Stine85

Kirstine og Aleksander - Sneekpeak fra fotografen! <3

958 indlæg i dette emne

He he gammelrosa kan også gå, så hvis du vil sælge den efter brylluppet sååå :biggrin:-HAHA-

Hmm det der med teksten, det ved jeg ski ikke lige. Vi har en del ting på engelsk fordi der er skotter og amerikanerne med. Er Forevigt for kedeligt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he gammelrosa kan også gå, så hvis du vil sælge den efter brylluppet sååå :biggrin:-HAHA-

Hmm det der med teksten, det ved jeg ski ikke lige. Vi har en del ting på engelsk fordi der er skotter og amerikanerne med. Er Forevigt for kedeligt?

Ej Forevigt kan jeg godt li!!!

Den er Aleksander også med på så det bliver det!

Jeg vil da gerne høre om hun vil lave en mere hvis det er hun gider? :)

Redigeret af Stine85
1

Del dette indlæg

Ej Forevigt kan jeg godt li!!!

Den er Aleksander også med på så det bliver det!

Jeg vil da gerne høre om hun vil lave en mere hvis det er hun gider? :)

Taaark hvor er du sød, det må du da meget gerne spørge om :) Glad for at forevigt kunne bruges :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor fantastisk med fotografen :cheerleader3: - jeg er helt sikker på, at det er en super invistering af bruge en ordentlig fotograf, de kan jo aldrig blive taget om :blink:

Iiiiiiih nogle fine caketoppers.. Jeg tror, at du har ret mht frøen - det er da sjovere at gemme nogle, der fakisk ligner jer.. - men ok kender jo ikke din H2B :lol:

Den hæklede er også super fin - og meget personlig hvis svigermor laver den - det synes jeg er fedt, så betyder det bar lige det mere sikert også for hende! :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt vild med den med frøen og den med briller og skæg. Vi vil ikke have topfigurer, men jeg havde nok gået efter sådan noget, hvis vi skulle. Men jeg kan også godt se det sjove i en topfigur, hvor hår og tøj matcher det, I rent faktisk har på....Sjov idé med hæklehalløjet også :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uha så har Charlotte lavet en lille artikel om min dag hendes hjemmeside...

I kan se den her

Jeg ELSKER de billeder hun tog af mig!!!! Alle lige bortset fra før billedet! :wink:

Men til mit forsvar var klokken også 8 om morgen og jeg havde intet makeup på og helle ikke fået kaffe endnu! :rolleyes::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordhæfterne!!!

SÅ har jeg siddet og hygget mig lidt med bordhæfterne som skal ligge ved hver plads....

Og sørme så om jeg ikke også har taget et billede eller 2... :wink:

Det er lavet ved at folde A4 parpir på langs.

Det er sat sammen ved at jeg har zikzak syet på min symaskine.

Hæftet indeholder velkomst, menu, "lidt om alle" og "ordenregler" (i en humoristisk version).

Alle gæster har i hæftet fået et nummer. Så er planen at vi lægger en oversigt over bordplanen ind hvor alle stole har et nummer. Så kan man slå hver gæst om og læse lidt om personen og evt gode samtaleemner.

post-52936-0-58437800-1329481303.jpg

post-52936-0-92503500-1329481311.jpg

post-52936-0-27301000-1329481320.jpg

post-52936-0-69530200-1329481344.jpg

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak tak søde piger! :blush:

Har også lige et billede af hvordan det kommer til at ud samme med (ikke så krøllet som på billedet!) dug, servietter og klemmer/bordkort

post-52936-0-36300600-1329505375.jpg

Redigeret af Stine85
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine bordhæfter :thumbsupsmileyanim:

Det bliver bare SÅ fint! Perfekt til jeres bryllupstema :loveshower:

1000 tak søde :)

sidder bare lige og synes det hele er meget hvidt. Men mon ikke at når der kommer hessisanløber, bloster, lys osv på, så bryder det nok det hele lidt... Håber jeg!

0

Del dette indlæg

Bordhæfterne!!!

SÅ har jeg siddet og hygget mig lidt med bordhæfterne som skal ligge ved hver plads....

Hæftet indeholder velkomst, menu, "lidt om alle" og "ordenregler" (i en humoristisk version).

Alle gæster har i hæftet fået et nummer. Så er planen at vi lægger en oversigt over bordplanen ind hvor alle stole har et nummer. Så kan man slå hver gæst om og læse lidt om personen og evt gode samtaleemner.

Hvor er det bare nogle super flotte bordhæfter! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt med lidt inspiration.. :) skal selv til at lave dem - men aner ikke hvor og hvordan jeg skal starte eller hvordan de skal se ud :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Bordhæfterne!!!

Hvor er det bare nogle super flotte bordhæfter! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt med lidt inspiration.. :) skal selv til at lave dem - men aner ikke hvor og hvordan jeg skal starte eller hvordan de skal se ud :rolleyes:

Tak :)

Og ja... kender det godt selv. Så er det bare igang med bryllupsbloggene :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer