Musen!

En Lilly kjole der ikke holdt.

36 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Så er jeg blevet en gift kvinde, og det er fedt, sidder nu på bornholm sammen med min familie, skønt skønt.

Vi havde en fantatisk dag, den var så fed....

MEN MEN desværre holdte min kjole ikke mere end 15 min, så var stiverne bøjet, og sad i mine riben resten af dagen. AV AV siger jeg bare..

Jeg fik min kjole på lidt i 13, og blev sat ned bagefter, for at sy mit stømpebånd ind, da jeg rejser mig føles min kjole helt forkert, og jeg mærker på den under brystet, og der er alle bøjet.

Jeg paniker lidt, for hvad gør man lige 30 min før jeg skal stå i kirken??

Min veninde og jeg belutter at gøre ingenting, jeg må holder ud, det går okay, men nok fordi jeg var så nervøs i forvejen.

I løbet af dagen bliver de mere og mere bøjet, og jeg må nogle gange trække vejet lidt sjovt, for det gør bare ondt, og så sker det som jeg bare ikke ville have, jeg skulle begynde at gå og trække min kjole op, fordi den føles som om den ikke kan holde, og vi må spænde den endnu mere ind.

Jeg beslutter da vi kommer frem til feststedet kl 18 at få taget billeder af hvordan den sidder, og derfra beslutter jeg at den ikke skal ødelægge min fest... så jeg bider smerter i mig, og får en fed fed fest...

NU her to hele dage efter, har jeg stadig store mærker efter stiverne, og det gør pænt ondt i mine riben, det har vi også taget billeder af. Så nu skal jeg bare have fat i Lilly i vejle og hører hvad de har og sige til det... Kan ikke gører så meget lige nu, da jeg jo er på ferie i 14 dage, men så må jeg få en anden til at kører over med den.

På selve dagen, tog jeg det i stiv arm, men i dag kan jeg mærke at jeg bliver ked af det, fordi min kjoler betyder så meget på dagen for mig, og så blev jeg endelig bare træt af den..

Jeg går ikke ud fra at alle brude skal sidde og have ondt hele dagen, og have mærker og ondt flere dage efter.....

Så nu kan Lilly i vejle i hverfald ikke sige at det ikke er sket før!!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nej. så er edu brud nr 2 indenfor meget kort tid. det er bare ikek ok!!! må vi evt se billederne af det ??

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

håber du havde en fantastisk dag alligevel. Det dur bare ikke at deres kjoler går i stykker. du skal da have noget erstatning på det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg beslutter da vi kommer frem til feststedet kl 18 at få taget billeder af hvordan den sidder, og derfra beslutter jeg at den ikke skal ødelægge min fest... så jeg bider smerter i mig, og får en fed fed fest...

Tillykke med bryllupet. Set i bakspejlet burde du måske have overvejet at skifte tøj lige efter brudevalsen. Det er der mange andre brude der gør (det med kjolerne og stivere har jeg ikke forstand på)

Bornholm :thumbsupsmileyanim: Watch out - Øen er usikker i denne uge. DJ Lillemand er der ovre på spejderlejr. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel!

Håber virkelig de får gjort noget ved problemet så der ikke er flere brude der skal have ødelagt deres store dag.

Og at de giver dig en ordentlig erstatning selvom det desværre ikke kan give dig jeres bryllupsdag igen :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv hvor er det forfærdeligt når kjolen bare ikke kan holde til noget ,, den er trods alt rimelig vigtig ,, jeg må da ihvertfald indrømme jeg ikke tør købe kjole hos Lilly , og vil heller ikke anbefale dem ,

Håber du kommer til at se tilbage på jeres bryllupsdag som en fantastisk :loveboard: , og du glemmer alt om kjolen .... :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg beslutter da vi kommer frem til feststedet kl 18 at få taget billeder af hvordan den sidder, og derfra beslutter jeg at den ikke skal ødelægge min fest... så jeg bider smerter i mig, og får en fed fed fest...

Tillykke med bryllupet. Set i bakspejlet burde du måske have overvejet at skifte tøj lige efter brudevalsen. Det er der mange andre brude der gør (det med kjolerne og stivere har jeg ikke forstand på)

Bornholm :thumbsupsmileyanim: Watch out - Øen er usikker i denne uge. DJ Lillemand er der ovre på spejderlejr. :thumbsupsmileyanim:

Det havde jo ikke hjulpet noget, der havde jeg haft min kjole på siden kl 13, og brudevalsen kl. 23.55 altså to timer før festen sluttet. og vi havde ingen mulighed for at komme hjem og skiftet, efter brudevalsen.

Kan jo ikke være rigtig at kjolen kun kan holde 15 min.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var den stropløs? Måske er det en kombi af stort bryst og ingen ekstra hold???

(nu ved jeg jo ikke lige om du har store bryster :unsure: )

Men uanset hvad er det jo så noget de skal vejlede om i butikken.

Som jeg kan se det udfra de kjoler jeg har haft skal stivere være bløde (ellers bliver det jo også ubehageligt) men stadig støtte - så det er jo nok en mellemting der er i kjolerne

:bearhug:

Må vi ikke se dig i aktion ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var den stropløs? Måske er det en kombi af stort bryst og ingen ekstra hold???

(nu ved jeg jo ikke lige om du har store bryster :unsure: )

Men uanset hvad er det jo så noget de skal vejlede om i butikken.

Som jeg kan se det udfra de kjoler jeg har haft skal stivere være bløde (ellers bliver det jo også ubehageligt) men stadig støtte - så det er jo nok en mellemting der er i kjolerne

:bearhug:

Må vi ikke se dig i aktion ?

Ja den var stropløs... ved ikke om jeg har store bryster, jeg er en 85D

Men den sad jo super godt i butikken.

I må godt se billeder, men bliver nok først når jeg kommer hjem fra ferie, eller hvis jeg kan få nogle af billederne fra de andre.

Redigeret af Musen!
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor synd for dig :( En brudekjole skal da kun være være til fornøjelse og glæde.

Gad vide, om de har fået ny leverandør til deres produktion, som bare resulterer i sådan nogle sager her.

Hvor er det pinligt for dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså !

Jeg er også begyndt at være rimelig nervøs ! /:

ØV ØV - Jeg har nemlig købt min kjole i Lilly i København !

Jeg har en strop, som sidder rundt om nakken - selvom det nok ikke har den store betydning !

Jeg tænkte på - er det metal eller hvad er det som holder det inden i kjolen? /:

Jeg håber at du får dine penge tilbage, for den kjole !

Selvom pengene ikke kan rede kjolen ! :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er oftest plastik, der stiver kjoler. Metal ville nok være for ødelæggende og ubehageligt.

Plastikken kan formes og bøjes til en vis grad - og hvis det virkelig er under press og varmes op kan det lave nærmest et knæk - dog uden at knække.. Det kan stryges lige igen..

Har lige afprøvet det herhjemme, da jeg bruger samme plastik bånd til at stive mine store fascinatorer :)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler meget med dig og kan sagtens forstå at du er helt ødelagt derover, men kan trøste andre brude med, at jeg i lørdags blev gift i en lilly-kjole, og den sad fantastisk HELE dagen... så to uheldige tilfælde må da ikke ødelægges deres ry!!

For mig var det DRØMMEKJOLEN og er det fortsat, så fortvivl ikke - elsker Lilly ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nøj hvor jeg begynder at stresse nu.. har også købt en Lilly kjole og mit bryllup er om halvanden uge!!!

Puha, ja kan godt forstå at det stresser dig en smule. Hvad med om du simpelthen lige "går den til" et tidspunkt hvor htb ikke er der, bare for at se om den bliver ved med at sidde som den skal. Hvis stiverne skulle begynde at bøje (hvilket de jo meget sandsynligt ikke gør) så kan du stadig nå at skynde dig til Lilly.

Bare et lille råd. Krydser fingre for at der ikke sker noget med kjolen!

Vh Cecilie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke klage????

Tænk, hvis man have bestemt sig for at ville sælge den igen efter brylluppet... det mkan man jo ikke med de ødelagte stivere.. og det må da være sådan, at hvis kjolen går i stykker første gang den bruges... ja så burde man få en slags kompensation.... :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh nu bliver jeg da helt nervøs :(

Nå men jeg må jo bare se hvordan det går, og have en nødtaske med.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg snakkede med Lilly på hovdekontoret igår, de vil meget gerne have jeg kommer forbi med den, så deres designer kan kigge på den, og så skulle vi nok finde ud af noget.

De var meget søde at snakke med, og har ikke noget at klage over der, i hver fald ikke endnu.

Jeg ved ikke hvad der er normalt med en brudekjole, har jo aldrig haft sådan en på før, men havde ikke forstillede mig det kunne gøre så ondt at være en brud.

Her nogle dage efter, har jeg stadig meget ondt, og måtte ringe til en læge her på Bornholm, fordi jeg ikke engang kan vende mig i sengen om natten, uden jeg vågner og det gør skide ondt.

Hun mener at alle min muskler omkring mine ribben, er ødelagt, så der kunne gå nogle uger endnu før det var over, hun kunne selvfølgelig ikke gøre noget for mig, men jeg skulle tage det stille og rolig når jeg kunne mærke det gjorder for ondt. SIKKE EN FED START PÅ MIN BRYLLUPSREJSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ved ikke hvad Lilly og jeg finder ud af, og ved der MANGE brude der bliver gift i deres kjoler, uden problmer!! men jeg ville alligevel gøre opmærksom på der er et problem, eller kan være.

Jeg læset godt om den anden brud for nogle uger siden, og panikket lidt, men blev enig med mig selv om at der er jo mange der bliver gift i Lilly, og jeg havde ikke hørt om det før, så bruden var nok desværre bare rigtig uheldig, og lagde tanken væk, men da min kjole gjorder det samme, blev jeg rigtig ked af det og tænkte FUCK......... ikke osse min..

Jeg skal nok komme med en opdatring når vi finder ud af noget, men kommer først hjem om nogle uger, og så skal jeg op med den der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror ikke der findes et mærke hvor der ikke kommer nogle reklamationer. Og Lilly sælger mange kjoler, så det ville da være lidt underligt hvis der ikke var en fejl engang imellem. Jeg retfærdigøre intet, for hvis noget ikke må fejle på den store dag, så er det da kjolen og vigitgt at man som brud kan nyde dagen og føle sig smuk og godt tilpas.

Til trådstater, føler virkelig med dig. Håber I finder en god løsning på kjolen og at du trods dine smerter kan nyde bryllupsrejsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du boede i USA, kunne du bede om en ordentlig erstatning fra Lilly for at have ødelagt dine muskler, og måske endnu værre din bryllupsdag og bryllupsrejse. Om ikke andet kan du da true dem lidt med erstatningssag, hvis de ikke sådan lige er til at forhandle med. :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer