carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,630 indlæg i dette emne

Jo, det er fint... Hvis der er nogle du vil have redigeret til bogen, kan du jo lige maile dem til mig. Så kan jeg få dem hurtigt ned til dig igen

super... kigger dem lige igennem igen så

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op... De er da bare SÅ FLOTTE. Du burde få et fritidsjob som model :)

fritidsjob som model for dig gør jeg gerne!!!

har hygget mig med det, og haft en rigtig god dag med min lillebror, så du siger bare til!!!

men nu skal du jo lige se dem alle først :biggrin:

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu K*** mand, du er simpelthen så KØN :) :) :)

hvor er du sød :blush: .... make up gør meget.... til daglig er jeg mongol!!!

skal lige siges at jeg intet her i mod mongoler/dawnsyndrom, har selv arbejdet med nogen stykker, og jeg nød det!! de har så skønne væsner og vi havde det sjovt sammen.... især når jeg ikke havde make up på hehe

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt du skriver det. Havde på et tidspunkt overvejet at bruge udviklingshæmmede til modeller for billeder. Bryllupskredse er så glitter og med perfekte billeder af uber skønne modeller. Fik total lyst til at vise at alle kunne se dejlige ud med fx mine hårsmykker. Derfor er det så fedt at du fx er villig til at hjælpe. For du er jo en normal pige (omend ret så flot)...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukke dig altså!

Du er da bare født til det der!

Fantastisk fotogen og så kan du bare det med udtryk og gode poses (o;

Hvordan vil du lave fotobogen? Oploade billeder og bestille en bog eller fremkalde/printe billederne og sætte ind?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super smukke dig altså!

Du er da bare født til det der!

Fantastisk fotogen og så kan du bare det med udtryk og gode poses (o;

Hvordan vil du lave fotobogen? Oploade billeder og bestille en bog eller fremkalde/printe billederne og sætte ind?

Jeg vil lave en bog på nettet og oploade billederne.... Skal bare have det gjort... Det er jo snart

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt du skriver det. Havde på et tidspunkt overvejet at bruge udviklingshæmmede til modeller for billeder. Bryllupskredse er så glitter og med perfekte billeder af uber skønne modeller. Fik total lyst til at vise at alle kunne se dejlige ud med fx mine hårsmykker. Derfor er det så fedt at du fx er villig til at hjælpe. For du er jo en normal pige (omend ret så flot)...

Det sys jeg da var en fantastisk ide!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at sende hvis du skal have nogle af billederne redigeret hurtigt til en bog

Jeg har fri i morgen... Så kommer til at bruge formiddagen på sende billeder til dig.... Det taget jo for lang tid at sende dem alle med posten... Så du har en masse i morgen... Forbered dig på mail spam ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer