Stine85

Kirstine og Aleksander - Sneekpeak fra fotografen! <3

958 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Neeej det er nogle lækre billeder, omgivelserne med de slidte gulvbrædder og sofaen, det rå mod dit søde naturlige og bløde udseende. Sikke nogle øjne og et hår du har! Du må da være ypper tilfreds med de billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de søde ord om mig Kirstine og tak for ros til jer alle...

Kirstine, du er jo en skøn glad pige og samtidig naturlig smuk og det var en fornøjelse og samtidig rigtig sjovt, at arbejde med dig. Neeeeej man kan ikke se du har født 2 børn, men man kan mærke glæden du har ved at have født dem :)

Jeg har billedbehandlet nogle stykker af de mange fine billeder og vedlægger også et par fra inden vi gik igang, plus et par styling billeder...

:blush: Ej Charlotte 1000 tak for de smukke ord!

Det betyder rigtigt meget for mig!

Og ja det er jo helt sindsygt at vi har vundet den præmie!

Jeg kan bare slet ikke forstå det!!! :biggrin::a1221:

0

Del dette indlæg

SUPER søde sko...jeg går selv og tænker lidt på at blive gift i converse :D

tak! Jeg glæder mig også helt vildt til at have dem på! :)

Jeg elsker bare det der afslappede der er over converse sko! :thumbsupsmileyanim:

Hjælp lige, hvem skal have converse på?!

0

Del dette indlæg

SUPER søde sko...jeg går selv og tænker lidt på at blive gift i converse :D

tak! Jeg glæder mig også helt vildt til at have dem på! :)

Jeg elsker bare det der afslappede der er over converse sko! :thumbsupsmileyanim:

Hjælp lige, hvem skal have converse på?!

Jamen min søn og datter skal. Og måske Aleksander. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor ser du godt ud på de billeder :toot: H2B bliver da ellevild. Er selv helt vild med billedet hvor man kan se hele dig på sofaen, du ser så naturlig ud, og alligevel ligner du en model :a1221:

Og hvis man så godt ud efter to børn, tror jeg da at jeg vil til at komme igang med at få nogle :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nå, nu er det vist tid til en lille opdate af min DIY-projekter.

I går sad jeg og malede sådan nogle træklemme-brudepar, og i dag har jeg så fået gjort dem helt færdig (har dog kun lavet halvdelen da jeg ikke havde købt nook klemmer :huh: ).

De var super nemme at lave og jeg synes faktisk selv at de er blevet ret gode.

Jeg vidste ikke helt hvad de skulle bruges til, synes bare det ville være en sød (og VIRKELIG billig) favor til gæsterne, men nu er jeg vist endt ud med at de skal være en del af bordkortet så det har jeg også lige sat et billede ind af :)

Først lige et par midt i processen

post-52936-0-77480100-1328091882.jpg

post-52936-0-86320600-1328091890.jpg

Og lidt af de færdige...

post-52936-0-12830800-1328091906.jpg

post-52936-0-09348300-1328091897.jpg

post-52936-0-21686000-1328091916.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Og til sidst et af den som bordkort...

Jeg har også fået ordnet servietter i dag.

Jeg har købt 6 m af noget stof fra IKEA til 60 kr. Det har jeg så revet ud i stykker som er ca. 40X40.

Planen er så at det kommer til at være vores servietter. Vores duge er i samme stof.

post-52936-0-37569300-1328092034.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser de fine ud og rigtig god ide som bordkort. Meget kreativt fundet på...

Tak Charlotte :)

Er blevet inspireret af Coach Laila som satte et billede ind i en tråd i DIY debatten.

Sender forrsten lige en mail til dig senere. Skal lige have diskuteret færdig med Aleksander... :wink:

0

Del dette indlæg

Ej hvor er de søde......rigtig fin ide og en fed måde at lave bordkort på.....imponerende du laver servietter af stof selv........ :cheerleader3:

tak tak :)

Hihi det er nu ikke så imponerende. Har bare vasket stoffet og så revet dem så de får de der lidt flossede kanter. Det passer ret godt ind i den stil vi vil have. Jeg tror det kommer til at passer super godt sammen med vores løber som skal være i sådan noget Hessian stof. I får lige et billede...

post-52936-0-11192700-1328093968.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de blevet gode de klemmer :biggrin: fed idée med servietter og dug i samme stof :thumbsupsmileyanim: Hvor meget måtte du af med for stoffet til både serviette og duge? Var de 60 kr for det hele eller pr meter?

0

Del dette indlæg

tak tak for de rosende ord :)

Og Carina er glad for at høre du ville blive glad for dem. Du ved...Man tænker og tænker om det nu bare er totalt fjollet... :rolleyes:

Hvor er de blevet gode de klemmer :biggrin: fed idée med servietter og dug i samme stof :thumbsupsmileyanim: Hvor meget måtte du af med for stoffet til både serviette og duge? Var de 60 kr for det hele eller pr meter?

Jamen jeg har købt stoffet i IKEA og det hedder BOMULL. Det korster 10 kr pr m. så man kan bare ggå amok :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Carina er glad for at høre du ville blive glad for dem. Du ved...Man tænker og tænker om det nu bare er totalt fjollet... :rolleyes:

Jamen jeg har købt stoffet i IKEA og det hedder BOMULL. Det korster 10 kr pr m. så man kan bare ggå amok :)

Ej hvor fedt det skal jeg så meget tjekke ud.. fedt fedt fedt.. du har reddet min dag :)

0

Del dette indlæg

De er overhovedet ikke fjollede. Men sjove på den søde måde :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer