D&SHoffgaard

Anbefaling af fest sted i vestsjælland

14 indlæg i dette emne

Min forlovede og jeg er ved at kigge på kirker og feststeder i vesjælland. Vi kigger både på pakkeløsninger med mad osv. og så på lokaler (forsamlingshuse). Men vi kender ikke så mange steder og vil derfor hører om der var nogen herinde der kunne anbefalde noget, som er godt til rimelige penge.

Vi har et bugdet på max. 40.000 til mad , drikke, lokaler, serveringspersonale osv. altså alt til selve festen, dog uden musik og underholdning. Det må gerne ligge i Slagelse/Ringsted området eller Holbæk/Kalundborg området og vi bliver 70-75 mennesker.

Vi har selv kigget på Nordrup forsamlingshus, Pedersborg forsamlingshus, Vigersted forsamlingshus, Svingninge forsamlingshus, samt Mørkøv hallen. Er der nogen der kender til disse steder?

På forhånd tak. :)

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha jeg har været i rigtig mange forsamlingshuse m.v. i Vestsjælland. De nævnte siger mig ikke lige noget. I taler om et budget på 40.000 DKK til 70-75 mennesker inkl. alt (mad, drikke, servering, lokaler). Dvs. vi taler om en kuvertpris på under 600 kr. hvortil kommer at der nok skal være noget ekstra som lige skal regnes med ind.

Det finder I næppe på et decideret feststed men jeg ved positivt at det brudepar som jeg spillede bryllupsfest for i Ottestrup Forsamlingshus i Slagelse i sidste måned havde givet 400 kr. kuverten. Om det så er en fast pris eller det beror på hvad man vælger ved jeg ikke. Jeg tror heller ikke det var inkl. drikkevarer men det er stadigvæk billigt og kan rummes i ovenstående.

Men der er jo rigtig mange steder I kan prøve. Vi har de første 150 steder i de omnråder på den referenceliste som snart bliver uploadet på hjemmesiden. Jeg ville nok starte med at lægge mig mere fast på et område. Jeg kunne eksempelvis godt forestille mig at Den Blå Ged oppe i Ordrup (Holbæk ) kørte med en kuvertpris som appellerer til jeres budget. Det samme med Bromølle Kro hvor jeg dog ikke selv har været.

0

Del dette indlæg

Jeg var til fest i Hjembæk forsamlinghus for 2 år siden (ligger mellem Svinninge og Snertinge). Det var helt fantastisk! Forsamlingshuset havde tilknyttet nogle vældig rare damer, som lavede den mest fantastiske mad - og så serverede de også til en ret fin pris. Og som prikken over i'et, hvis man skal spare penge, så må man selv medbringe drikkevarer :thumbsupsmileyanim:

Jeg er dog ikke sikker på om konceptet er det samme mere, da det som sagt er 2 år siden jeg var der.

Tjek hjembaek-forsamlingshus.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes i Holbæk, og holde middagen på Hørby færgekro. Super romantisk sted, og meget søde dem der har det. Du kan eventuelt kigge på Deres hjemmeside, der står prisen på al maden, så sammensætter man selv menuen (de kan også lave efter ønsker), og så er det inkl. duge, service, servering og hvad der hører med.

Det er også muligt at have en fast pris, på drikkevarer ad libitum - og synes deres priser er meget rimelige :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Se www.humleorehus.dk. HumleoreHus er et helt fantastisk sted mellem Borup og Ringsted. Vi er selv blevet gift dér, og efter de har fået nyt værtspar er stedet blevet helt fantastisk.

Smukke omgivelser midt i skoven. De både lejer ejendommen ud og laver totalarrangementer. Du må selv medbringe drikkevarer. De bruger kokken fra Nordrup forsamlingshus og han er helt kanon.

Kæmpe anbefalinger fra min mand og jeg. Ring og få en snak med dem, parret er så søde og hjælpsomme!!

Redigeret af ThildeMaj
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hørby Færgekro og Hotel Strandparken (som er en del af Wilcon-kæden) der begge er beliggende i Holbæk området kan jeg også kun sige god for men spørgsmålet er om det kan holdes indenfor de økonomiske rammer disse steder, for vi taler om en kuvertpris på under 600 DKK.

0

Del dette indlæg

Mener voes kuvertpris er ca. 400 kroner på Hørby - og det er med nogle af de dyreste retter. Så kommer drikkevarer selvfølgelig udover, kan ikke huske hvad vi blev tilbudt af pris for ad libitum, men da det skal holdes en søndag, ville vi ikke betale det :blush: Så tror godt, hvis man taler med dem, og finder nogle passende retter mv., at det kan holdes for omkring 600 kroner på Hørby færgekro :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ved du nok bedre end jeg :biggrin: Det lidt pudsige er så at der opstod lidt diskussion - ikke det store vilde - da personalet ville at festen og dermed musikken skulle slutte kl. 4.00 og der lød det ikke som at det var nogle der kendte hinanden videre. Mit svar til bruden da hende og en veninde spurgte mig om hvad der er normalt var at det bestemt ikke er nogen skam at slutte en bryllupsfest kl. 4. Til damen der stod for det som jeg talte med mens jeg gik og pakkede sammen sagde jeg at man set i bakspejlet nok bare skulle have ladet som ingenting for så var de sidste smuttet helt af sig selv indenfor en halv time. Taxaerne var jo allerede på vej, og de sad alligevel og ventede ihvertfald en halv time efter kl. 4.00.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer