carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,630 posts in this topic

vores bordplan... ikke helt færdig endnu... men vi ved ikke helt hvordan bordene skal stå... så de bliver først sat fast på glasset der over

meningen er så at den skal stå på mit gamle stafeli som h2b har malet sort

post-49013-0-37927100-1348429094.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har hentet vores ringe i dag... De skulle lige pudses og gravers.... Hold da op de er blevet blanke... Var de virkelig så blanke og guld da han friede???? De er ihvertfald blevet super dine nu!!!

Ungerne har været til frisør i dag, så er de også klar

Ihh nu må min bog gerne snart komme....

Skal have farvet øjenbryn og vipper i morgen

Skal have lavet negle på onsdag... Jeg har ikke bidt negle siden januar, og har fået de flotteste lange negle... Jeg har bidt negle siden jeg fik tænder så jeg er jo vanvittig stolt!!!! Og det er en kæmpe sejr at have mine egne lange negle på lørdag!!

Så har jeg to fantastiske arbejdskolleger, som ved hvor meget jeg har kæmpet for de negle... De har været så søde at give mig et gavekort til en omgang få-lavet-flotte-negle ;) Ihh glæder mig!!

Torsdag skal vi lige handle inden turen går til Fyn... Og så er vires bryllups uge faktisk igang.... Vi skal jo være på stedet fra torsdag til torsdag og vores forælder tager med torsdag hvor vi så spiser og hygger og så småt går igang

Fredag kommet der flere og hjælper med opdækningen og en masse praktisk, om aftenen kommer der flere igen, så skal vi satme have god mad og masser af hygge

Og så er det jo lørdag.... Puuuhaaaa !!!!! Stor dag!!!! Glæder mig

0

Åh, Carina - hvor er det bare tæt på nu... Jeg er sikker på at du bliver den smukkeste brud :wink:

Håber at bogen bliver lige som du ønsker....

Tak søde... Glæder mig til at skulle få sat hår og make up og bare nyde det, men ved ikke endnu hvordan jeg skal se ud... Ved ikke hvilken frisyre!!!

Ååååhhh håber bogen kommer i morgen... Ellers er det ved at være skidt!!!!

0

Annonce ♥

morgen gaven er klar (næsten)

min bog er kommet og takket miss lena er den blevet så fin!!!

der ud over har jeg købt manchetknapper med hans initialer graveret ind

jeg har købt to af hans yndlingsøl og så lidt lakrids han elsker!!

i morgen skal jeg så hente en halskæde som jeg gav ham for 11 år siden, i kæden er der sådan en plade som vedhæng hvor der er graveret mit navn i..... den første jul vi havde med vores datter, stjal jeg kæden fra ham uden at han vidste det (og han var så ked at den var blevet væk fra ham) og så fik jeg graveret vores datters navn i, og så fik han den i julegave..... nu har vi også en søn (4år) og nu skal hans navn også i... henter den i morgen og ligger den i kurven sammen med alt det andet!

post-49013-0-79847100-1348694979.jpg

post-49013-0-52242200-1348695083.jpg

post-49013-0-37993300-1348695193.jpg

post-49013-0-33885500-1348695291.jpg

2

Annonce ♥

Annonce ♥