Malene C

Bryllupsmesse - hvornår?

13 indlæg i dette emne

hej allesammen

Jeg var til bryllupsmesse i januar med min H2b, men det var kun for inspiration og for at få en idé hvad et bryllup koster.

Men det var bare super godt, og vi fik tilbudt mange rabatter forskellige steder, så man kunne have sparet en masse penge. Vi var bare ikke nået dertil hvor vi skulle købe noget som helst endnu.

Så derfor vil jeg høre om nogen af jer ved om det er en årlig messe, og om den ligger nogenlunde samtidig hvert år?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, gad vide om vi kan nå at gøre brug af nogle af de tilbud, når vi skal giftes i juni, og messen her i byen er først i februar?

Gad vide om ikke jeg har købt meget på det tidspunkt allerede :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men tager I på messer for at hente rabatter eller for at indhente inspiration (eller begge dele): Jeg må indrømme at jeg altid har haft et lidt ambivalent forhold til rabatter der kan opnås på forskellige messer, når vi bortser fra tøjudsalg og salg af demo-modeller. For mig at se er det rene salgstricks. Der er 2 ting i det: 1) Ofte er der tale om fiktive rabatter. Vedkommende udstiller sætter jo selv sin normalpris og kan derved nemt lave en rabat. 2) Hvis de kan give rabatter i forbindelse med messer så kan de også give det i øvrigt. Der er jo ingen der går ud og giver rabatter på en sådan måde at de får tab, herunder manglende dækningsbidrag, medmindre de via rabatten kan øge efterspørgslen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er helt enige diskobil ;) hehe ..... er jo det samme, hvis man altid har en kunde, som vil ha 10% rabat - jamen så sætter man jo bare prisen op med 10%, så det går lige op :P

Self kan der være nogen, der har sat prisen ned og også nogen, der muligvis gør det, fordi de dermed henter den samme profit, da man kalkulerer med en stigning i salget. Men er enig .... det BURDE jo være muligt at hente samme pris, når man IKKE er på messe ;) Jeg syns man hovedsageligt skal bruge dem til at hente inspiration - det er de jo helt ideelle til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg syntes det lugter lidt af salgsgas når man hører om firmaer som annoncerer med at man får så og så meget rabat hvis man bestiller inden den og den dato, på en bestemt messe eller ved at angive at man er bryllupsklar bruger - Hvordan vil man forklare sådan noget overfor andre trofaste kunder hvis det ikke bare er salgsgas. :rolleyes: Når det så er sagt så er formålet med at lave bryllupsmesserne jo fint nok

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til bryllupsmesse i Viborg januar 2011

og dette var nok det største skuffelse jeg har oplevet

Det var ikke var pengene værd som man skulle give i indgangsbillet

Jeg kan så anbefale den her i Vejle den 6. november... den ER i hvert fald entrebilletten værd, der er nemlig gratis entre. -HAHA-

Der er masser af hestekræfter for mændene (så kan I piger nemmere lokke dem med) og om ikke andet kan man da også møde Kyed og mig :-)

http://www.ugeavisen...f-hestekraefter

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til bryllupsmesse i Viborg januar 2011

og dette var nok det største skuffelse jeg har oplevet

Det var ikke var pengene værd som man skulle give i indgangsbillet

Jeg kan så anbefale den her i Vejle den 6. november... den ER i hvert fald entrebilletten værd, der er nemlig gratis entre. -HAHA-

Der er masser af hestekræfter for mændene (så kan I piger nemmere lokke dem med) og om ikke andet kan man da også møde Kyed og mig :-)

http://www.ugeavisen...f-hestekraefter

Ved du hvad tid den starter?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du hvad tid den starter?

Jep... der er lige en flyer her, så kan du se hele programmet

http://www.facebook....&type=1

Jeg skal iøvrigt lige beklage, at jeg var forkert orienteret - entreen er IKKE gratis, men man slipper med en flad 50'er (hvilket er inkl velkomstdrink), så det er ikke sååå slemt igen... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved du hvad tid den starter?

Jep... der er lige en flyer her, så kan du se hele programmet

http://www.facebook....&type=1

Jeg skal iøvrigt lige beklage, at jeg var forkert orienteret - entreen er IKKE gratis, men man slipper med en flad 50'er (hvilket er inkl velkomstdrink), så det er ikke sååå slemt igen... :-)

Mange tak :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Gram slot er den en stor messe den 5.og 6. november, hvor I kan se - eller få inspiration - til vielsessmykker. Jeg er gerne åben for en snak omkring jeres ønsker - kom og mød mig på: http://www.gramslot.dk/messer.html

venlig hilsen

ege art

www.egeart.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer