Ceciliepil

Gratis favourbokse! - tråd på standby

114 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kære Cecilie,

Hold da op, hvor er det bare et fantastisk og gavmildt tilbud du kommer med :biggrin:

Nu er det lidt lang siden tråden startede, så er der overhovedet flere æsker tilbage?

Hvis der er flere tilbage, er jeg MEGET interesseret i 80 stk. Jeg bor selv i København og kan komme og afhente dem stort set hver aften. Dog tager jeg på forlænget weekend fra torsdag til søndag i denne uge, så enten før eller efter :wink:

Min mail adr. er llsimonsen@hotmail.com

Venlig hilsen

Sofie

Redigeret af Sofie S
0

Del dette indlæg

Hejsa! Det var da bare helt fantatsisk sødt af dig... Jeg vil gerne have 90, men jeg bor på fyn. Jeg vil selvfølgelig betale for forsendelsen og dine omkostninger for at komme på posthuset. Håber det er okay med dig??

Min mail er maria_rio78@hotmail.com

:loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læser folk ikke tråden? hun har ikke flere da AnnaPerenna spurgte og ikke kunne få.

Derudover har hun skrevet at hun er taget på ferie, så folk får jo ikke svar lige nu.

Det må du meget undskylde - nej, jeg læste ikke alle svarene - jeg så bare at overskriften var "Tråden er åben igen" - og troede det betød at ja, tråden var åben igen. Jeg var heller ikke klar over at hun var på ferie. Det var såmænd ikke for at genere hverken dig, eller den gavmilde Cecilie. Når Cecilie engang kommer hjem fra ferie, kunne det måske være en ide at ændre titlen til "Tråden er lukket" "Der er ikke flere favourbokse" eller lign. så ville der nok ikke komme nye til og misforstå titlen.

Igen, undskyld jeg kom til at genere dig.

1

Del dette indlæg

Læser folk ikke tråden? hun har ikke flere da AnnaPerenna spurgte og ikke kunne få.

Derudover har hun skrevet at hun er taget på ferie, så folk får jo ikke svar lige nu.

Var det hun svarede på ikke at hun ikke kunne nå at tage dem med og sende til andre? Kan ikke se at der nogle steder står at der ikke er flere.

Nu må vi se når hun kommer hjem fra ferie!

0

Del dette indlæg

Var det hun svarede på ikke at hun ikke kunne nå at tage dem med og sende til andre? Kan ikke se at der nogle steder står at der ikke er flere.

Nu må vi se når hun kommer hjem fra ferie!

Det står i hendes første indlæg at hun har flere - men ja hun er på bryllupsrejse nu

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cecilie

Håber det har været en fantastisk ferie.

Det er lidt svært at forstå udfra tråden, også selvom man har læst den hele, om man kunne være heldig at du har flere eller ej. Men i så fald du har flere ville jeg meget gerne bede om 100 stk. Bor selv København S. Så det de intet problem at hente dem. Min mail adr er tenna81@gmail.com

Hilsen smil81

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Cecilie

Jeg skal først giftes nov.-2012, men jeg vil da MEGET gerne være aftager af 60 stk. små bokse :)

Jeg synes det er utrolig flot, at du tilbyder alle os, at komme rendende, for det kan jeg da se ud fra alle dem som er interesseret.

Jeg bor i Brøndby og kan komme og hente dem, når det bedst passer dig, hvis der ellers er flere tilbage

Min e-mail jane.mobius@gmail.com

Sidst men ikke mindst, vil jeg ønske jer tillykke med jeres bryllup og jeg håber I har haft en rigtig god bryllupsrejse

Møbius :thanks:

0

Del dette indlæg

Hej Cecilie.

Hvor er du bare fantastisk sød. Sikke et overskud!

Jeg håber du har haft et vidunderligt bryllup og en dejlig rejse.

Jeg skal giftes til næste år,og vil gerne bede om 90, hvis det kan lade sig gøre? Jeg bor på Frederiksberg, så har rig mulighed for at hente dem.

Hilsen Kristine

0

Del dette indlæg

Som jeg har skrevet i overskriften er jeg nu i besiddelse af ca. 800 bokse som gratis kan afhentes her hos mig. Min adresse fremgår et sted i tråden :)

Forresten ville jeg lige lægge et eksempel ud på hvordan mine egne æsker blev så man kan blive inspireret. Indeni var de fyldt med silkepapir i forskellige farver.

post-43909-0-09598400-1324225815.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Cecilie.

Jeg skal giftes til næste år,og vil gerne bede om 90, hvis det kan lade sig gøre? Jeg bor på Frederiksberg, så har rig mulighed for at hente dem.

Hilsen Kristine

Hej Cecilie.

Jeg vil gerne hente 90, hvis jeg må! Jeg kan tirsdag sidst på eftermiddagen, onsdag formiddag og torsdag formiddag/eftermiddag og igen fra d 28 :)

Er det muligt?

Kh Kristine

0

Del dette indlæg

Hvis det ikke er for meget besvær for dig, så vil jeg meget gerne komme forbi den 30. december? :)

Det kan du nok godt, har i hvert fald fri den dag. Kan dog ikke sige noget om hvornår jeg er hjemme endnu, men lad os skrives ved når vi nærmer os.

0

Del dette indlæg

Hej Cecilie.

Hilsen Kristine

Hej Cecilie.

Jeg vil gerne hente 90, hvis jeg må! Jeg kan tirsdag sidst på eftermiddagen, onsdag formiddag og torsdag formiddag/eftermiddag og igen fra d 28 :)

Er det muligt?

Kh Kristine

Hmm, kan ikke tirsdag eller torsdag, og kun onsdag eftermiddag. Måske vi bare skulle sige efter jul. Jeg har aftalt d. 30 dec med Carina, kan du også den dag?

0

Del dette indlæg

Mon man kunne få lov at hente 60stk.? :)

Selvfølgelig :) Hvornår passer det dig at hente dem? I den kommende uge er jeg hjemme i morgen 19.30-, onsdag 17-21. Ellers skal det være efter jul, fx d. 30 hvor jeg er ved at lave en aftale med de andre. Bedst for mig hvis der kommer flere på samme tidspunkt så jeg ikke er bundet herhjemme :wink:

0

Del dette indlæg

Hvis det ikke er for meget besvær for dig, så vil jeg meget gerne komme forbi den 30. december? :)

Det kan du nok godt, har i hvert fald fri den dag. Kan dog ikke sige noget om hvornår jeg er hjemme endnu, men lad os skrives ved når vi nærmer os.

Det lyder perfekt! :) Men hvis det passer dig bedre i det nye år, så sig endelig til - jeg kommer alligevel ikke ligefrem til at lave DIY til brylluppet inden nytår, så det haster ikke for mig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer