Miss-Lena

Hit eller shit?

76 indlæg i dette emne

Interesse... Forhandlingsteknik, hvad kan lade sig gøre, value for money, kulturforskelle og ikke mindst smukke kjoler. Ville elske at kunne sy selv, men har fundet en anden måde at få mine ideer ud i livet på. Og jo jeg indrømmer at jeg får et shopper kick ud af nethandel og modtage det man har bestilt (ikke sådan af tøj, men mere af avancerede ting). Har fx bestilt uldtæpper i Nepal også og vil elske at købe julegaver på Etsy fra hele verden

Lidt på samme måde som jeg kan lide at lave hårblomster og andre assecories - noget jeg lige har lært at jeg selv kan kreere.

Har lært rigtig meget af den her "hobby". Viden som jeg faktisk til tider også bruger i mit job ;) der dog intet har med kjoler at gøre

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, jeg tror nu heller ikke man skulle gå efter ham 100% han kan jo ikke tjene SÅ meget hvis han ikke er unik ;)

Men jeg må da indrømme St jeg blev fascineret af blomster på skørtet - valgte så bare flere str blandet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Værende den KÆMPE Sex And The City fan som jeg nu er, så minder denne kjole mig faktisk helt vildt om denne Vera Wang, som Carrie har på til Vogue fotoshoot i den første film. Jeg synes den er sååå smuk:

post-48514-0-82694100-1309889916.jpg

Og igen:

post-48514-0-36449400-1309889929.jpg

Jeg ved godt de ikke er helt ens, men der er bare noget i mit hoved der kæder denne fantastiske kjole sammen med din blomsterdrøm, Miss-Lena thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må jeg se om det er en jeg kan være bekendt at sælge. Hvis den er god kunne jeg godt finde på at købe til mig selv i en farvet og mindre udgave. Skal jo forhandle med dem igen om noget for noget, da toppen ikke er som jeg beskrev. Man får jo ikke penge retur i Kina. Jeg får som regel lov til at få lavet en prøvekjole (de laver ikke én kjole ad gangen ved denne sælger normalt).

0

Del dette indlæg

Åh, hvis den er fin og godt lavet og du skal have lavet en i en anden farve og længde, kunne jeg måske også overtales til en :) Kunne sagtens se mig selv i sådan en brudekjole også - men det er måske liiiidt sent at skrifte kjole.. haha...

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kjolen landet... Har forsøgt selv attage billeder af den - og holde den sammen på ryggen, men det er ikke nemt. Synes faktisk den er über cool - meget anderledes, med på den rigtig gode måde.

Billederne er vist meget ens... Men jeg er jo alene hjemme ;)

post-36326-0-90050400-1310149979.jpg

post-36326-0-33930800-1310149986.jpg

post-36326-0-63455700-1310149992.jpg

post-36326-0-55035700-1310150007.jpg

post-36326-0-81059800-1310150014.jpg

post-36326-0-57381000-1310150021.jpg

post-36326-0-47779300-1310150027.jpg

1

Del dette indlæg

jerg synes bunden er totalt fed, og det gør ikke noget at der er tyl hen over toppen synes jeg, dog bryder jeg mig ikke om måden tyllen sidder på i midten af brysterne som om der er en syning ned.. lidt svært at forklare, men nu er det jo heller ikke den overdel du havde bedt om så kunne de lave den med en lidt anden overdel ville den bare være sååå flot.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I søde... Den er på få timer groet så meget på mig, at jeg bare må spare sammen til en farvet udgave - med mindre skørt.

FIk lige min tøsepige til at tage nogle billeder af mig i kjolen... 2 sek, så kommer de på

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer