achm

Hvem pynter kirken?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kirken sørger selv for nogle dekorationer oppe ved alteret. Min mor, min brudepige og jeg pynter selv op med en lille blomst i hver anden stolerække på selve dagen og så sørger kirken for at sætte levende lys i hver anden kirkerække.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os er det min mor, der sørger for det .

Noget, jeg har lært, er dog at høre kirken, om der er et bryllup samme dag lige inden, da kirken i så fald allerede vil være pyntet op. Og hvis man har samme stil som det tidligere brudepar, kan man deles om udgiften, da det ikke altid er helt billigt at pynte op - man skal bare aftale det med de andre.

Bare en idé...

Redigeret af LisaMaria79
0

Del dette indlæg

Hos os er det min mor, der sørger for det .

Noget, jeg har lært, er dog at høre kirken, om der er et bryllup samme dag lige inden, da kirken i så fald allerede vil være pyntet op. Og hvis man har samme stil som det tidligere brudepar, kan man deles om udgiften, da det ikke altid er helt billigt at pynte op - man skal bare aftale det med de andre.

Bare en idé...

En af mine veninder skulle "overtage" kirken efter et andet par. Hun blev høfligt spurgt (fra kirkens side), om vielsen kunne udskydes ½ time mod at pynten fra forrige vielse blev "genbrugt". Det skal så lige med i historien, at Danmarks Dronning var gæst til første vielse og skulle ha' en chance for at komme ugenert væk fra området, inden det næste hold bryllupsgæster ankom. Kirken var MEGET flot pyntet, så min veninde sparede en del dér

0

Del dette indlæg

Til vores vielse var det min mor og svigermor der sørgede for pynten i kirken. Kirken sørgede for blomster ved alteret og havde spurgt mig hvilke farver vi ønskede så det passede sammen med de blomster vores mødre havde med.Vi kunne også have valgt at kirken pyntede hele kirken. Men det kostede 600kr og det syntes vi var i overkanten.

Vi var det eneste par der blev viet den dag, men ellers har jeg også hørt at brudeparrene taler sammen om pyntning af kirken og deler udgifterne.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer