16 indlæg i dette emne

Hej allesammen..

Jeg skal have lavet negle til mit bryllup, men bliver lidt i tvivl om hvordan de skal se ud.

Hvordan så jeres ud???

Var de bare helt almindelige, var der sten på hvordan , hvordan , hvordan???

Jeg kan nemlig ikke finde ud af om de bare skal være hvide nemlig, eller om der skal være en lille sten på, eller evt andet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lidt en ide om, at de fleste bare får lavet helt alm negle til denne dag, da det jo helst ikke skulle være dem, der er i fokus ? :) Endvidere er det også de færreste, der har lyst til at "skeje ud" den dag, tror jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ska ikke have lavet negle, mine egne får en meget svag rosa neglelak som lige giver en blank overflade. Man kan også polerer sine egne negle, det giver en flot blank overflade som ligner lak og så er det bare at polerer dedm op med jævne mellemrum.

Da min veninde blev gift for 6år siden, havde vi lavet et lille kors af sten på hendes højre lillefinger negl, det var flot

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik gelenegle :)

Valgte at undlade nogen form for pynt og andet tam tam. Synes det var smukt at de næsten kunne forveksles med helt naturlige negle uden noget (hvis man altså troede på, at jeg var født med seriøst flotte negle, haha :fløjt:)

post-43333-0-40470400-1312138696.jpg

Jeg kan dog rigtig godt lide pynt a la Gittepits også :) Jeg tror det var EB81, der fik hendes og mandens monogram på sine tommefingernegle. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer