carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,629 indlæg i dette emne

Selvfølgelig kan du det... Jeg tog 11 kg på ved begge graviditeter og jeg VIL have et barn mere!!!

Jeg kan følge dig med billederne og sys det er en god ide at give det i 1 års gave!

Jeg kender bare mig selv til at det skal lykkes nu... Har egentligt altid siden jeg var lille drømt om at få taget pæne billeder eller være model... Men det er en længere historie!

Men nu har jeg sat mig det her i hovedet, så det skal squ være nu ellers bliver det ikke! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind.... Jeg har været mega heldig at der en fantastisk med brud "DOFO" som hjælper med med at redigere...

Hun har sendt mig lidt for at se, og hun gør det rigtig fin

Så er bare mega glad!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

PINLIG BOUDOIR !!!!

okay, først kan jeg lige fortælle at den fantastiske Dorte/dofo redigere mine billeder... og de bliver så fine.... jeg er bare så glad!!!! og glæder mig som sindsyg til at se dem helt færdige!!!!

og mit ønske om billederne går i opfyldelse alligevel!!!

nå.... ville her til aften lige sende et af billederne til min svigerinde, fordi hun har lagt hovedet i blød for hjælpe med ide til morgengaven....

så jeg sender hende billede fra min mobil..... men men men.... lige da jeg trykker send, opdager jeg................................... jeg har sendt det til min mandlige schosschef :blink: :oops::blush::(

PINLIGT ELLER HVAD??

og jeg kunne ikke stoppe det!!!!!

sendte efterfølgende 7 sms at han skulle slette og ikke kigge... og alt muligt!!! gik totali panik!!!!

fik en besked tilbage, at det da helt klart skulle på facebook..... nooooooooo :blink:

han er nu heldigvis go nok... og har slettet det!!!!

bliver måske bare lidt pinligt på mandag!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hahaha åh nej hvor er det sjovt altså - i hvert fald for os andre :) håber ikke du bliver drillet for meget på mandag

Amen så pinligt altså.... Så havde jeg rigtig skrevet lige så kæk " se hvad jeg har lavet " sammen med billedet

Jeg had godt se hvad han sagde.... Han har garanteret været flad af grin.... Og fedt at se sin ansatte uden tøj.... Nej nej nej

Mette var det ikke dig der havde skrevet i din bog, noget med at hvis han glemte hvem han bliv gift med skulle han kigge i bogen og huske????

Har du ikke lige et billede??

0

Del dette indlæg

Ups!! :blink::biggrin:

Ej, jeg ville dø hvis det var mig! Kan lige se det for mig, hvordan jeg bare ville være tomatfarvet fra jeg kom på arbejde til jeg gik hjem. :wink:

Men i det mindste er det da et supersmukt billede! :thumbsupsmileyanim: hvor ser du bare godt ud.

Jeg er helt imponeret over, at i har klaret det uden hjælp fra en fotograf. Det er nemlig absolut ikke nemt, fandt jeg ud af, da jeg var af sted! :o

0

Del dette indlæg

Hahaha åh nej hvor er det sjovt altså - i hvert fald for os andre :) håber ikke du bliver drillet for meget på mandag

Amen så pinligt altså.... Så havde jeg rigtig skrevet lige så kæk " se hvad jeg har lavet " sammen med billedet

Jeg had godt se hvad han sagde.... Han har garanteret været flad af grin.... Og fedt at se sin ansatte uden tøj.... Nej nej nej

Mette var det ikke dig der havde skrevet i din bog, noget med at hvis han glemte hvem han bliv gift med skulle han kigge i bogen og huske????

Jeg lavede en tekst til bogen jo, den står i min planlægningstråd et sted :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I

Jeg lavede en tekst til bogen jo, den står i min planlægningstråd et sted :)

Har findet det.... Plukker nok lidt i det og bruger

0

Del dette indlæg

Wauw, smukke dig… Billederne er da blevet gode :thumbsupsmileyanim:

-HAHA- Total funny med den MMS. Jeg har også prøvet at sende sådan en MMS FORKERT - Den fik min ene svoger!! Han har heldigvis ALDRIG nævnt noget :biggrin:

Tak søde... Har tænkt meget på dig.... Skulle jo have haft dig til det!! Men det skete bare pludselig.... Havde jo købt lidt undertøj så skulle bare have lidt i hoved og hår så var vi pludselig i gang

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg

Sneakpeek!!!

tænker det er okay, jeg lige smidder et enkelt billede eller 2 :b223: som skønne Dorte/dofo har redigeret for mig :loveshower:

skal siges billederne er gjort mindre i paint og det kan desværre ses på billedet, det er ihvertfald ikke dortes skyld!!

jeg vil gerne vise flere, men i må lige vente lidt endnu :tunge:

post-49013-0-89975900-1342985830.jpg

post-49013-0-10928000-1342985856.jpg

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg

Hej søde Carina

Håber at du har fået min besked :)

Jeg har ikke været så meget på pc'en i weekenden... Men jeg skal nok arbejde videre med billederne i kommende uge...

...Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om du mon får lønforhøjelse her indenfor nærmeste fremtid :wink::biggrin::loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer