carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,630 posts in this topic

Annonce ♥

Prøveopsætning eller hvad det var

nå var til frisøren i dag.... og F*** jeg er ude at S**** nu!!!

suuuper sød frisør og jeg glæder mig til hun skal sætte mit hår.... men jeg fik ikke prøvesat, det var kun en samtale!!!

hun kunne godt følge mine ideer, og jeg kunne følge hende

blev enig om omsat hår

men men men.... jeg vil rigtig gerne have noget lidt stort, råt men romantisk og med miss lenas fjer hårsmykke og slør.... og det ville hun gerne have at jeg skulle overveje at det skulle være begge dele

så nu er jeg helt forviret.... jeg var i tvivl om hår før.... nu er jeg rigtig i tvivl.....

HJÆÆÆÆÆLP piger hvilken frisyre skal jeg have.... og kommer tingene til sin ret hvis jeg har begge dele på???

0

Annonce ♥

Annonce ♥

nå ja.... der fungere det da!!....

men ville egentlig ikke have hængehår, og måske mere fylde på hovedet. eller en kæmpe knold eller... kan godt lide det mettehom havde... men der kan jeg ikke have slør i

0

Ja, det var så flot... Så skal sløret bare være et helt let et måske uden kam og rynker?

Lidt i den her stil

http://www.bride.com...88&h=517&crop=1

åååhhh hvor ser det fint og let ud

shit jeg sys det er svært.... har fået sløret af min mor... ved ikke om jeg kan sige at det ikke skal være det... og kan jeg nå at finde et nyt??

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Pointen er at du med en høj fyldig knold - måske lidt rodet og måske med lidt flet, stadig kan få en lidt vild/rå frisure, sløret under og pynt.

jeg tror du har fundet noget!!! jeg tror det kan være det!!

0

Brudebuketten

Min kære mand bestilte i går blomster til dagen.... Og hold nu op det lyder spændene... Blomster damen var helt vild da han sagde at vores tema er mussel... Og vores farver er sort og hvid!!!

Uha hun blev glad og inspireret... Og spurgte om der kun skulle være blomster og om dækbladene måtte bære sorte.... Hmmmm er spændt på hvad det bliver til.... Hvad kan jeg mon forvente???

0

Annonce ♥

Lyder mega fedt med blomsterne :)

Og jeg vil bare sige at de billeder af dig med Miss-Lenas hårsmykker er så flotte.. Du er virkelig flot, og jeg ELSKER dit krøllede røde hår...

Hold da op dit bryllup er lige om hjørnet nu :)

0

Lyder mega fedt med blomsterne :)

Og jeg vil bare sige at de billeder af dig med Miss-Lenas hårsmykker er så flotte.. Du er virkelig flot, og jeg ELSKER dit krøllede røde hår...

Hold da op dit bryllup er lige om hjørnet nu :)

Tak søde

Ja det er lige om hjørnet og jeg har MEGA stress på... Har gået liv at afspadsere på job i dag så jeg bare kan knokle, og har også nået en masse

Det er ikke for meget jeg for opdateret her inde, men skal nok luge se om der ikke kommer en ordenlig omgang i aften!!

0