jeg nok valgt en anden.Synes det gode ved den er at den er så lille og fin som en kontrast til de støre blomster. Men guld og blå øreringe er måske bare ikke lige det jeg forestillede mig til bryllup. Tror jeg prøver at bestille materialer hjem til de lilla eller noget lign. og så må vi se.

Finder lige links!

Lilla med rund ørestik

Blå med sølv

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes egentlig ikke kæden behøver at stjæle opmærksomheden, så havde jeg nok valgt en anden.Synes det gode ved den er at den er så lille og fin som en kontrast til de støre blomster. Men guld og blå øreringe er måske bare ikke lige det jeg forestillede mig til bryllup. Tror jeg prøver at bestille materialer hjem til de lilla eller noget lign. og så må vi se.

Finder lige links!

Lilla med rund ørestik

Blå med sølv

Så havde jeg misforstået det - jeg troede at halskæden var det vigtigste. Hvis ikke, så synes jeg bare du skal få fat i nogle af de her øreringe! I like :thumbsupsmileyanim: Og synes både blå og guld er alletiders til bryllup (men selvfølgelig igen, det er bare min smag :biggrin:)

Tak for links - det skal jeg se nærmere på!

Jojo, jeg er skam fra Skive :biggrin: Eller okay, jeg er opvokset liiidt længere mod nord, men har boet i Skive fra jeg var 18-23, tror jeg :biggrin:

0

Del dette indlæg

Finder lige links!

Lilla med rund ørestik

Blå med sølv

Så havde jeg misforstået det - jeg troede at halskæden var det vigtigste. Hvis ikke, så synes jeg bare du skal få fat i nogle af de her øreringe! I like :thumbsupsmileyanim: Og synes både blå og guld er alletiders til bryllup (men selvfølgelig igen, det er bare min smag :biggrin:)

Tak for links - det skal jeg se nærmere på!

Jojo, jeg er skam fra Skive :biggrin: Eller okay, jeg er opvokset liiidt længere mod nord, men har boet i Skive fra jeg var 18-23, tror jeg :biggrin:

Synes også farverne er fine, bare ikke lige til mig og til mit bryllup. :) Men tak for råd, må prøve at bestille lidt hjem når der kommer penge på kontoen igen.

0

Del dette indlæg

Hmm ville ikke selv bære sådanne øreringene til bryllup tror jeg, lidt for meget ferie ( ved ikke lige hvad jeg mener haha, men for farvestrålende måske ) over dem synes jeg, kan være de ser anderledes ud i levende live dog. Jeg ville vælge lidt mere afdæmpede tror jeg og lade fokus være på ansigt og kjole... Men det er jo bare min mening, og vi er jo ikke ens alle sammen ;)

0

Del dette indlæg

Hmm ville ikke selv bære sådanne øreringene til bryllup tror jeg, lidt for meget ferie ( ved ikke lige hvad jeg mener haha, men for farvestrålende måske ) over dem synes jeg, kan være de ser anderledes ud i levende live dog. Jeg ville vælge lidt mere afdæmpede tror jeg og lade fokus være på ansigt og kjole... Men det er jo bare min mening, og vi er jo ikke ens alle sammen ;)

Ja det er jo også værd at tage med, øreringene skal jo heller ikke tage over. Men så er jeg måske tilbage til noget helt klassisk ala det her:

(linker lige i stedet for at sætte billeder ind, for kan ikke lige komme til at gøre dem små)

Design By Kara

Åhh hvor er det svært....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for den flotte invitation! :) Vi glæder os!

Det var så lidt. Jeg tager det som en tilbagemelding på, at i gerne vil komme :)

Det er det bestemt også. :) Tror også Anders lige hører noget fra Allan, hvis ikke det allerede er sket.

0

Del dette indlæg

Tusind tak for den flotte invitation! :) Vi glæder os!

Det var så lidt. Jeg tager det som en tilbagemelding på, at i gerne vil komme :)

Det er det bestemt også. :) Tror også Anders lige hører noget fra Allan, hvis ikke det allerede er sket.

Det har han vidst nu :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg købt mig et slør. :cheerleader3: Det blev et slør på 250 cm, med få rynker ved kammen. Sløret er købt hos Bridelicous (Miss-Lena), og er magen til det hun bar ved sit eget bryllup, bare 50 cm kortere.

Det kan ses her.

Nu skal jeg jo så bare have solgt det andet slør som der ikke bliver brug for. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det tror jeg i har helt ret i, synes også det lader frisuren komme mere til sin ret hvis man vælger en knold eller noget lignende som jeg har i tankerne..

Er i øvrigt helt og aldeles færdig med invitationerne. Søndag fik vi lavet de sidste som var invitationerne til receptionen, og alt er nu sendt ud. Vi har fået rigtig mange gode tilbagemeldinger på invitationerne til middagen, og det er jo dejligt når man får lidt anderkendelse for det der brugt sååå lang tid på :loveshower:

Receptionsindbydelserne er lavet ligesom vores STD, regner med i lige får lidt billeder i aften. Så kan i også se de fine panodil-poser jeg har lavet til vores dagen-derpå-kit :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer