1,432 indlæg i dette emne

Nå, selvom jeg ikke bliver færdig med invitationerne i denne weekend så må jeg arbejde videre med det jeg kan. Derfor har jeg fået købt det sidste satinbånd og sat det på de invitationer der manglede, og jeg har lavet alle lakseglene klar så de bare skal sættes på med dobbeltklæbende tape.

Her er lige lidt billeder af hvor langt jeg er kommet so far. Jeg har ikke foldet invitationerne endnu, for vil gerne de skal være så flotte som muligt når de bliver sendt :)

post-48514-0-01299900-1325961522.jpg

post-48514-0-24716300-1325961547.jpg

post-48514-0-89147600-1325961564.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan man få det i panduro?

Ej nu sidder jeg og tænker at i bor i skive og jeg så bare kunne tage det med, men det gør i jo ikke :)

Tog turen til Vejle i dag for jeg var jo sikker på at Panduro havde det, men jeg måtte tage hjem igen med lang næse... :td:

Jeg købte det oprindeligt hos Dommerby Papir der ligger ved Skive, og da min mor jo skal køre fra Skive og herned var det jo oplagt at hun kunne tage det med. Men da jeg ringede derop sagde indehaveren at hun desværre ikke havde det længere fordi det var så svært at få fat på (no freakin' kiddin' !?! :huh: )...

Det var ellers et meget sødt tilbud Lene :hug:

Åh hvor er det dog bare typisk! Håber i snart får fat i noget :)

Den søde mand fra hobby forretningen ringer når det er hjemme i næste uge og så må vi lave dem næste weekend i stedet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har også tænkt.. har kun været gæst til et bryllup en gang og jeg må indrømme jeg ikke lagde så meget mærke til detajlerne. :blush: men da jeg selv har så mange små hjemmelavede detaljer så håber jeg at folk ser dem. Ellers er det i princippet lidt spild :huh:

0

Del dette indlæg

Ja det har også tænkt.. har kun været gæst til et bryllup en gang og jeg må indrømme jeg ikke lagde så meget mærke til detajlerne. :blush: men da jeg selv har så mange små hjemmelavede detaljer så håber jeg at folk ser dem. Ellers er det i princippet lidt spild :huh:

Tror man får et helt andet forhold til bryllupper når man har arrangeret sit eget - specielt hvis man er DIY brud.

0

Del dette indlæg

Ja det tror jeg også.. så forstå man mere hvor meget arbejde der er i invitationer og menukort og hvad man ellers finder på at lave selv. Vil i hvert for fremtiden huske at rose bruden for hendes arbejde når jeg er til brylluper, der må komme en del i min fremtid med Roberts 4 ugifte søskende :tunge:

Men nogen gange bliver brylluperne jo også næsten små kunstværker.. især de amerikanske hvor de altid gør lidt mere ud af alting :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Giftes til Maj: Hvad så hvis du får 100,- tilbage i skat? Skal den så også købes? :lol:

Men ja, man skal ikke bare købe for at købe. Og er det ikke sko du fremover ellers vil bruge, er 2000 MANGE penge. Go for the look (uden hælen)

Hov så ikke din "frække" kommentar :tunge: Nu er jeg den slags utålelige mennesker der altid lægger lidt ekstra ind på forskudsopgørelsen og får dermed altid penge tilbage i SKAT - er aldrig kommet under 5000,-

Meeeen skulle uheldet være ude og der kun er 100,- så harjeg set 120 stk fine favour-bokse man kan få til 100,- på ebay :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak skal i have piger. Jeg synes det er alt for kort til, mangler jo en helt masse DIY i form af bordkort, menukort osv., men mon ikke vi når det. Imorgen kommer min mor og hjælper med invitationerne, og jeg håber sådan at vi når at blive HELT færdige :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer