Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Søde risposer Karina :) Har en udgave stående på mit kontor der er en klon af dine med sort bånd. hehehe..

Ja de er da fine....og skal jeres også have sort bånd på ?? gør du andet ved dine......der er ikke så meget at gøre med dem synes jeg :biggrin:

Regner med at smide en blonde udenom og så sort tynd satinbånd.:) Synes de er lidt kedelige ellers :) Billedet ligger også i min tråd :)

418960_10150594163041649_705956648_9333568_855415106_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde risposer Karina :) Har en udgave stående på mit kontor der er en klon af dine med sort bånd. hehehe..

Ja de er da fine....og skal jeres også have sort bånd på ?? gør du andet ved dine......der er ikke så meget at gøre med dem synes jeg :biggrin:

Regner med at smide en blonde udenom og så sort tynd satinbånd. :) Synes de er lidt kedelige ellers :) Billedet ligger også i min tråd :)

418960_10150594163041649_705956648_9333568_855415106_n.jpg

De bliver super flotte med blonde omkring.....men så meget gider jeg ikke gøre ud af risposer desværre........ :wink: Men de er mega flotte !!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også læst din tråd :) Hvor bliver du bare smuk med din kjole og JB headpiece. Helt klart det rigtige du har valgt :)

Det hele er bare gennemført med dine DIY kreationer og sikke skønne børn :)

Jamen dejligt du har gide bruge tid på at kigge min tråd igennem.....og ja jeg elsker min kjole og hårsmykke fra JB......så kan ikke vente med at have det på...... :loveshower: Jeg kan slet ikke stoppe med de DIY kreationer........men tror nok min H2B har sagt at nu må jeg til at stoppe hi hi hi hi -HAHA- Han er bange for at han må tage fri en mdr. før for at knokle med DIY projekter....men men men jeg laver dem jo i god tid -HAHA- Tak for dine søde ord om mine små......de er jo ens et og alt...... :heart::loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

men tror nok min H2B har sagt at nu må jeg til at stoppe hi hi hi hi -HAHA- Han er bange for at han må tage fri en mdr. før for at knokle med DIY projekter....

Heh, man får også bare så mange gode ideer af at kigge herinde så det er svært at lade være ;)

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet 46 risposer......to aftner har jeg brugt på det så det var jo nemt nok :loveshower: Synes de er blevet meget fine med sort og lyserød bånd....men de er jo ganske almindelige.....nu mangler vi bare en kurv til at ligge dem i :loveshower:

Nu går turen også snart til Tyskland....og brudekjole oplægning.....glæder mig helt vildt..... :cheerleader3:

post-51437-0-82320600-1329856339.jpg

post-51437-0-25034100-1329856386.jpg

Ihhh... hvor er dine risposer flotte :) er det ikke bare skønt at få det på plads også!!! så fint at de passer ind i jeres farvetema :loveshower:

jeg er lige blevet færdig med vores kurv til sæbeboblerne som skal bruges efter vielsen ved kirken. Dog mangler jeg også at pynte kurven til risposerne, som de først skal kaste med til receptionen.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet 46 risposer......to aftner har jeg brugt på det så det var jo nemt nok :loveshower: Synes de er blevet meget fine med sort og lyserød bånd....men de er jo ganske almindelige.....nu mangler vi bare en kurv til at ligge dem i :loveshower:

Nu går turen også snart til Tyskland....og brudekjole oplægning.....glæder mig helt vildt..... :cheerleader3:

Ihhh... hvor er dine risposer flotte :) er det ikke bare skønt at få det på plads også!!! så fint at de passer ind i jeres farvetema :loveshower:

jeg er lige blevet færdig med vores kurv til sæbeboblerne som skal bruges efter vielsen ved kirken. Dog mangler jeg også at pynte kurven til risposerne, som de først skal kaste med til receptionen.

Hvor har du fundet en kurv......synes det er svært for den må ikke være for dyb....men det lykkes nok... :cheerleader3: Jeg overvejer at købe lidt små sæbebobler til de små.....for det vil de elske :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine risposer :thumbsupsmileyanim: Jeg overvejer også om vi skal have ris/fuglefrø(ved ikke om vi må smide med ris, kan ikke huske det)selvom vi har sæbebobler....

Mon det er noget kirken siger eller ?? Vi håber de små pipfugle ikke lider nogen nød...... :wink: Men ja sæbebobler er jo fantastisk

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet 46 risposer......to aftner har jeg brugt på det så det var jo nemt nok :loveshower: Synes de er blevet meget fine med sort og lyserød bånd....men de er jo ganske almindelige.....nu mangler vi are en kurv til at ligge dem i :loveshower:

Hvor har du fundet en kurv......synes det er svært for den må ikke være for dyb....men det lykkes nok... :cheerleader3: Jeg overvejer at købe lidt små sæbebobler til de små.....for det vil de elske :cheerleader3:

Min er ret dyb, du kan se den i min tråd. Jeg fandt den i min mors have haha.. og så fik jeg lov at nuppe den :thumbsupsmileyanim:

Ellers kan du prøve at kigge i Metro, der var nogle sidst jeg var derude.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lavet 46 risposer......to aftner har jeg brugt på det så det var jo nemt nok :loveshower: Synes de er blevet meget fine med sort og lyserød bånd....men de er jo ganske almindelige.....nu mangler vi are en kurv til at ligge dem i :loveshower:

Min er ret dyb, du kan se den i min tråd. Jeg fandt den i min mors have haha.. og så fik jeg lov at nuppe den :thumbsupsmileyanim:

Ellers kan du prøve at kigge i Metro, der var nogle sidst jeg var derude.

Ja din er jo dyb og det ser jo super super godt ud.......men jeg må bare ud og kigge rigtig godt efter.....tror også Tiger eller søsterne grene har en :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

FINE fine risposer!!!

Passer super fint ind i farver osv! :loveshower:

He he he he ja risposer er risposer.....der er ikke så meget at sige om dem -HAHA- Men ja vi har valgt de farver vi har i vores farve tema :loveshower:

hihi ja okay... :wink:

Tyl med ris i og bånd omkring... Men synes altså de er meget fine med de farver :biggrin:

0

Del dette indlæg

FINE fine risposer!!!

Passer super fint ind i farver osv! :loveshower:

He he he he ja risposer er risposer.....der er ikke så meget at sige om dem -HAHA- Men ja vi har valgt de farver vi har i vores farve tema :loveshower:

hihi ja okay... :wink:

Tyl med ris i og bånd omkring... Men synes altså de er meget fine med de farver :biggrin:

Ja de er da fine sådan nogle risposer.....men de er svære at gøre så meget ved.....så ja vi lavede dem bare i vores farvetema :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg kom hjem fra job i dag var det smukkeste smukkeste hårsmykke fra Jannie B kommert med posten.......jeg var som et lille barn der skulle åbne en julegave..... :loveshower:

Da jeg åbnede pakken lå mit hårsmykke i den mest fantastisk æske med Jannies navn på....og inden i lå en rigig sød personlig hilsen - mit helt personlige hårsmykke i silkepapir og med silkebånd omkring :loveshower: ALDRIG har jeg oplevet så smukt et køb - så lækkert og eksklusivt pakket ind - ja jeg blev væltet helt omkuld...... :a1221:

Lige nu har jeg pakket hårsmykke - sko - bh - silkebånd til kjolen - så nu er jeg bare klar til at komme til Tønder i morgen og prøve min kjole med tilbehør igen og få den lagt op...... :c166:

I får lige et par billeder...... :)

post-51437-0-61995300-1330023332.jpg

post-51437-0-92731300-1330023491.jpg

1

Del dette indlæg

Da jeg kom hjem fra job i dag var det smukkeste smukkeste hårsmykke fra Jannie B kommert med posten.......jeg var som et lille barn der skulle åbne en julegave..... :loveshower:

Da jeg åbnede pakken lå mit hårsmykke i den mest fantastisk æske med Jannies navn på....og inden i lå en rigig sød personlig hilsen - mit helt personlige hårsmykke i silkepapir og med silkebånd omkring :loveshower: ALDRIG har jeg oplevet så smukt et køb - så lækkert og eksklusivt pakket ind - ja jeg blev væltet helt omkuld...... :a1221:

Lige nu har jeg pakket hårsmykke - sko - bh - silkebånd til kjolen - så nu er jeg bare klar til at komme til Tønder i morgen og prøve min kjole med tilbehør igen og få den lagt op...... :c166:

I får lige et par billeder...... :)

post-51437-0-61995300-1330023332.jpg

post-51437-0-92731300-1330023491.jpg

Åhhhh hvor er den SMUK! :loveshower:

Jeg ELSKER bare den model!!! Det var sådan en jeg lånte til bouduir.

Og det er jo bare den lækreste fornemmelse at åbne en pakke fra Jannie Baltzer!!! Det er hele er bare SÅ gennemført!

Tillykke med den!!! Du bliver bare så super smuk med den! :7himmel:

Redigeret af Stine85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer