Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare et fint og smukt hårsmykke og skønt med lækker indpakning, det gør altså bare et eller andet ved totaloplevelsen :thumbsupsmileyanim:

Er sikker på at frisøren nok skal få noget smukt ud af dit skønne hår og det smukke smykke, ellers skal hun da i hvert fald have sine skolepenge tilbage :wink:

Redigeret af Mette4812
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så sidder vi trætte i sofaen efter en super tur til Tønder efter min brudekjole og en masse drikkevarer i Tyskland :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik prøvet min kjole sammen med mit JB hårsmykke - mine sko osv.....og ja mit hårsmykke er FANTASTISK til min kjole...... :loveshower: Det hele gik bare op i en højer enhed i dag.....og ja jeg fik gåsehud og tænkte bare at NU må det bare blive den 26 maj. :c166: Jeg kan simpelthen ikke vente til Søren skal se mig i min kjole......og med mit hårsmykke.... :loveshower:

Vi er MEGA bange for at løbe tør for drikkevarer så vi købte godt nok noget mere end det vi lige have regnet med....jeg har kigget på alle jeres lister.....og så lagde vi lige lidt ekstra til.... :huh: Vi bliver rigtig mange venner til vores bryllup.....så der bliver forhåbentligt givet gas :biggrin:

I får lige vores liste - hvis den kan bruges til noget....:

3 liter Bailey

1 flaske Gordon Gin

1 liter Smirnoff

1 liter Bacardi

1 flaske gul gajol

1 flaske blå gajol

1 Cuba caramel

2 liter Morgan

1 flaske Rose Lime

1 flaske Apricot

1 flaske caraco

6 kasser cider ( Somersby - Mokai - Recorderlig)

12 kasser øl ( Tuborg - Hof - Tuborg special - Tuborg classic)

12 kasser sodavand

1 kasse danskvand (egekilde tranebær)

post-51437-0-62038300-1330117329.jpg

I får også lige et par billeder fra min kjoleprøvning......ikke så gode billeder...men alligevel skal i have et..... :loveshower: Kjolen sad lidt strammere end sidst jeg var i den.....men jeg prøvede at tage min BH af så passede den som først gang jeg var i den....vildt som en BH kan gøre en forskel......men måske jeg bare skulle smide et par kilo så jeg kan få bh på :griner:-

post-51437-0-76495900-1330117354.jpg

post-51437-0-99046900-1330117412.jpg

4

Del dette indlæg

SMUKT! :loveshower: Hvor mange er det nu, I bliver?

Tak og vi bliver 50 mennesker.....og så har vi her hjemme i Dk købt 53 flasker rødvin....så mangler vi hvidvin......og velkomstdrink og dessertvin. Men vi kunne ikke have mere i bilen :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SMUKT! :loveshower: Hvor mange er det nu, I bliver?

Tak og vi bliver 50 mennesker.....og så har vi her hjemme i Dk købt 53 flasker rødvin....så mangler vi hvidvin......og velkomstdrink og dessertvin. Men vi kunne ikke have mere i bilen :lol:

Okay, det er altid sjovt at sammenligne lidt. Vi bliver nok omkring 50-54, og jeg har beregnet nogenlunde samme mængder, ser det ud til. Jeg tænker også 12 rammer øl og så nok lidt flere cider + noget verdi, men det er også til reception. Og så overvejer vi at lave hjemmelavet champagne (en opskrift med noget rabarber fra en af trådene her). Er jeres drikkevarer både til reception og fest eller "kun" til festen? Wow, 53 flasker rødvin! Helt så mange har vi ikke. Jeg tror, vi er på omkring 40 rød og så køber vi nok 30 hvid på Asti til brudekagen. Jeg beregner nok også lidt mere sprut end dig. Men det er jo også lige det med hvad ens familie og venner nok drikker mest af. Jeg tror sgu, at du/vi rammer nogenlunde fornuftigt :thumbsupsmileyanim: Er det i øvrigt en citybil eller normal størrelse bil, I har fået proppet det ind i? Jeg overvejer lidt bekymret hvor meget, vi mon kan proppe ind i vores peugeot 107 (inkl. bagsæde, som vi lægger ned)....

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Såååå smækker lækker :)

tror i har rigeligt med drikkelse :)

-HAHA- Dejligt du tror vi har nok Mette......men man er så bange for at mangle noget..... :fløjt:

Tak for dine søde ord...men ja jeg kan ikke vente til han skal se mig nu....håber han kan lide det han ser :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hold nu op hvor ser du godt ud - H2B flipper da helt ud når han ser dig :loveshower::a1221:

Tror i har nok at drikke… og er der noget i overskud, kan det gemmes til vores zilla fest -HAHA-

-HAHA- Laika jeg håber da han flipper ud......man håber jo han kan lide det han ser....men mon ikke....... :loveshower: Jeg kan ikke vente til den 26 maj mere nu.....jeg vil bare pyntes nu og så i den kjole......det er ikke til at holde ud nu hvor den hænger hjemme ved min far..... :blink::c166:

Ja får vi noget tilbage så tager jeg det da bare med til vors ZILLA SJATFEST -HAHA- Det bliver så festligt :balloon:

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer