Christoffersbrud

Agnethe og Christoffers bryllup 16. juni 2012 så r det på lørdag!

113 indlæg i dette emne

Jeg er fuldstændig enig, vi har også haft rigtig gode ferier i sommerhuse, men vi kan begge også godt lide at rejse, så tror vi er nød til at skulle et eller andet sted hen, vi ønsker os kun penge, så vi rejser nok for dem :thumbsupsmileyanim: Tror det ville være en lidt tom følelse slet ikke at komme på bryllupsrejse.

Super god ide med New York City Passes, og at man kan planlægge det meste hjemme fra er dejligt, så er man sikker på ikke at gå glip af noget man bare rigtig gerne vil opleve og fedt at kunne springe køen over nogle af stederne :lol:

Ja, bortset fra at jeg ved, at jeg får det lidt dårligt over lige at hoppe frem i køen, det er normalt noget jeg er meget imod :wink: Men, når alternativet er timelange køer, så tror jeg alligevel ikke vi kan lade være med at benytte tilbudet, der hvor det gælder!

Vi kunne også godt have fundet på at tage en tur til Paris, der er tit billige flybilletter, og hvis man er god til at surfe hoteller, kan man også finde gode tilbud hos hotels.com eller mrjet.dk! Så behøver bryllupsrejsen ikke blive så dyr :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med kjolen! :)

Lige med hensyn til NY.

Must do. Er en aften på cafe wah. halvfesen mad - super stemning og gang i musikken. Og så ligger den lige midt i Greenwich Village som er FYLDT med barer, restauranter og små hyggelige og hippe steder.

Og så SKAL I besøge naboen. - Nemlig Comedy Cellar. Her optræder nogle af verdens bedste stand-up'ere. Vi snakker Sataurday Night Live folk, Jerry Seinfeld osv osv. De har en 3 drinks max grænse fordi de ikke gider fulde folk, og kører 2 shows om aftenen . et kl 19 mener jeg det er og et igen kl 23.

Du finder Wah her: http://cafewha.com/

Og comedy cellar her: http://www.comedycellar.com/

Og så er jeg jo i øvrigt en af dem der elsker Washington D.C. - Det er så fedt at alle museerne langs The Mall (som er en park der fører ned til Parlaments bygningen) er gratis. Og så synes jeg at Vietnam Memorial, Lincoln Memorial og FDR memorial er ret fantastiske at se. Arlington kirkegården er også en tur værd, - det er ret overvældende med alle de hvide kors, - men smukt.

Jeg ville leje en bil fra NY - og roadtrippe. Tage en nat eller to på en B&B i Pennsylvania og så nappe et par dage i DC. :)

Jeg elsker også NY. Og jeg æææælsker at shoppe i NY. Men jeg kan godt lide at opleve mere end bare storby og shopping. Og der komemr DC altså strygende ind som en storby med en helt anden vibe og med helt andre oplevelser.

God tur! :)

Ih tak for rigtig gode tips!! Vi havde også tænkt at vi skulle se standup, men kunne ikke finde ud af hvor - det ved vi så nu! :thumbsupsmileyanim:

Lyder også rigtig fedt med Washington - vi havde dog kun tænkt at tage en endagstur, da vi har betalt for hotel i New York for alle dagene. Men har hørt fra nogle, at de kombinerer Washington og Niagara Falls... Men kan man mon nå dette på en dag? :unsure:

Jamen det var da så lidt. :)

Øhm. Med mindre jeg er helt geografisk udfordret, så ligger Niagra Falls på grænsen mellem Canada og USA - og cirkus 600 km fra Washington DC. Så med mindre I medbringer egen jetjager, så tror jeg en dagstur til begge er pænt optimistisk :o:wink:

Jeg tror faktisk slet ikke Niagra kan klares med en dagtur uden overnatning, men jeg har aldrig selv gjort forsøget... Men nu jeg tænker over det, så fortalte en af mine venner fra Washington DC mig en historie om en tur derop - og det var med overnatning. Mener han sagde de kørte i omkring 6 timer :)

Altså - bottom line. Jeg er ret sikker på, at det er enten eller :) Sorry.

Men god ide med Day Pass. Og når du ser nogle af de lange køer, så kommer du ret hurtigt over den dårlige samvittighed :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er fuldstændig enig, vi har også haft rigtig gode ferier i sommerhuse, men vi kan begge også godt lide at rejse, så tror vi er nød til at skulle et eller andet sted hen, vi ønsker os kun penge, så vi rejser nok for dem :thumbsupsmileyanim: Tror det ville være en lidt tom følelse slet ikke at komme på bryllupsrejse.

Super god ide med New York City Passes, og at man kan planlægge det meste hjemme fra er dejligt, så er man sikker på ikke at gå glip af noget man bare rigtig gerne vil opleve og fedt at kunne springe køen over nogle af stederne :lol:

Ja, bortset fra at jeg ved, at jeg får det lidt dårligt over lige at hoppe frem i køen, det er normalt noget jeg er meget imod :wink: Men, når alternativet er timelange køer, så tror jeg alligevel ikke vi kan lade være med at benytte tilbudet, der hvor det gælder!

Vi kunne også godt have fundet på at tage en tur til Paris, der er tit billige flybilletter, og hvis man er god til at surfe hoteller, kan man også finde gode tilbud hos hotels.com eller mrjet.dk! Så behøver bryllupsrejsen ikke blive så dyr :loveshower:

Jeg synes ikke det gør noget at hoppe over i køen, når man har betalt for at kunne det :wink:

Ja, sådan noget kommer vi sikkert også til at kigge efter, vi har nemlig også snakket Paris, men jeg har bare været der og synes gerne bryllupsrejsen må være noget lidt specielt :rolleyes: men det kommer jo an på hvor meget vi har at gøre for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med kjolen! :)

Lige med hensyn til NY.

Must do. Er en aften på cafe wah. halvfesen mad - super stemning og gang i musikken. Og så ligger den lige midt i Greenwich Village som er FYLDT med barer, restauranter og små hyggelige og hippe steder.

Og så SKAL I besøge naboen. - Nemlig Comedy Cellar. Her optræder nogle af verdens bedste stand-up'ere. Vi snakker Sataurday Night Live folk, Jerry Seinfeld osv osv. De har en 3 drinks max grænse fordi de ikke gider fulde folk, og kører 2 shows om aftenen . et kl 19 mener jeg det er og et igen kl 23.

Du finder Wah her: http://cafewha.com/

Og comedy cellar her: http://www.comedycellar.com/

Og så er jeg jo i øvrigt en af dem der elsker Washington D.C. - Det er så fedt at alle museerne langs The Mall (som er en park der fører ned til Parlaments bygningen) er gratis. Og så synes jeg at Vietnam Memorial, Lincoln Memorial og FDR memorial er ret fantastiske at se. Arlington kirkegården er også en tur værd, - det er ret overvældende med alle de hvide kors, - men smukt.

Jeg ville leje en bil fra NY - og roadtrippe. Tage en nat eller to på en B&B i Pennsylvania og så nappe et par dage i DC. :)

Jeg elsker også NY. Og jeg æææælsker at shoppe i NY. Men jeg kan godt lide at opleve mere end bare storby og shopping. Og der komemr DC altså strygende ind som en storby med en helt anden vibe og med helt andre oplevelser.

God tur! :)

Ih tak for rigtig gode tips!! Vi havde også tænkt at vi skulle se standup, men kunne ikke finde ud af hvor - det ved vi så nu! :thumbsupsmileyanim:

Lyder også rigtig fedt med Washington - vi havde dog kun tænkt at tage en endagstur, da vi har betalt for hotel i New York for alle dagene. Men har hørt fra nogle, at de kombinerer Washington og Niagara Falls... Men kan man mon nå dette på en dag? :unsure:

Jamen det var da så lidt. :)

Øhm. Med mindre jeg er helt geografisk udfordret, så ligger Niagra Falls på grænsen mellem Canada og USA - og cirkus 600 km fra Washington DC. Så med mindre I medbringer egen jetjager, så tror jeg en dagstur til begge er pænt optimistisk :o:wink:

Jeg tror faktisk slet ikke Niagra kan klares med en dagtur uden overnatning, men jeg har aldrig selv gjort forsøget... Men nu jeg tænker over det, så fortalte en af mine venner fra Washington DC mig en historie om en tur derop - og det var med overnatning. Mener han sagde de kørte i omkring 6 timer :)

Altså - bottom line. Jeg er ret sikker på, at det er enten eller :) Sorry.

Men god ide med Day Pass. Og når du ser nogle af de lange køer, så kommer du ret hurtigt over den dårlige samvittighed :lol:

Hihi, det kan sagtens være at du har ret. Jeg ER nemlig geografisk udfordret i høj grad... Jeg havde bare hørt fra flere at de kombinerede på den måde, men det kan sagtens have været en anden tur de kombinerede... Det må jeg lige finde ud af!

Nu har jeg været i EuroDisney(land), så jeg har set VIRKELIG lange køer, men jeg er godt nok spændt på at se køerne i New York i juni måned :td: Så er det fint vi har vores lille "snydepas". Men jeg tænker bare, bestiller alle ikke nærmest det, og så er vi jo lige vidt? :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det gør noget at hoppe over i køen, når man har betalt for at kunne det :wink:

Ja, sådan noget kommer vi sikkert også til at kigge efter, vi har nemlig også snakket Paris, men jeg har bare været der og synes gerne bryllupsrejsen må være noget lidt specielt :rolleyes: men det kommer jo an på hvor meget vi har at gøre for :)

Det kan jeg sagtens forstå! Det var også derfor vi valgte New York, fordi vi aldrig har været der nogen af os, og fordi vi selvfølgelig rigtig gerne ville... Men der er jo også mange lækre badeferie fx på tilbud. Egypten kunne da være ret fantastisk! Hvis man også gerne vil se noget kulturelt, men samtidig bade ville jeg vælge Egypten. Dog kun ud fra venners beskrivelser, for har aldrig været der selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også bare den er super smuk. Dog skal man tænke på, at den ikke bliver så "lang" i det, til mig... Da modellen er ca. 180 og jeg er 158 (y) Men jeg synes faktisk den er rigtig fin til mig alligevel, dog skal der kortes en del af :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke det gør noget at hoppe over i køen, når man har betalt for at kunne det :wink:

Ja, sådan noget kommer vi sikkert også til at kigge efter, vi har nemlig også snakket Paris, men jeg har bare været der og synes gerne bryllupsrejsen må være noget lidt specielt :rolleyes: men det kommer jo an på hvor meget vi har at gøre for :)

Det kan jeg sagtens forstå! Det var også derfor vi valgte New York, fordi vi aldrig har været der nogen af os, og fordi vi selvfølgelig rigtig gerne ville... Men der er jo også mange lækre badeferie fx på tilbud. Egypten kunne da være ret fantastisk! Hvis man også gerne vil se noget kulturelt, men samtidig bade ville jeg vælge Egypten. Dog kun ud fra venners beskrivelser, for har aldrig været der selv.

Det bliver nok også sådan noget vi gør, vi elsker nemlig også begge badeferier :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er brudekjolen bestilt! :thumbsupsmileyanim: Så skal jeg bare vente 4-5 måneder, før den kommer hjem (y)

Meget positiv oplevelse ved La Novia brudesalon i Gistrup. Det er åbenbart en helt ny forretning, der åbnede i august - og de har SÅ mange fine kjoler :a1221:

Og meget sød og dygtig ekspedient :) Jubii, så er der styr på kjolen, nu skal jeg bare have valgt et slør dertil, når den kommer. Jeg tænker et ikke-så-langt slør i 2 lag, med swarowski-krystaller i kanten :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejlig der er styr på kjolen, men lidt svært at skulle vente så længe på den :blink: men rart at de var søde og rare, det kunne jeg forestille mig gjorde rigtig meget for maveroen med det hele :thumbsupsmileyanim:

Lyder spændende med slør, kan du ikke ligge nogle inspirations billeder ind? jeg er nemlig ikke helt sikker på hvad swarowski-krystaller er :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejlig der er styr på kjolen, men lidt svært at skulle vente så længe på den :blink: men rart at de var søde og rare, det kunne jeg forestille mig gjorde rigtig meget for maveroen med det hele :thumbsupsmileyanim:

Lyder spændende med slør, kan du ikke ligge nogle inspirations billeder ind? jeg er nemlig ikke helt sikker på hvad swarowski-krystaller er :blush:

Det kan du tro, der kommer lige et par billeder her:

Jeg elsker alt hvad der glimter og blinker, så jeg tror ikke jeg kan stå for et slør der glimter :)

post-51818-0-28759200-1320609885.jpg

post-51818-0-59459000-1320609893.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt der er styr på kjolen og stor tillykke med at du vandt. Er da sååå misundelig :loveboard: Super lækkert med bryllupsrejse til NY. :super:

Tusind tak! Er spændt på at se hvilken kjole, du ender ud med! De har meget forskellig stil, dem jeg kan se på din planlægningstråd! Men er enig med dig i at blondekjolen er helt speciel... Det er SÅ svært at vælge :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wink: Bryllupsmareridt....

Drømte i nat, at jeg blev gift i min mors brudekjole. Jeg havde ikke fået købt diadem, og mit undertøj var knaldrødt. Jeg havde heller ikke fået læbestift eller deo på :td: Selve festen blev holdt i vores dagligstue, hvor jeg sad i sofaen sammen med mine forældre. Festen kulminerede med, at hverken band eller fotograf dukkede op. Til gengæld spillede en af gæsterne harmonika, og en anden mandlig gæst tog et par lyserøde plastikbryster på..... Bridezilla?! :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også haft mit første :( Det var at vi skulle giftes, men at jeg ikke måtte få min brudekjole.. H2B stod i smart jakkesæt og det hele og sys ikke det var nødvendigt med min brudekjole.. (det endte med at vi ikke blev gift) Hehe

Btw! Stort tillykke med kjolen, det er jo bare skønt :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh gud et mareridt... og heldigvis da for at det blot var en ond drøm. Som kommende brud (nu bridezilla) kommer man desværre nok ud for det et par gange eller flere, ligesom man ofte ligeer søvnløs pga en ny ide eller en glemt detalje!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var lige forbi Lasse Spangenbergs butiksrude på Frederiksberg i lørdags. Der var udstillet den smukkeste swarowski taske og brudesko. Det var godtnok ikke lige disse, men de er også fra hans butik. Wauv siger jeg bare :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det på lørdag!! :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Nu er sommerfuglene virkelig begyndt at melde sig!

Vi har aftalt endeligt med fotografen - dygtige Mathilde Haase. Hun kommer hele dagen, og tager alle de billeder vi gerne vil have. Og jeg ved at hun er dygtig, så jeg glæder mig bare super meget til at se billeder.

Musikken er også helt på plads, der kommer en dinner-pianist som har spillet sammen med min søster mange gange, og jeg har hørt ham før til min søsters bryllup, han er også super. Der er et flygel på feststedet, som han spiller på. Ih det bliver så flot.

Og så kl. 24 kommer bandet og spiller 3 sæt.

Det vi er i tvivl om nu, er hvornår vi skal servere natmaden. Havde egentlig tænkt kl. 3, men kan forstå på andre at det nok er alt for sent... Så måske er kl. 2 bedre.

Vi skal prøve vores endelige ringe i eftermiddag, og jeg er SÅ spændt. Jeg har virkelig sommerfugle i maven, jeg håber sådan de er blevet som vi havde tænkt dem. Det er min kæreste der har tegnet dem, så jeg er ekstra ekstra spændt på, om de er blevet som han håber.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer