MariaBøndergaard

Maria & Simon! <3 14 dage tilbage!

234 indlæg i dette emne

SMUK SMUK kjole, sidder tosse godt :loveshower:

Wauw hvor bliver du bare smuk....

Hvor er den smuk til dig - FLOT :thumbsupsmileyanim:

Virkelig smuk! Hvor er den fra?

Så smuk kjole :a1221: Den sidder virkelig godt på dig :)

Du bliver SÅ smuk!!!

Smuk smuk smuk kjole! Den sidder virkelig flot på dig, og elsker da også bare kombi af tyl og blonder :a1221:

Smuk smuk kjole - den er super flot til dig :loveshower:

Aiii I dejlige damer! Tuuuusind tak! Jeg bliver jo helt høj af alle de søde ord... :a1221: Jeg glæder mig såå meget til at komme ned og få den på igen, det kan ikke blive mandag hurtigt nok! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spontan udskiftning af vores DJ - Er ikke nervøs længere nu...

:)

Ja, vi havde jo faktisk booket en DJ allerede i juni sidste år. Og var egentligt ret godt tilfreds med løsningen, som indeholdt Ipod musik under middagen og så dj på fra 22-02. Men må jo i bagklogskabens lys også erkende, at jeg nok ikke sonderede terrænnet godt nok. Min beslutnng var nok lidt for hurtig, og fik ikke rigtig undersøgt andre muligheder.

Så for en 3 dage siden, da jeg snakker i telefon med mr. dj, var det faktisk en rigtig ubehagelig mand jeg talte med. Fik mange halvflabede svar og følte generelt at jeg var til meeega besvær. Det handler om, at dj kræver at man stiller 2 mand til rådighed, som kan hjælpe ham med at bære udstyr ind. hmm.... Og alle vi kender skal jo med til bryllup, og har det heller ikke godt med at bede mine gæster om at slæbe udstyr! Så eneste mulighed var gommen og hans forlover. :( Var derfor interesseret i at vide hvornår på dagen det skulle være, da jeg jo helst ser det bliver så tidligt som muligt, så de kan nå tilbage til forlover igen (½ times kørsel hver vej) og komme i bad osv... Men det kunne han da overhooovedet ikke svare på nu, og var det nu også nødvendigt at jeg vidste det allerede nu osv osv... rigtig øv samtale... Efterfølgende har jeg bare haft dårlig mavefornemmelse og været rigtig ked af det over det. Ønskede slet ikke at have ham til at spille til brylluppet....

Jeg klagede min nød herinde, og fik, som altid, masser af hjælp og gode råd. Fandt så ud af at Flashlightgruppen kunne klare arrangementet til samme pris som den anden, men med DJ fra 18-02 og ingen irriterende Ipod!!! Wee... OG de kan spille musikken til de festsange der 100% kommer, hvis jeg kender min famílie ret! :) Så efter en snak herhjemme har vi nu besluttet at booke dem istedet for, og uroen i min mave har lagt sig! Haha.... Skal så betale den anden DJ 2500 i afbestillingsgebyr, eller hvad det nu hedder, så det bliver lidt dyrere alt i alt, men synes så også vi får en meget bedre løsning...... :cheerleader3::cheerleader3:

Puuhaaa det blev langt.. Sorry girls!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotovæg er færdig!! Hurra....!

Min dejlige H2B er samtidig en skøøøn handyman og han har de sidste par dage lavet vores fotovæg. :biggrin: Den er blevet så fin og skal bare lige samles helt, men det bliver først gjort når den sættes op. Er også næsten færdig med fotovæg tilbehøret, flasher så snart jeg er dooone! :cheerleader3:

Først et par af arbejdet.... Og min smækre kommende mand! :loveboard:

post-47535-0-93855600-1334687633.jpg

post-47535-0-90227000-1334687667.jpg

Og så det næsten færdige resultat... -Med mig som rammeholder...

:c166:

post-47535-0-87763300-1334687740.jpg

Hvad synes i piger?? Den er til salg efter brylluppet... :fløjt:

:wink:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fed væg, skal blive sjovt. Hvad gør I med kamera? for jeg havde overvejet fotovæg, men vi har talt om hvad pokker man gør med kameraet? Det er vel de færreste der har et stativ og fjernbetjening til kameraet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fed væg, skal blive sjovt. Hvad gør I med kamera? for jeg havde overvejet fotovæg, men vi har talt om hvad pokker man gør med kameraet? Det er vel de færreste der har et stativ og fjernbetjening til kameraet.

Btw, hvor i landet bor du? Skal giftes 2 uger efter dig. Hvad skal du have for væggen?

Min hubbi er amatør fotograf, så han har stativ og så kamera med selvudløser... Så det blilver sådan. :)

Jeg bor på nordfyn..:) Mht pris så aaaner jeg det ikke! Synes dælme det er svært at finde en rimelig pris. Overvejer at lave en salgstråd hvor folk kan byde ind, så er det også nemmere at holde styr på dem, da der allerede er en del der har henvendt sig.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes fotovægge er sådan en god måde at få billeder af alle gæsterne, og de kan få lov at gøre det i ro og mag så de som hader at stille op til billeder kan gøre det uden folk står og glor :) Og så ser den rigtig fin ud jeres væg. :) kan godt forstå folk allerede begynder at spørge om at lånekøbe den :)

0

Del dette indlæg

Gaven til min mutti...

Min skønne mor, er meget følsom og vil helt sikkert tude gevaldigt på vores bryllupsdag. Så jeg har fået lavet et fint lille lommetørklæde til hende, som hun får om formiddagen...

post-47535-0-17406000-1334835232.png

Det er nok lidt svært at læse, men der står...

Kære Mor.

Dette lommetørklæde er til

at tørre dine tårer

på min bryllupsdag,

som du altid har tørret mine.

Husk; I dag en brud,

i morgen en hustru

men altid din datter

Al min kærlighed

Maria

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer