Guest jeanettejuul

Kirkehæfte

50 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er et vildt flot kirkehæfte du har lavet. Stilen passer rigtig godt sammen med alt det andet DIY du har lavet :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt lide den måde du har informeret om fotograferingen :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ret vild med de sommerfugle du bruger på alle dine ting.. Hvor har du dem fra? Har du evt. en billedfil med dem du kan dele? Og kan man ændre farven på dem? :)

Jeg har fundet den på noget grafik,

som jeg tænkte på at bruge til mine DIY ting,

men endte med bare at bruge sommerfuglen ..

Jeg har den som et billede, og man kan godt farve den om,

men det bliver kun lyse farver som disse:

post-41595-0-36727000-1310498232.jpg

post-41595-0-19570200-1310498235.jpg

post-41595-0-93570500-1310498238.jpg

post-41595-0-18744800-1310498248.jpg

Redigeret af jeanettejuul
0

Del dette indlæg

Tusind tak for sommerfuglen, og så var der jo lige den farve jeg var ude efter..

Er meget imponeret over alt det du sidder og laver.. De evner besidder jeg bare overhovedet ikke.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for sommerfuglen, og så var der jo lige den farve jeg var ude efter..

Er meget imponeret over alt det du sidder og laver.. De evner besidder jeg bare overhovedet ikke.. :)

Nårh, var det den lilla? :rolleyes:

Du må sige til hvis du får brug for lidt hjælp til DIY projekterne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ihh så fint det er! flot lavet!

Jeg så lige en enkelt tryk fejl

Det ene sted (i programmet) står der: det er så smukt at følges ad - er det ikke yndigt i stedet??

men det er også det eneste der er at komme efter -godt arbejde!

TUSIND TAK ! :thumbsupsmileyanim:

Den havde jeg komplet misset ..

... og tak for de pæne ord :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Virkelig flot :thumbsupsmileyanim: det kan du virkelig godt være stolt af :)

jeg tænker lidt på om programmet passer? skal i virkelig slutte med to salmer lige efter hinanden, jeg mener at velsignelsen kommer ind derimellem?

Det kan jo også være sådan jeres præst vil gøre det, men ville lige nævne det, hvis det nu er en fejl :)

Men igen, virkelig flot - og rigtig god sammenhæng med det andet du har lavet :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh, var det den lilla? :rolleyes:

Du må sige til hvis du får brug for lidt hjælp til DIY projekterne :thumbsupsmileyanim:

Det er den lilla, hvordan kunne du dog gætte det..? ;)

Har en idé om, at vores farvetema skal være hvis, lyselilla og sølv, men har lidt svært ved at finde ud af hvor jeg skal bruge hvilke farver.. Vil helst ikke have at det hele bliver for hvidt i hvert fald.. Har fået min mor til at printe et forsøg på invitation ud, så det smider jeg lige ind i min tråd når jeg får det.. Der er nemlig sommerfugle på.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vírkelig flot kirkehæfte! Men inde i hæftet under vielsesprogram har du skrevet "Det er så smukt", mener du ikke "det er så yndigt"? Og den hedder ikke "..for to" bare "Det er så yndigt at følges ad"

:)

Redigeret af Lullebear
0

Del dette indlæg

Virkelig flot :thumbsupsmileyanim: det kan du virkelig godt være stolt af

jeg tænker lidt på om programmet passer? skal i virkelig slutte med to salmer lige efter hinanden, jeg mener at velsignelsen kommer ind derimellem?

Det kan jo også være sådan jeres præst vil gøre det, men ville lige nævne det, hvis det nu er en fejl

Men igen, virkelig flot - og rigtig god sammenhæng med det andet du har lavet

Tusind tak :)

Programmen et bare et som jeg hurtigt har sat op, for at se hvordan det ville se ud :thumbsupsmileyanim:

Virkeligt flot, det passer så godt med alt andet du har lavet

Elsker dine sommerfugle.... Du kan virkelig være stolt

Tusind tak for de flotte ord :cheerleader3:

Syntes det er FLOT men jeg ville skrive kirkens navn OVER de første krummelurer hvis det giver mening?

Tak for kritikken Anna :biggrin: Det vil jeg tage i betragtning..

Nårh, var det den lilla?

Du må sige til hvis du får brug for lidt hjælp til DIY projekterne

Det er den lilla, hvordan kunne du dog gætte det..? ;)

Har en idé om, at vores farvetema skal være hvis, lyselilla og sølv, men har lidt svært ved at finde ud af hvor jeg skal bruge hvilke farver.. Vil helst ikke have at det hele bliver for hvidt i hvert fald.. Har fået min mor til at printe et forsøg på invitation ud, så det smider jeg lige ind i min tråd når jeg får det.. Der er nemlig sommerfugle på.. :)

Ved heller ikke hvordan jeg dog kunne gætte at det var den lilla :)

Glæder mig til at se dine invitationer :thumbsupsmileyanim:

Hold da op! Det er virkelig flot! :) Det er sådan et hæfte, at gæster vil gemme, for sure! :D

Tusind tak for de meget meget pæne ord :cheerleader3:

Vírkelig flot kirkehæfte! Men inde i hæftet under vielsesprogram har du skrevet "Det er så smukt", mener du ikke "det er så yndigt"? Og den hedder ikke "..for to" bare "Det er så yndigt at følges ad"

Den er blevet rettet :)

... og tak for rosen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, den lilla sommerfugl blev mere lyserød når den blev printet ud.. :( Er du sådan et af de der computergenier der kan ændre farve på sådan nogle ting og gøre den mere lilla? Ellers må jeg lige smide en tråd ind med den og se om der er andre der melder sig.. :) P.S. ingen lilla skrift i denne omgang, for vores internet er gået ned, så af rene abstinenser må jeg skrive fra min telefon.. :D

0

Del dette indlæg

Øv, den lilla sommerfugl blev mere lyserød når den blev printet ud.. :( Er du sådan et af de der computergenier der kan ændre farve på sådan nogle ting og gøre den mere lilla? Ellers må jeg lige smide en tråd ind med den og se om der er andre der melder sig.. :) P.S. ingen lilla skrift i denne omgang, for vores internet er gået ned, så af rene abstinenser må jeg skrive fra min telefon.. :D

Dette er nok det bedste jeg kan klare,

eller håber jeg at en af de 3 andre,

som jeg har måske kan bruges :)

post-41595-0-98014200-1310706729.jpg

post-41595-0-73332700-1310706733.jpg

post-41595-0-55115000-1310706738.jpg

post-41595-0-94720100-1310706741.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer