1,432 indlæg i dette emne

Tak for linket med øreringene - måske er det faktisk muligt for mig at finde et par øreringe, som ikke koster det hvide ud af øjnene :ilovebryllupsklar:

Jeg stemmer på de sorte! De er super fede :thumbsupsmileyanim: (og så synes jeg det er for kedeligt med hvide sko :blush: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Såeh. Jeg besluttede at give mig selv en julegave på forskud. Havde egentlig besluttet mig for en Samsung Galaxy SII, men Anders havde hørt om HTCs nye Sensation XE som sælgeren også sagde var fed plus den havde noget fedt musikudstyr. Så vi købte begge den fra HTC, men nu er jeg vildt meget i tvivl om jeg egentlig hellere vil have den anden. Er der nogen der har erfaringer med nogle af dem?

Har aftalt med sælgeren at jeg kunne komme ned og bytte imorgen hvis jeg ombestemte mig, og det haster egentlig lidt, for jeg gav min egen telefon i byt... IH..

0

Del dette indlæg

Pas. Jeg har haft HTC (Desire hed den vist), Eriksson, Nokia m.v. men den telefon jeg har været gladest for er den jeg har nu: Iphone 4. Det skal så også med til sammenhængen at det er den eneste telefon jeg har fået til at spille sammen med min server og mailsystem, hvilket betyder meget for mig, hvorimod jeg ikke går op i spil, musik m.v. Det sidste har jeg rigeligt af i forvejen :rolleyes: Jeg havde nok valgt Samsung men jeg har svært ved at begrunde det nærmere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuha, skulle helt om på side 4 ( :blink: ) for at finde min tåd igen. Men sådan er det jo når man henover jul og nytår total har forsømt bryllupsklar og brylluppet i det hele taget.

Vi har været i Skive hele ferien, og det har bare været skønt at se alle vennerne og familien og få slappet heelt af :thumbsupsmileyanim: :fløjt:

Men NU er vi hjemme igen til en hverdag med drøn på (eller; jeg er. Anders har fri indtil eksamen, så det er mest sofahygge og lidt læsning han får lavet :wink: ). Jeg havde jo et håb om at få sat blonde på alle invitationerne inden jul, men det nåede jeg bare slet ikke. Til gengæld tog jeg det hele med hjem, og så sad min mor og jeg en aften og hyggede os med det. Det betyder, at der nu er blonde på alle invitationerne og så fik vi sat satinbånd på lidt over halvdelen inden vi løb tør. Anders og jeg har aftalt at vi sender invitationerne inden uge 3, så i dag skal vi have købt det papir der skal printes på, mere blæk til printeren og det sidste satinbånd. Så kan jeg lave designet på computeren færdigt, inden min mor forhåbentligt kommer i weekenden og hjælper med at samle det hele. Satser stærkt på at overholde fristen, for nu vil jeg bare gerne være FÆRDIG. :sm:

Ellers tror jeg faktisk ikke rigtig der sker så meget på bryllupsfronten. Jeg skal have lavet tekst og design på computeren til receptions invitationerne, der kommer til at se ud ligesom vores STD, og når alle invitationer er færdige tror jeg at jeg vil til at have gang i bordkortene. (JA jeg elsker at være ude i god tid, så er mit kontrolgen godt tilfreds :lol: )

0

Del dette indlæg

Fedt mobilt valg. Jeg har en HTC legend og er super glad for den.

Ja jeg endte jo med at bestemme mig for Samsung Galaxy SII, men da jeg komned i butikken var den så udsolgt. Han havde lige solgt 24 stk. den samme dag (d. 23 dec. :blink: ) og han kunne ikke sige hvornår han fik den hjem igen, så jeg besluttede at beholde den HTC Sensation XE der alligevel lå derhjemme :biggrin: Er blevet rigtig glad for den, havde ikke Andriod på den gamle så det er en helt ny verden af apps der åbner sig for mig hehe.

Hvis nogen skulle være interesseret i et spil Wordfeud i øvrigt, så kan i finde mig under eickhardt. Jeg kan (næsten) garantere en sejr, for jeg er stadig ret dårlig :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt I har haft en dejlig jul :)

Dejligt det går fremad med invitationerne, og I kan se en ende på det. Kender godt det med bare at ville være færdig. Sidder selv med 10 kuverter, som bare skal sendes - hvis jeg da bare lige kunne finde de to sidste adresser? Hvad sker der for at man ikke kan slå ens familie op på de gule sider tsk tsk :td:

0

Del dette indlæg

Dejligt det går fremad med invitationerne, og I kan se en ende på det. Kender godt det med bare at ville være færdig. Sidder selv med 10 kuverter, som bare skal sendes - hvis jeg da bare lige kunne finde de to sidste adresser? Hvad sker der for at man ikke kan slå ens familie op på de gule sider tsk tsk :td:

Haha ja den fornemmelse sad jeg også med da vi skulle sende STD, men fordi jeg har sendt en gang har jeg heldigvis stadig alle adresserne gemt på computeren :)

0

Del dette indlæg

Haha ja den fornemmelse sad jeg også med da vi skulle sende STD, men fordi jeg har sendt en gang har jeg heldigvis stadig alle adresserne gemt på computeren :)

Åhh smart nok! Ved jeg har brugt de to adresser før, men kan bare ikke finde dem nogen steder... så må ty til noget andet familie. Men de har jo ligesom ikke fri nu, bare fordi jeg har og har brug for det.

0

Del dette indlæg

Åhh smart nok! Ved jeg har brugt de to adresser før, men kan bare ikke finde dem nogen steder... så må ty til noget andet familie. Men de har jo ligesom ikke fri nu, bare fordi jeg har og har brug for det.

Det er det værste :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jeg vil flux udfordre dig

Dejligt med en update! :) Velkommen tilbage efter juleferie og nytårsfri! :bearhug:

Ps. Jeg har fanget dig på WF! :wink: Shedevilz79

Jeg accepterer udfordringen! :tunge:

Men jeg advarer jer - jeg er altså ikke ret god. Men tilgengæld snydefri.

(Til jer der så undrer jer over hvordan man snyder, så downloader man et program der regner ud hvilke smarte ord du kan lave. Ved det fordi min lillebror har det... :pokey: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer i tanke om at Anders har lovet mig et par gummistøvler i forsinket julegave. Kan man på nogen som helst måde camouflere disse skønheder som gummistøvler? Årha, det er bare de perfekte sko, og så koster de en formue. Typisk.... :pokey:

Sagtens! Måske er sålen lavet af GUMMI og det kunne godt ligne en meget kort og lidt bar STØVLE...

0

Del dette indlæg

Kommer i tanke om at Anders har lovet mig et par gummistøvler i forsinket julegave. Kan man på nogen som helst måde camouflere disse skønheder som gummistøvler? Årha, det er bare de perfekte sko, og så koster de en formue. Typisk.... :pokey:

Sagtens! Måske er sålen lavet af GUMMI og det kunne godt ligne en meget kort og lidt bar STØVLE...

Jamen vi er helt sikkert på vej i den rigtig retning her. Må hjem og forhandle lidt :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen vi er helt sikkert på vej i den rigtig retning her. Må hjem og forhandle lidt :lol:

Ja gør lige det :)

0

Del dette indlæg

"Skat... Du ved godt de der gummistøvler ik... Altså.. Lets face it - hvor meget regn er det lige der kommer i 2012?? Jeg har tjekket vejrudsigten for de næste 12 mdr og lavet en cost benefit analyse på brugen af gummistøvler kontra prisen - og er kommet frem til at det vil koste 118kr hver gang jeg skal bruge mine gummistøvler.. DET kan jeg ikke lade dig betale.. Derimod har jeg fundet disse YDERST økonomiske og praktiske - men samtidig festlige sko - som jeg kan bruge til stort set alle festlige lejligheder i 2012 og mange år fremover.. Det giver som MAX en udgift på små 12-13kr pr. fest og det kan man da ikke sige nej til vel?? Så derfor - skat.. De der gummistøvler - de er yt og skoene er in - ik??"

Husk dådyr øjne, nedringet bluse og rottehaler! :b223::wink:

0

Del dette indlæg

"Skat... Du ved godt de der gummistøvler ik... Altså.. Lets face it - hvor meget regn er det lige der kommer i 2012?? Jeg har tjekket vejrudsigten for de næste 12 mdr og lavet en cost benefit analyse på brugen af gummistøvler kontra prisen - og er kommet frem til at det vil koste 118kr hver gang jeg skal bruge mine gummistøvler.. DET kan jeg ikke lade dig betale.. Derimod har jeg fundet disse YDERST økonomiske og praktiske - men samtidig festlige sko - som jeg kan bruge til stort set alle festlige lejligheder i 2012 og mange år fremover.. Det giver som MAX en udgift på små 12-13kr pr. fest og det kan man da ikke sige nej til vel?? Så derfor - skat.. De der gummistøvler - de er yt og skoene er in - ik??"

Uhhh husk en slikkepind!!!! Ellers virker det ikke.

0

Del dette indlæg

Love it :griner:- :griner:-

0

Del dette indlæg

Uh ja den er god, især med fancy udtryk som cost-benefit og sådan. Vender lige tilbage med hvordan det går senere i aften, hehe.. :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer