Christoffersbrud

Agnethe og Christoffers bryllup 16. juni 2012 så r det på lørdag!

113 posts in this topic

Annonce ♥

Ih jeg har været så heldig at vinde i Bryllupsklars brudekjolekonkurrence om en brudekjole fra butikken La Novia - som tilfældigvis ligger i Gistrup tæt ved Aalborg, hvor jeg bor :loveshower: Jeg har jo været ude at prøve kjoler, og den kjole jeg har forelsket mig i, kan ses længere oppe i tråden, Trieste fra White One. Den fører de ikke i La Novia, men Jeannette fra butikken er så sød, og har lovet mig, at jeg må bestille den alligevel! Kanon service!! ()()

1

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej så kom jeg også forbi din tråd :balloons:

Hvor er kirken og feststedet bare flot, kan godt forstå i vælger noget der ligger tæt på, så man er fri for alt for meget transport.

Du har godt nok gjort dig dejlig mange tanker, men jeg synes også der er rigtig mange ting at forholde sig til.

Ej hvor er det bare dejligt for dig at vinde kjolen og den er bare fantastisk flot og at de vil skaffe den hjem til dig betyder virkelig meget, det ville være træls at skulle vælge en anden og hele tiden have den første i tankerne :biggrin: Det må da også give godt luft i bugettet? Skal pengene bruges på noget ekstra bryllupsrelateret?

0

Hvor er kirken og feststedet bare flot, kan godt forstå i vælger noget der ligger tæt på, så man er fri for alt for meget transport.

Du har godt nok gjort dig dejlig mange tanker, men jeg synes også der er rigtig mange ting at forholde sig til.

Ej hvor er det bare dejligt for dig at vinde kjolen og den er bare fantastisk flot og at de vil skaffe den hjem til dig betyder virkelig meget, det ville være træls at skulle vælge en anden og hele tiden have den første i tankerne :biggrin: Det må da også give godt luft i bugettet? Skal pengene bruges på noget ekstra bryllupsrelateret?

Tak fordi du har gidet læse min tråd :thumbsupsmileyanim: Ja, jeg føler mig også bare super heldig!! Jeg tror ikke vi køber noget ekstra af den grund, men der er da nogle færre penge at spare op! Jeg synes i forvejen at budgettet er blevet rigeligt højt, så det er super dejligt at have en af posterne krydset af!

0

Annonce ♥

Stort tillykke med kjolen :c166: Det er da bare så dejligt (selvom vi andre er misundelige, haha). Fedt at I også har styr på bryllupsrejsen :biggrin:

Haha, det er altså helt okay at hade mig bare en lille bitte smule i dag :tunge: Jamen vi glæder os faktisk nærmest lige så meget til bryllupsrejsen, som til brylluppet!

0

Tillykke med kjolen! :)

Lige med hensyn til NY.

Must do. Er en aften på cafe wah. halvfesen mad - super stemning og gang i musikken. Og så ligger den lige midt i Greenwich Village som er FYLDT med barer, restauranter og små hyggelige og hippe steder.

Og så SKAL I besøge naboen. - Nemlig Comedy Cellar. Her optræder nogle af verdens bedste stand-up'ere. Vi snakker Sataurday Night Live folk, Jerry Seinfeld osv osv. De har en 3 drinks max grænse fordi de ikke gider fulde folk, og kører 2 shows om aftenen . et kl 19 mener jeg det er og et igen kl 23.

Du finder Wah her: http://cafewha.com/

Og comedy cellar her: http://www.comedycellar.com/

Og så er jeg jo i øvrigt en af dem der elsker Washington D.C. - Det er så fedt at alle museerne langs The Mall (som er en park der fører ned til Parlaments bygningen) er gratis. Og så synes jeg at Vietnam Memorial, Lincoln Memorial og FDR memorial er ret fantastiske at se. Arlington kirkegården er også en tur værd, - det er ret overvældende med alle de hvide kors, - men smukt.

Jeg ville leje en bil fra NY - og roadtrippe. Tage en nat eller to på en B&B i Pennsylvania og så nappe et par dage i DC. :)

Jeg elsker også NY. Og jeg æææælsker at shoppe i NY. Men jeg kan godt lide at opleve mere end bare storby og shopping. Og der komemr DC altså strygende ind som en storby med en helt anden vibe og med helt andre oplevelser.

God tur! :)

0

Annonce ♥

Lidt nysgerrig... Har de flotte hårdimser dernede? Det jeg lige kunne se i vinduet så nemlig meget plain ud... Må stikke næsen inden for en dag. De lyder i hvert fald som søde, når de sådan gør noget ekstra for at få netop din drømmekjole hjem

0

Tak fordi du har gidet læse min tråd :thumbsupsmileyanim: Ja, jeg føler mig også bare super heldig!! Jeg tror ikke vi køber noget ekstra af den grund, men der er da nogle færre penge at spare op! Jeg synes i forvejen at budgettet er blevet rigeligt højt, så det er super dejligt at have en af posterne krydset af!

Din tråd er spændende, så selvfølgelig gider jeg det :wink:

Ja, det må virkelig være dejligt at have styr på, det må også hjælpe til at få bedre råd til NY :thumbsupsmileyanim: Hvis vi kunne få råd så ville det virkelig også være en af drømmerejserne, men det bliver ikke en mulighed, medmindre jeg også vinder en brudekjole, hvilket jeg nok ikke skal regne med :shooter:

0

Ja, det må virkelig være dejligt at have styr på, det må også hjælpe til at få bedre råd til NY :thumbsupsmileyanim: Hvis vi kunne få råd så ville det virkelig også være en af drømmerejserne, men det bliver ikke en mulighed, medmindre jeg også vinder en brudekjole, hvilket jeg nok ikke skal regne med :shooter:

Hvis ikke vi havde fået økonomisk hjælp fra vores forældre, var det heller ikke blevet til en New York bryllupsrejse! Men mindre kan jo også gøre det! Vi har fx haft en af vores bedste ferier i mine forældres sommerhus i februar måned, så det behøver altså ikke koste det vilde, for at være hyggeligt :loveshower:

Men jeg må indrømme, at for sådan nogle som os der ELSKER at rejse, så er det virkelig som at få en ekstra bryllupsfest at skulle på bryllupsrejse!

0

Tillykke med kjolen! :)

Lige med hensyn til NY.

Must do. Er en aften på cafe wah. halvfesen mad - super stemning og gang i musikken. Og så ligger den lige midt i Greenwich Village som er FYLDT med barer, restauranter og små hyggelige og hippe steder.

Og så SKAL I besøge naboen. - Nemlig Comedy Cellar. Her optræder nogle af verdens bedste stand-up'ere. Vi snakker Sataurday Night Live folk, Jerry Seinfeld osv osv. De har en 3 drinks max grænse fordi de ikke gider fulde folk, og kører 2 shows om aftenen . et kl 19 mener jeg det er og et igen kl 23.

Du finder Wah her: http://cafewha.com/

Og comedy cellar her: http://www.comedycellar.com/

Og så er jeg jo i øvrigt en af dem der elsker Washington D.C. - Det er så fedt at alle museerne langs The Mall (som er en park der fører ned til Parlaments bygningen) er gratis. Og så synes jeg at Vietnam Memorial, Lincoln Memorial og FDR memorial er ret fantastiske at se. Arlington kirkegården er også en tur værd, - det er ret overvældende med alle de hvide kors, - men smukt.

Jeg ville leje en bil fra NY - og roadtrippe. Tage en nat eller to på en B&B i Pennsylvania og så nappe et par dage i DC. :)

Jeg elsker også NY. Og jeg æææælsker at shoppe i NY. Men jeg kan godt lide at opleve mere end bare storby og shopping. Og der komemr DC altså strygende ind som en storby med en helt anden vibe og med helt andre oplevelser.

God tur! :)

Ih tak for rigtig gode tips!! Vi havde også tænkt at vi skulle se standup, men kunne ikke finde ud af hvor - det ved vi så nu! :thumbsupsmileyanim:

Lyder også rigtig fedt med Washington - vi havde dog kun tænkt at tage en endagstur, da vi har betalt for hotel i New York for alle dagene. Men har hørt fra nogle, at de kombinerer Washington og Niagara Falls... Men kan man mon nå dette på en dag? :unsure:

0

Annonce ♥

Lidt nysgerrig... Har de flotte hårdimser dernede? Det jeg lige kunne se i vinduet så nemlig meget plain ud... Må stikke næsen inden for en dag. De lyder i hvert fald som søde, når de sådan gør noget ekstra for at få netop din drømmekjole hjem

Hmm det aner jeg ikke, men vil kigge efter, når jeg kommer der på lørdag. Jeg har egentlig tænkt at jeg gerne ville have et to-lags slør, måske med noget swarowski-bling... Og måske et diadem, jeg er vist ikke så stilfuld, og elsker glimmer :biggrin:

0

STORT tillykke, hvor fedt!!! :biggrin:

STORT TILLYKKE :loveshower: Hvor SUPER fed konkurrence at vinde... Og må tilslutte mig koret - hold da op en fin service... :o

Tak for det, jeg føler mig bare super heldig! Og ja, jeg synes også det er imponerende flot service fra La Novia.

0

Nu har jeg fået bestilt New York City Passes til to :) De kostede 1900 kr. i alt, og gælder til adgang til 56 attraktioner i New York i 7 dage :-) Vi har planer om at være rigtig gode turister, og så synes jeg det er nemmest at vi ikke skal tænke på hvad tingene koster, når vi er der, men bare kan se de ting, vi har lyst til! Har dog ikke intentioner om, at vi når alle 56, men når passene kommer med posten er der også en guide bog med, så vi kan planlægge. Og så er der selvfølgelig en app til ipad'en så min kæreste kan planlægge digitalt, papir og kuglepen duer nemlig ikke i hans verden :biggrin:

Passet giver også mulighed for at springe over køerne ved nogle af de største attraktioner :)

post-51818-0-17207500-1320261236.jpg

Edited by Christoffersbrud
0

Hvis ikke vi havde fået økonomisk hjælp fra vores forældre, var det heller ikke blevet til en New York bryllupsrejse! Men mindre kan jo også gøre det! Vi har fx haft en af vores bedste ferier i mine forældres sommerhus i februar måned, så det behøver altså ikke koste det vilde, for at være hyggeligt :loveshower:

Men jeg må indrømme, at for sådan nogle som os der ELSKER at rejse, så er det virkelig som at få en ekstra bryllupsfest at skulle på bryllupsrejse!

Jeg er fuldstændig enig, vi har også haft rigtig gode ferier i sommerhuse, men vi kan begge også godt lide at rejse, så tror vi er nød til at skulle et eller andet sted hen, vi ønsker os kun penge, så vi rejser nok for dem :thumbsupsmileyanim: Tror det ville være en lidt tom følelse slet ikke at komme på bryllupsrejse.

Super god ide med New York City Passes, og at man kan planlægge det meste hjemme fra er dejligt, så er man sikker på ikke at gå glip af noget man bare rigtig gerne vil opleve og fedt at kunne springe køen over nogle af stederne :lol:

0