carinablicher

Min kjole fra kina

25 indlæg i dette emne

Jaaa min kjole kom hjem i fredagscheerleader3.gif... har kigget på den siden april og har bare slet ikke været i tvivl, er hver gang jeg har kigget på andet faldet tilbage til denne... og man skal jo stole sin mavefornemmelse.thumbsupsmileyanim.gif

Jeg på intet tidspunkt har prøvet den i nogen butik først, kender nogenlunde min krop og var bare sikker på at den her er mig. Skal godt nok først bruge den om 1 år, men den kan sagtens ligge der til, elsker denne kjole og det kommer jeg ikke til at fortryde.

mine mål er sendt pr. mail og det har de syet den efter og jeg må sige at de har gjort det godt!!

Det skal siges at jeg har fået 2 børn.seng.gif

Har ikke fået taget billede af mig selv endnu, men her kommer den fra nettet.

ljLy.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh, me like...a lot :cheerleader3: Og kan du SÅ lige få tag et nogle billeder af dig selv i kjolen!

Du må da ikke fortælle at du har fået den hjem og så ikke ligge billeder ind. Du kender os da........ :griner:- Nej, godt ord igen, driller bare lidt :badgirl: Du får lige et :bearhug:

Håber på billeder når du får tid, det er altid SÅ spændende at se hvordan kjolen ser ud :7himmel:

Kramz fra Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha jeg ska nok hurtig få taget et billede

og tak alle sammenbearhug.gif

Emilla: ja jeg fandt også ud af at det var den samme som Mettehom og hun bar den så smukt, håber jeg at jeg også gør men som sagt så skal den sys ind og det er faktisk alligevel et godt stykke den skal sys ind, det venter jeg dog med til næste sommer hvor jeg er sikker på forhåbentlig ikke tager påblink.gif

min datter på 6 sys helt klart at hendes mor ligner en prinsesse og hun glæder sig SÅ megetbiggrin.gif så det er jo en go start hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

smuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk kjole :cheerleader3: glæder mig til at se billeder af dig i den - det skal nok blive rigtig godt. Hvor er det sødt af din datter, synes du ligner en prinsesse. Må være så stort for hende, at skulle se jer blive gift (og forstå hvad der sker... når vi skal giftes er mine sønner desværre kun 2 år, de kan nok desværre ikke huske det når de bliver ældre... øv)!!! Glæder mig til at følge med dig...

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiiih tak!!! Sjovt denne tråd lige kommer igen!

Jeg har billeder i min plnlægningen men der er kjolen altså lidt for stor.... Den er ved at blive syet ind... Skal snart ud og prøve igen!!! Glæder jeg mig til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiih tak!!! Sjovt denne tråd lige kommer igen!

Jeg har billeder i min plnlægningen men der er kjolen altså lidt for stor.... Den er ved at blive syet ind... Skal snart ud og prøve igen!!! Glæder jeg mig til

Hvorhenne altså - jeg kan kun se "Billede slettet" snøft :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih tak!!! Sjovt denne tråd lige kommer igen!

Jeg har billeder i min plnlægningen men der er kjolen altså lidt for stor.... Den er ved at blive syet ind... Skal snart ud og prøve igen!!! Glæder jeg mig til

Åhh en fantastisk kjole du har fundet!!! Hvor er den fra? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiih tak!!! Sjovt denne tråd lige kommer igen!

Jeg har billeder i min plnlægningen men der er kjolen altså lidt for stor.... Den er ved at blive syet ind... Skal snart ud og prøve igen!!! Glæder jeg mig til

Åhh en fantastisk kjole du har fundet!!! Hvor er den fra? :-)

Tak.... Har lige haft den på igen, for den er nemlig ved skrædder for at blive syet ind.... Jeg har fået den hjem fra kina

Bestilt på en hjemme side. **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok den kender jeg ikk. Var din mor tilfreds? Jeg har lige bestilt en derinde.

Både og.... Hendes kjole havde et langt slæb som er blevet lagt op, men den var meget skæv! Hun havde bestilt en kjole hvor der var noget sjal til.... Men sjalen var ikke med da den kom hjem.... Nej nej den skulle man købe ved siden af!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer