1,432 indlæg i dette emne

Det kunne da ellers være underholdende hvis Kluggi kom lidt på banen herinde også! :D

Haha, det sker ikke. Han spurgte igår "Hvae, hvor langt er vi egentlig med det der bryllup?" :griner:-

Jeg ændrede også mit navn (dog i starten, meen det har heldigvis ikke skræmt nogen væk :) )

Om nogle uger vil du ikke længere kunne google dit efternavn og finde det på BK, mit er i hvert fald væk igen :)

Det regnede jeg nemlig også med :)

Du skriver en PM til Linette.

Hehe er lidt blank, men linette hvem ? og det var til mig ikk ? ;) hehe

Linette Laursen, hun er en af administratorerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er helt vild med det blondeslør hvor der kun er på slæbet... Ville så gerne selv have det, men kan ikke rigtig få det til at passe sammen med kjole og headpiece.. Skal ud og prøve det når jeg finder tid til det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er så flot. Men synes bare ikke det passer til min kjole. Tror jeg ender med et magen til det jeg har nu, bare med slæb :)

Hvilket headpiece har du fundet?

Jeg har fået Miss-Lena til at lave et til mig :) Har ikke set det endnu, men det er sort :lol:

0

Del dette indlæg

Jeg er faldet total in lååve med de fantastiske stiletter som Livica herindefra lige har fået hjem, og dem MÅ jeg altså eje. Men skisme om de ikke har skoene i to farver :blink:

Nude er jo in og allevegne. Bl.a. på kronprinsesse Marys fødder, og gud hvor har hun altså stil.

image1xl.jpg

Men fersken er simpelthen så frisk og forsårsdejlig, og så er det da fedt med sådan en lille ferskenfarvet snude der titter frem under brudekjolen.

image1xl.jpg

Hjælp HUUG

vild med dine sko!! :thumbsupsmileyanim: og ja Kronprinsesse Mary er FAB!! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arrg! Bedst som jeg egentlig var ret hooked på stiletterne i nude kommer jeg til at se at de er udsolgt i min str. :pokey:

I BEGGE farver :td:

Godt jeg i forvejen har et par brudesko, så er det ikke livsnødvendigt, de var bare såå smukke.

Redigeret af Andemone
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, de er bare så smukke - i begge farver :)

Jeg leder også efter sko, vil gerne have lyseblå sko, tror jeg. Problemet er højden, altså jeg er 1.78 høj og h2b er 1.98, så det er ikke et problem, men jeg føler mig aallt for høj, hvis jeg får 10 cm på, så vil helst have mellem 6-8 cm og det synes jeg er svært at finde..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om det er vigtigt at det er et bestemt mærke mht. sko?

Jeg har lige været i Deichmann og købe to par SERIØST flotte stiletter til i alt: 400 latterlige kroner!! :shopping:

Det ene par var nude... men der var ikke pynt på dog, og de er så bløøøddde indeni :a1221: . Det andet par var en supet smuk blå satin peptoe :a1221:

Her i efteråret får skobutikkerne jo virkelig flotte stiletter fordi vi nærmer os alle de fester der er forbundet med jul og nytår.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer