clemang71

Gode ideer

6 posts in this topic

Halløj :rolleyes:

Så blev det virkelighed :loveboard: Vi skal giftes den 11-11-11.... Hvilket er lige om lidt

Har bare lige lyst til at dele det med jer... Det bliver kirkebryllup, og vi vil helst holde det hjemme, min forlovede sidder i kørestol, så nemmest at være hjemme..Menuen tænker jeg skal være buffet, og ellers en afslappet stemning og ikke noget " fint og fornemt " da det slet ikke er os.. Men kan man godt mixe det med hvid brudekjole, ved godt det er noget vi selv bestemmer, men vil et kirkebryllup lægge op til " suppe, steg og is " stemningen? Levende musik skal der ikke være. Hvad tænker I ? :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

SELVFØLGELIG kan man da det. Du skal da vælge lige præcis den kjole, som du synes er fin! :-) Du kan evt. vælge en kort kjole, hvis du synes at tyl og slør og blonder bliver for meget til jeres dag.

Mht. kirken synes jeg personligt ikke, det lægger op til hverken det ene eller det andet. Stilen for dagen og stemningen lægges an af jer. Jeg kan huske, jeg for længe siden sang til et kirkebryllup, hvor det udelukkende var brud og gom, der var til stede. Meget smukt og meget stemningsfuldt, og jeg er sikker på, de bare skulle ud og spise en god frokost bagefter:-) I min verden er det ikke sådan, at kirkebryllupper lægger op til store fester og rådhusbryllupper lægger op til små. Så jeg synes bare, I skal holde lige præcis den type fest, I har lyst til efter kirken.

1

Vi skal giftes lige om lidt i kirke med det helt store skrud, men festen bagefter bliver alt andet end traditionel bryllupsfest, vi vil bare have lov at hygge os og have en skæg fest med familie og venner.

Så selvfølgelig kan man det, det er jer og kun jer der bestemmer hvad der skal ske, det er jeres dag :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej :rolleyes: Tak for jeres svar og meninger, skønt at høre. Er nu i tænkeboks med menuen. Kunne godt finde på at servere kineserbuffet, og sushi, jeg ved at sushien vil skabe jubel hos nogle, mens andre takker nej, men så er der jo kinsermaden..Hvad mener I ?

brudekjole - jeg har kigget på ABC 's hjemmeside og fundet 2 superflotte, som lige er mig.. Hvilke erfaringer har I med kjolen? Kender I ABC, og ved I prisen på tilpasning af kjolen osv, det skal man lægge oveni i prisen for selve kjolen, men jeg har slet ikke nogle ideer om hvad sådan noget koster

Kærligst Clemang

0