Oneword

Suppe-steg-is musik

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kommer jo an på hvad du forstår ved suppe, steg og is.

Hvis det er hvad jeg tænker på så taler vi om en Orgel Erling der spiller Gustav Winckler, m.v. Dem findes der rigtig mange af. Det er bare at prøve at forhøre sig i forsamlingshusene m.v. (ofte er det ikke dem man finder via google. dk). Men er det den slags I er ude efter ? De fleste andre flygter jo skrigende bort fra den stil.

Men der er også nogle - bl.a. mange af vores kolleger - som forbinder suppe, steg og is med det vi kalder dinnermusik (baggrundsmusik under middagen i et stille og afdæmpet niveau men med med nyere toner og en vis alsidighed). Der taler vi måske om en pianist eller eksempelvis kolleger ovre fra Fredericia Flashlight-gruppen.dk. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Så er jeg ikke som de fleste andre ;) Jeg vil gerne have en ''orgel Allan'.. som kan spille alle de gamle melodier, hvis nu der kommer en sang med en gammel melodi etc....

Så må jeg sætte en seddel op i Netto eller noget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min 'papsvigerfar' er spillemand - altså suppe-steg-is og han spiller til mange forskellige fester. Han bor på Fyn og kører gerne til Jylland. Han tager omkring 5000 for en aften. Rene Setling.

Det skal siges at jeg ikke selv har hørt ham :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer