stineblop

Hvilken farve nylon strømper??

16 indlæg i dette emne

Halløjsa:)

Jeg er altså noget i dilemma over hvilken farve nylon strømper jeg skal vælge? ;/

Jeg skal have råhvid kjole på, hvidt undertøj og så sorte/røde sko.

Jeg syntes at det kunne til at se helt underligt ud, med hvide eller råhvide i sorte sko? Så i dag købte jeg et par hudfarvede, men ekspedienten virkede meget uforstående overfor den farve.... og jeg kan da også godt se at det kommer til at se lidt sjovt ud med hvidt undertøj til og hvid hofteholder - MEN trods alt er det kun manden der skal se det;)

Hun menet at man skulle matche til kjolens farve....

så jeg er lidt i vildrede... hvad gør i??

knus stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde ikke hofteholder på da det ville være alt for besværligt at gå på toilet så. Og kjolen sad perfekt uden bh. Så mit bryllupsundertøj var sart rosa hipsters, hudfarvet selvsiddende strømper og strømpebånd. Og manden beklagede sig bestemt ikke da han hjalp mig ud af kjolen om natten ;) less is more ( lige for mig i denne situation)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde heller ingen bh, men kun et par lækre råhvide blondetrusser med en hudfarvet kant og hudfarvede selvsiddende strømper, da de hvide strømper ikke lige er mig. Ville nok heller ikke vælge hvide strømper til sorte/røde sko. Så stol du bare på at de hudfarvede, du allerede har købt, er det rigtige valg:-)

0

Del dette indlæg

jeg ville ikke at have nylon strømper på, synes ofte det er pænest uden og man har det rigeligt varm under kjolen ;) men ellers ville jeg helt klart vælge hudfarvede, er slet ikke til hvide strømper - ingen grund til at gøre sine ben blegere end de er i forvejen haha!

0

Del dette indlæg

Jeg havde raahvidt lingeri paa, ogsaa med hofteholder. Min mand brokkede sig bestemt ikke over de lette hudfarvede stroemper uden blonde, da han hjalp mig ud af kjolen :tunge:

Jeg synes ikke det er paent med de hvide. Saa go for it med de hudfarvede - for guds skyld da :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ivory undertøj m. holder til strømper og champange nylonstrømper. Den farve er ikke så mørk som hudfarvet og slet ikke hvid. Kan købes i Kvickly som selvsiddende (det brugte jeg så smutter de ikke ned) kan også fås i x-large. De koster vist omkring 60 kr.

0

Del dette indlæg

Tak for alle besvarelserne:)

Jeg holder ved de hudfarvede, var ved at prøve det hele sammen i går - og det så ganske fint ud:)

Hvis vi skulle være så heldige at vejret er lunt, så dropper jeg da både hofteholder og strømper - men det ser jeg til, til den tig:)

stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Holder også påse hudfarvet hvis du skal have strømper på. Jeg havde ikke og det var jeg glad for, selv det det var ca 18grader svedet jeg. Mit slør blev taget af efter forretten da det var for varmt

0

Del dette indlæg

Hvis vi skulle giftes om sommeren ville jeg nok også have fravalgt strømper, men nu er det den 12. november og der kan vi godt risikere, at det er hundekoldt (og jeg er en frossenpind uden lige).

Det med hofteholderen det klares ved at tage trussen udenpå. Ellers er det noget høns.

0

Del dette indlæg

Jeg havde hudfarvede strømper og råhvid hofteholder :) Endte dog med at smide begge dele ved første toiletbesøg, fordi det var så besværligt og varmt :rolleyes: Min BH kunne jeg også sagtens have undværet, så mit råd til kommende brude er nok: Nøjs med et par flotte trusser og intet andet :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer