Lenebj

1. års bryllupsdag

5 indlæg i dette emne

Tja overskriften siger lidt det hele, men vi har snart et års-byrllupsdag og det i sig selv er jo en dejligt ting :loveshower:

Nu er det sådan at jeg gerne vil give min dejlig mand en gave fra mig, men er der nogen traditioner for, hvad man giver på bryllupsdagen??:blink: Jeg mener at jeg engang så en film, hvor manden gav sin kone en perlehalskæde, da de er havde "perlebryllupsdag" (ander ikke hvor mange år det er):wink:

Det må ikke være en alt for dyr gave, da jeg p.t. er arbejdsløs og med de almisser man får i den forbindelse, gør at jeg ikke kan tillade mig at være ekstravagant.

Jeg har et par ideér, men vil gerne høre, om i piger herinde kender noget til traditioner osv. for bryllupsdage.GP

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tænker helt vild på noget

hedder det ikke papir bryllup når man har 1 års dag, ved ikke om det gir inspiration til så meget, måske et gammeldags kærestebrev

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg

tænker helt vild på noget

hedder det ikke papir bryllup når man har 1 års dag, ved ikke om det gir inspiration til så meget, måske et gammeldags kærestebrev

Har tænkt tanken selv, men vil gerne give ham en rigtig gave, da vi intet gav hinanden sidste år, da alle pengene belv brugt på vores helt fantastiske bryllup :loveshower:

Det er ellers en billig løsning

0

Del dette indlæg

jeg tænker boudiorbilleder på papir :D

men ellers en romantisk weekend, eller noget indenfor hans interesse. Ellers ved jeg, at smartbox har en med en weekend i paris for 2 :D det kunne være gaven.

Min mand gav mig en sten i min vielsesring. Det samme får jeg i år, og de næste mange år...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer