Fru. Kræmmergaard

Karina & Søren 26 maj 2012 <3

2,347 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Du får lige en :bearhug: af mig, har selv en svoger, som har kræft og siger at det er den sidste fest han er med til, hans ene nyre duer ikke mere , det er bare surt når manden kun er 32 år, øv. Nå , undskyld at jeg lige fik luft her hos dig.

Py ha 32 år....det er bare ingen alder.....og jeg kan næsten ikke bære når så unge mennesker får kræft...... :( Du skal ikke undskylde......det er bare hårdt.....men håber der sker et mirakel....og at han bliver rask..... :blush:

0

Del dette indlæg

Så fik H2B ENDELIG købt tøj....jo jo god tid der er jo kun 37 dage tilbage til bryllupet...... :wink::biggrin: Jeg må desværre ikke se det....men jeg tror han er ændt ud i et Hugo Boss jakkesæt i sort....sådan et har han ønsket sig længe.....og så måske en creme skjorte og sort slips :thumbsupsmileyanim: Tror han bliver SÅ lækker så glæder mig til at se ham..... :loveshower: Jeg fik lov at se hans sko som er købt i Bianco sko....og de var rigtig fede - bare sorte men fede..... :)

Lige nu er vi ved at printe alle vores bordhæfter ud....så der kommer nok en blærerække en af de nærmeste dage..... :cheerleader3: Vores bordplan er også snart færdig - så den skal i også få lov at se når den er helt færdig..... :loveflag: Som jeg siger til Lene der har været så sød at hjælpe os med det grafiske.....så er jeg super ked af at det kreative snart er færdigt......og der ikke er flere DIY projekter at gå i gang med......udover vores fotovæg :balloons: Men ja jeg må jo bare erkende at bryllupet snart skal stå....og så er det jo helt naturligt at vi er ved at være færdige...... :wink:

0

Del dette indlæg

Du får lige en :bearhug: af mig, har selv en svoger, som har kræft og siger at det er den sidste fest han er med til, hans ene nyre duer ikke mere , det er bare surt når manden kun er 32 år, øv. Nå , undskyld at jeg lige fik luft her hos dig.

Py ha 32 år....det er bare ingen alder.....og jeg kan næsten ikke bære når så unge mennesker får kræft...... :( Du skal ikke undskylde......det er bare hårdt.....men håber der sker et mirakel....og at han bliver rask..... :blush:

Desværre er der ikke nogen håb, hvis du kan forestille dig en mave på størrelse med en ært, ja så er det ikke forkert, lorte krig.......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik H2B ENDELIG købt tøj....jo jo god tid der er jo kun 37 dage tilbage til bryllupet...... :wink::biggrin: Jeg må desværre ikke se det....men jeg tror han er ændt ud i et Hugo Boss jakkesæt i sort....sådan et har han ønsket sig længe.....og så måske en creme skjorte og sort slips :thumbsupsmileyanim: Tror han bliver SÅ lækker så glæder mig til at se ham..... :loveshower: Jeg fik lov at se hans sko som er købt i Bianco sko....og de var rigtig fede - bare sorte men fede..... :)

Lige nu er vi ved at printe alle vores bordhæfter ud....så der kommer nok en blærerække en af de nærmeste dage..... :cheerleader3: Vores bordplan er også snart færdig - så den skal i også få lov at se når den er helt færdig..... :loveflag: Som jeg siger til Lene der har været så sød at hjælpe os med det grafiske.....så er jeg super ked af at det kreative snart er færdigt......og der ikke er flere DIY projekter at gå i gang med......udover vores fotovæg :balloons: Men ja jeg må jo bare erkende at bryllupet snart skal stå....og så er det jo helt naturligt at vi er ved at være færdige...... :wink:

Bedre sendt end aldrig, hihi

0

Del dette indlæg

MY OH MY!! :o Hele 37 dage før?? :wink: Hold da op ham Hr. Ølbong er i god tid!!! -HAHA- -HAHA-

I det mindste ved du nu, at han ikke står i bar røv når du kommer op af kirkegulvet! :lol:(y)

Jeg glæder mig helt vildt til at se jeres blærerække!!

Mht en asti-klippe-grafik virksomhed, så kunne det være monsterhyggeligt. :thumbsupsmileyanim: ... hvis det ikke falder ind i min eksamenstid :unsure: Ej, det kunne altså være så hyggeligt! Altså Karina, dig kender jeg jo efterhånden en del til :tunge::lol: , men at få sat et ansigt på folk skader jo aldrig :wink: Man føler jo efter alle de måneder herinde på BK efterhånden at man kender hinanden - og så alligevel ikke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøser, i kommer bare…eller jeg kan også komme til jer. Kan medbringe astien og så kan jeg slæbe DIY med hjem bagefter :) :) :) Det er da en plan der vil noget :cheerleader3:

Ja det kunne være fantasisk at vi alle mødtes.....lave Laikas DIY projekter og så drikker vi kold Asti imens :loveshower: Jeg køre gerne forbi Horsens og henter Lene....og vider til Mighty og henter hende i Århus........ :loveshower: Kunne fadme være hyggeligt !!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Tøser, i kommer bare…eller jeg kan også komme til jer. Kan medbringe astien og så kan jeg slæbe DIY med hjem bagefter :) :) :) Det er da en plan der vil noget :cheerleader3:

Ja det kunne være fantasisk at vi alle mødtes.....lave Laikas DIY projekter og så drikker vi kold Asti imens :loveshower: Jeg køre gerne forbi Horsens og henter Lene....og vider til Mighty og henter hende i Århus........ :loveshower: Kunne fadme være hyggeligt !!! :loveflag:

Kom, vi gør det :cheerleader3: :cheerleader3: :toot::balloon::loveshower::bunny_4:

0

Del dette indlæg

Kom, vi gør det :cheerleader3: :cheerleader3: :toot::balloon::loveshower::bunny_4:

Jeg er klar om 1 mdr......I siger bare TIL TIL TIL så kommer jeg til Østjylland :loveshower: Så skal vi sq hurtig få lavet dine DIY ting Laika :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tøser, i kommer bare…eller jeg kan også komme til jer. Kan medbringe astien og så kan jeg slæbe DIY med hjem bagefter Det er da en plan der vil noget

Kom, vi gør det :cheerleader3::toot::balloon::loveshower::bunny_4:

Jeg er klar om 1 mdr......I siger bare TIL TIL TIL så kommer jeg til Østjylland :loveshower: Så skal vi sq hurtig få lavet dine DIY ting Laika :thumbsupsmileyanim:

LOVE YA :hug: Du/i er bare for søde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tøser, i kommer bare…eller jeg kan også komme til jer. Kan medbringe astien og så kan jeg slæbe DIY med hjem bagefter Det er da en plan der vil noget

Kom, vi gør det :cheerleader3::toot::balloon::loveshower::bunny_4:

LOVE YA :hug: Du/i er bare for søde :thumbsupsmileyanim:

Jamen ALT for dig søde.....og jeg får da de vilde abstinenser når jeg ikke kan få lov at være kreativ mere...... :a1221::loveshower:

0

Del dette indlæg

En asti-klippe-grafik virksomhed, hvor genialt :lol: mangler i ikke en med dårlig humor, som godt kan lige umulige DIY projekter :huh::biggrin: Ellers kan jeg godt være leveringsdygtig i kager (hvad gør man ikke for asti :blush: ).

Og Laika, hvis du giver asti, kan jeg lige pludselig også godt kigge forbi det "mørke" jylland for at hjælpe med projekter (og med at drikke den :tunge::wink: )

1

Del dette indlæg

En asti-klippe-grafik virksomhed, hvor genialt :lol: mangler i ikke en med dårlig humor, som godt kan lige umulige DIY projekter :huh::biggrin: Ellers kan jeg godt være leveringsdygtig i kager (hvad gør man ikke for asti :blush: ).

Og Laika, hvis du giver asti, kan jeg lige pludselig også godt kigge forbi det "mørke" jylland for at hjælpe med projekter (og med at drikke den :tunge::wink: )

Jamen det lyder jo til vi er et helt hold der kommer -HAHA- VI kommer jo til at spise og drikke os igennem sådan en dag.....og ja det er jo ren benzin på de kære DIY projekter - det kommer til at glide som i olie :lol::biggrin:-HAHA-:griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- -HAHA- -HAHA- I er sgu skøre tøser!! :lol: Jamen jeg er altså klar på en klippe-DIY-asti date :thumbsupsmileyanim:

Laika, hvor bor du henne? Er det ikke Herning-området? For så bliver jeg altså lige nødt til at spørge Karina om hun har haft geografi i skolen?? :wink: Det er da nemmere at køre Frederikshavn --> Århus --> Horsens --> Herning :tunge: Jeg er KLAR! Så kan jeg lave nogle lakrids-kyskager og slæbe min skæremaskine og min mac med :biggrin: Jeg vil da gerne være gra-fisken i dette foretagende, hvis andre har brug for noget :biggrin:

0

Del dette indlæg

-HAHA- -HAHA- -HAHA- I er sgu skøre tøser!! :lol: Jamen jeg er altså klar på en klippe-DIY-asti date :thumbsupsmileyanim:

Laika, hvor bor du henne? Er det ikke Herning-området? For så bliver jeg altså lige nødt til at spørge Karina om hun har haft geografi i skolen?? Det er da nemmere at køre Frederikshavn --> Århus --> Horsens --> Herning Jeg er KLAR! Så kan jeg lave nogle lakrids-kyskager og slæbe min skæremaskine og min mac med Jeg vil da gerne være gra-fisken i dette foretagende, hvis andre har brug for noget :biggrin:

Du er min HELT Lene :thumbsupsmileyanim: Og jo jeg bor i Herning men vi kan sagtens lave fabrikken et andet sted, hvis det passer bedre :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I er sgu skøre tøser!! :lol: Jamen jeg er altså klar på en klippe-DIY-asti date :thumbsupsmileyanim:

Laika, hvor bor du henne? Er det ikke Herning-området? For så bliver jeg altså lige nødt til at spørge Karina om hun har haft geografi i skolen?? Det er da nemmere at køre Frederikshavn --> Århus --> Horsens --> Herning Jeg er KLAR! Så kan jeg lave nogle lakrids-kyskager og slæbe min skæremaskine og min mac med Jeg vil da gerne være gra-fisken i dette foretagende,

Jeg kommer uanset hvor i landet et er og JO JO LENE jeg kan min geografi....... -HAHA- Kom bare lige til at bytte rundt.... :griner:- Men jeg laver gerne en opsamling....og så afsted mod ASTI :toot:

0

Del dette indlæg

Update med lidt af hvert....!!! :loveflag:

I dag har vi været til ØKO dag med Arla i Dronninglund....det var jo helt fantastisk :bunny_4: Det er også blevet til lidt bryllupsting - vi har fået lavet vaserne til bordene færdige og så er bordplanene på plads.....H2B synes vi skulle lave det sådan lidt ballon agtig og det er blevet meget sjovt.... :loveshower: Jeg kom også til at købe en lille jakke til min datter som hun kan tage over sig hvis det bliver køligt.....og ja var i Salling efter mine sidste MAC produkter - nu skal jeg bare igang med at øve...... :fløjt: Faldt også lige over nogle vildt søde rislamper som jeg bare blev nødt til at købe 3 stk. af......så nu skal jeg finde lyskæder til dem..... :) Vi har også fået printet alt ud til vores bordhæfter - så nu skal de bare skæres og limes så får i en blærerække og så er vi ved at være færdige med DIY projekterne.... :balloons: Min mor kom også på besøg og ja måde hun sagde det på var helt tydeligt at det er den dag min PA er......den 12 maj....skulle jeg komme til morgenmad i hendes kolonihave...... :griner:- Hun er godt nok ikke god til at skjule hvad jeg skulle men øv bøv det er der ikke noget at gøre ved.....jeg kommer afsted samtidig med min H2B og det er hyggeligt nok :loveflag: GUD ja vi skal også til præsten på onsdag - det er jeg meget spændt på......og hvad mon han siger...og håber han er rigtig sød....og god til at tale til os og gæsterne..... :7himmel:

post-51437-0-47340500-1335119582.jpg

post-51437-0-23236000-1335119625.jpg

post-51437-0-24307400-1335119664.jpg

post-51437-0-10473900-1335119765.jpg

Redigeret af Fru. Kræmmergaard
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer