Guest Emilla

kreativ rispose??

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi laver dem dobbelte - med to lag tyl, creme og orange henholdsvis creme og brun og så med limegrønt silkebånd. Det cremefarvede er yderst.

Det giver et rigtig fint spil - jeg skal nok lægge lidt billeder ind (vi lavede prøveposer i går; en i hver farve.

0

Del dette indlæg

Jeg har købt de små poser på ebay, hvor man trækker i snoren og derned lukker dem! Det tog os 150kr og 20 min at lave 120 risposer!! (se evt min tråd)

Jeg så at der var en der havde lavet dem af de der papirsservietter med blonder på! Dem man ligger mellem fade og småkager.. superfine!!

0

Del dette indlæg

Har ingen kreative idéer. Vil bare sige at risene skal skylles i ca. 20 min. og selvfølgelig tørre bagefter :rolleyes: inden I begynder at putte dem i poser. Så er gommen fri for hvide pletter på tøjet fra risene.

Det havde min svigermor gjort til vores bryllup og min mand havde ikke en eneste plet på sit jakkesæt. Virkelig dejligt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, så spørger jeg helt dumt - er det brudeparret der sørger for ris? Når jeg har været bryllupsgæst, har jeg bare altid nasset på de ris, der mirakuløst er dukket op omkring mig ;-) Hvis det er mig, der skal sørge for risene, har jeg vist travlt...

0

Del dette indlæg

Jamen, så spørger jeg helt dumt - er det brudeparret der sørger for ris? Når jeg har været bryllupsgæst, har jeg bare altid nasset på de ris, der mirakuløst er dukket op omkring mig ;-) Hvis det er mig, der skal sørge for risene, har jeg vist travlt...

Såvidt jeg er orienteret, så er det gæsterne, der selv skal tage ris med.. Tror dog, at mange vælger, at lave risposer for, at undgå støv fra risene :)

0

Del dette indlæg

Såvidt jeg er orienteret, så er det gæsterne, der selv skal tage ris med.. Tror dog, at mange vælger, at lave risposer for, at undgå støv fra risene :)

He :-) Tak. Jeg satser på mine gæster er en smule mere fremsynede end jeg!

0

Del dette indlæg

He :-) Tak. Jeg satser på mine gæster er en smule mere fremsynede end jeg!

:) Vi laver heller ikke risposer, så jeg krydser fingre for, at de selv tænker på det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg lavet en del risposer til andre bryllupper, og det har kun været til at pynte borde med, de blev på intet tidspunkt brugt til at kaste med da man som regel ikke må kaste med ris de steder man fester.

Ris ved kirken er noget gæster selv har med!! :)

0

Del dette indlæg

Nu har jeg lavet en del risposer til andre bryllupper, og det har kun været til at pynte borde med, de blev på intet tidspunkt brugt til at kaste med da man som regel ikke må kaste med ris de steder man fester.

Ris ved kirken er noget gæster selv har med!! :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man vil være sikker på at de er vasket sys jeg man selv skal gøre det... EVentuelt en skål eller pyntet kurv der står i våben huset og så med et lille fin tekst, rim eller noget hvor man får sagt på en pæn måde at risene er vasket og derfor gerne kastes må..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer