1,432 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med i morgen. Jeg håber I får den skønneste dag fyldt med alt det i elsker mest i verden. Der er ingen tvivl du bliver super smuk og tiden vil stå stille et øjeblik når du træder ind i kirken...

Klem, knus og god karma

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, så fraværende som jeg er på BK pt. så kunne man jo godt ledes til at tro det var i dag jeg skulle giftes men i dag er blot endnu en milepæl, nu er der kun 1 uge tilbage :blink:

Tak for de søde ord Lena, jeg glæder mig simpelthen sådan til at vise dig mit samlede look, der jo må siges at være Bridelicious :blush::lol:

Nu vil jeg tage til frisøren og blive smækker lækker, mødes med min far og bygge "fotovægs-fotoramme", tage til feststedet for at lave prøve opsætning med bordene og så lige bage 140 cupcakes. :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Hvor er du bare flot, kjolener helt fantastisk. Og det lyder til dagen i dag også bliver hyggelige. :) Vi har samme feststed - glæder mig til at se bilderne, så kan jeg måske snuppe nogen ideer fra dig :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder nu på arbejdet for 2. dag i træk uden at kunne koncentrere mig om noget som helst. Tankerne flyver fra kreditorer og kontokort til servietter og blomsterdekorationer. :fløjt: :lol:

Har desuden tjekket vejrudsigten, som ser noget grå ud :( Det er der jo ikke noget at gøre ved, men så kom jeg i tanke om at jeg jo ikke har noget overtøj! I kan tage et kig i den tråd jeg har oprettet her, og forhåbentligt komme med et godt råd..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yay, så er morgengaven endelig færdig.

Søde, søde Tina lukkede mig ind i sit hjem igår aftes og hjalp med at sætte billederne ind i det album jeg har købt på etsy. Resultatet er bare SÅ godt. Er virkelig glad for at jeg besluttede at give lidt ekstra for et lækkert album og god kvalitet på billederne, for det er virkelig med til at gøre det hele meget romantisk og eksklusivt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er der en synes godt om knap - den der hedder love med hjertet :)

Iiih hvor er det snart nu! Rejser til London så er ikke hjemme i weekenden så der kommer lige et tidligt tillykke her :)

TILLYKKE!!!!

Taak søde Mette. Og god tur til dig, London er så lækker :loveboard:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer