Sign in to follow this  
Followers 0
LouiseBus

Charlottenlund fort

15 posts in this topic

Hej Alle

Jeg ville høre om der er nogle som har nogle erfaringer med charlottenlund fort? vi har booket stedet, da vi syntes det er helt fantastisk da det ligger helt ud til vandet. men kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har holdt bryllup der? og evt. har nogle gode råd..

MVH louise

0

Annonce ♥

Vi har planlagt det samme (i 2012), og jeg har kun hørt gode ting. Jeg har virkelig snakket med mange, men jeg har ikke kunnet finde dårlige kommentarer. Det har været både almindelig spisning, barnedøb, fødselsdage og bryllupper.

Vores erfaring er i øvrigt, at de er rigtig sløve til at svare på mails, men vildt serviceminded ellers - har I samme erfaring?

Livica

0

Vi har netop holdt vores bryllup derude i lørdags og kan kun give dem vores ALLERBEDSTE anbefalinger!

SERVICEN:

Jep de er sløve på mailen, men ellers super servicemindede! Vi har haft rigtig mange ønsker til alt muligt og alt har kunnet lade sig gøre (noget af det har vi dog folk til at ordne det, så det ikke skulle gå ud over personalet).

Vores borde (Vi havde fået nummeret på hende som laver deres blomster og aftalt hvordan vi gerne ville have det):

post-44679-0-71436100-1309981681.jpg post-44679-0-07319100-1309981687.jpg

MADEN:

Smager helt fantastisk og er super delikat anrettet

Forret 1 - Gazpacho, suppen blev hældt over denne anretning.

post-44679-0-14757600-1309981694.jpg

Forret 2 - Kammusling, billedet er desværre blevet ret lyst.

post-44679-0-21745400-1309981700.jpg

Hovedret - Oksebavette

post-44679-0-82465800-1309981705.jpg

Dessert - Koldskålis med jordbær, marchmellows og kys fra kokken

post-44679-0-53866200-1309981710.jpg

DESUDEN:

Kom der jo lige en "byge" og en ordentlig omgang blæst, som gjorde at personalet måtte fjerne masser af vand i det andet lokale, og at der i deres vinkælder og personalefaciliteter stod vand i knæhøjde. INGEN af vores gæster opdagede at personalet havde disse ekstra udfordringer at se til. Tjenerne virkede utrolig søde og rolige under hele festen, og var utrolig hjælpsomme da vores DJ ikke kunne komme frem pga. regnen.

post-44679-0-69140200-1309981716.jpg post-44679-0-79546100-1309981723.jpg

De havde hele tiden kontakt til vores toastmaster og var utrolig hjælpsomme på den front så middagen kunne forløbe med både taler og varm mad (det var hans først gang som toastmaster, så han syntes det var fantastisk med den tætte kontakt).

Herfra får Fortet de bedste anbefalinger og vi håber meget at vi får anledning til at holde endnu en stor fest derude.

Edited by Stroja
0

Annonce ♥

Det kan du også roligt gøre :) Og stort tillykke med det. Vi var 58.

Hvor er jeg glad for at høre, at I havde en god dag i lørdags. Jeg tænkte nemlig så meget på jer i regnvejret :blush:

Jeg skal selv holde bryllup på fortet i august, og fandt jeres hjemmeside. Så da det var allerværst i lørdags sendte jeg tanker til parret bag hjemmesiden..

Men hvor ser det lækkert ud, og hvor lyder det godt :respekt:

Har du flere billeder et sted?

0

Jeg har netop lige fået svar fra Kasper (typisk :D), og alle vores ønsker bliver også honoreret til en rigtig god pris. Vores oplevelse er også, at der er knald på service.

Vi har været ude og prøvespise derude uannonceret, og det er bare i orden det hele!

0

Annonce ♥

Det kan du også roligt gøre :) Og stort tillykke med det. Vi var 58.

Hvor er jeg glad for at høre, at I havde en god dag i lørdags. Jeg tænkte nemlig så meget på jer i regnvejret :blush:

Jeg skal selv holde bryllup på fortet i august, og fandt jeres hjemmeside. Så da det var allerværst i lørdags sendte jeg tanker til parret bag hjemmesiden..

Men hvor ser det lækkert ud, og hvor lyder det godt :respekt:

Har du flere billeder et sted?

Tak for tankerne :) Jeg har masser af billeder, er der noget særligt du tænker på/vil se?

0

Jeg tænker: Var vejret virkelig så slemt at DJ'en ikke kunne nå frem. Jeg var selv i Slagelse hvor det kun regnede begrænset og oplevede slet ikke det københavnske Waterloo men vi havde da en mand i Havdrup i lørdags (og det regnede meget i Roskilde har jeg hørt) og hvis han ikke var nået frem eller det var gået galt på anden måde, havde jeg helt sikkert hørt om det.

0

Jeg tænker: Var vejret virkelig så slemt at DJ'en ikke kunne nå frem. Jeg var selv i Slagelse hvor det kun regnede begrænset og oplevede slet ikke det københavnske Waterloo men vi havde da en mand i Havdrup i lørdags (og det regnede meget i Roskilde har jeg hørt) og hvis han ikke var nået frem eller det var gået galt på anden måde, havde jeg helt sikkert hørt om det.

Det var virkelig helt tosset i KBH - jeg har aldrig oplevet noget lignende... Vi kunne næsten ikke komme fra min søster og hjem (til trods for at der kun er 5 km). Alle veje var spærrede og det var umuligt at komme nogen steder...

Fantastisk at de ved Charlottenlund Fort klarede det så fint:-)

0

Annonce ♥

ja jeg undrede mig lidt for jeg havde hørt om hvor slemt det var fra gæster m.v. men jeg kunne køre hjem ad motorvejen uden problemer og havde den helt for mig selv som man plejer at have det ved 5 tiden. Ved 6 tiden når man er nået til Solrød/Køge undrer man sig så over de få andre der kan finde på at stå op så tidligt på en højhellig søndag. :thumbsupsmileyanim: Jeg¨vgner så straks søndag formiddag da jeg hører DJ Lillemand sige at han har været i kælderen og vaske tøj: Nej der var ikke noget vand :thumbsupsmileyanim:

Det kan måske have noget at gøre med at Casper som vi havde i Havdrup til teltfest er ankommet og har stillet op inden regnvejret var begyndt (det har han nok gjort ved 16 tiden) og først er kørt derfra sent om natten hvor regnvejret var slut. Det kan man jo kalde planlægning. :thumbsupsmileyanim:

Men ja det er imponerende at stedet formåede at klare ærterne til trods for vejret. :thumbsupsmileyanim:

0

Det var det værste regnvejr der nogle sinde er målt i KBH stod der i en eller anden avis jeg så. Vi havde flere gæster som var 1½-2 timer om at komme fra Charlottenlund til Hvidovre og omegn pga. lukkede veje.

Om DJ'en virkelig ikke KUNNE komme frem, eller om han hellere ville putte under et tæppe på sofaen ved jeg naturligvis ikke med sikkerhed. Men jeg tror på det, når han ringer og fortæller at han er strandet i en vandfuldt viadukt. Summa summarum var også at han ikke dukkede op og at Fortet var utrolig behjælpsomme med musikken selvom de havde en masse andre udfordringer med knæhøjt vand i kælderen og store mængder vand i det andet lokale, hvor der stadig var almindelig servering. :super:

0

Om DJ'en virkelig ikke KUNNE komme frem, eller om han hellere ville putte under et tæppe på sofaen ved jeg naturligvis ikke med sikkerhed. Men jeg tror på det, når han ringer og fortæller at han er strandet i en vandfuldt viadukt.

Der er heller ikke grund til at tro andet. Alt andet ville jo falde tilbage på ham selv såvel i forhold til jer som i forhold til stedet.

0