Guest Mynte

MÅ GERNE SLETTES TAK!

1,179 indlæg i dette emne

flotte buketter - jeg har samme stil....elsker det enkle....og lyserøde :thumbsupsmileyanim: Jeg tror min bliver en busket med pæoner...og kun dem.....elsker den blomst :loveshower:

Ja de er helt fantastiske.. :) også perfekt når du skal giftes i maj måned. Vi skal giftes i slut juli, så ved ikke om de er til at få der :blush:

Jep vores tidspunkt er perfekt i forhold til pæoner....og nej juli er desværre dum......men der er mange andre fine blomster.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Herreværelset" (her hvor mændene opholdte sig i gamle dage)

Her vil der også blive serveret kaffe/the, avec og sødt efter maden.

post-44988-0-16650400-1313353512.jpg

Du skal glæde dig såååååå megte, vi blev gift der, den 6 august i år, og det var den mest fortryllende oplevelse, som jeg ALDRIG glemmer.......

hilsen christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et ypper romantisk bryllup, det er da helt vildt, med slot og lyserøde blomster i massevis, og en slotskirke. Hvabehar, siger jeg bare :loveboard:

I må da have et rimligt stort budget eller hvad? :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke et ypper romantisk bryllup, det er da helt vildt, med slot og lyserøde blomster i massevis, og en slotskirke. Hvabehar, siger jeg bare :loveboard:

I må da have et rimligt stort budget eller hvad? :fløjt:

He he ja det kan vi ikke løbe fra - er nok lidt af en prinsessepige ;)

Jo det er nok i den lidt dyrere ende, men det er primært fordi vi har valgt slotsbryllup, men tilgengæld har vi sparet mange penge ved andre poster + at vi laver stort set alt kreativt selv :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryllupshjemmeside

...Endelig er vi kommet igang med vores hjemmeside.

I vores invitationer henviser vi til hjemmesiden, så gæsterne kan gå ind og se praktiske detaljer, kørselsvejledninger, info omkring overnatning, dresscode, kontaktoplysninger, ønskeliste m.m.

I kan se et screenshot i nedenstående wordfil :)

Dok1.doc

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik fandt jeg endelig min brudekjole efter, at have prøvet mange steder efterhånden! :cheerleader3:

1. House of brides i KBH

2. Panayotis i Vejle

3. CPH bridal

4. Bridefashion

5. Casa Lezar

6. Nicolai

7. House of brides Taastrup... Og HER fandt jeg endelig drømmekjolen...

Jeg tør ikke oploade et billede af kjolen eller fortælle for meget om den, men kan sige det er en Maggie Sottero.

Bestilte kjolen i lørdags, men da der er rimelig lang leveringstid osv., forventes den, at være hjemme i starten af februar måned. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh fantastisk med Maggie sottero kjolen :D Blev selv gift i sådan en, dog købt i Gi-Diva før de solgte ders lager til HOB! Det er fantastiske kjoler altså!!

Tror jeres bryllup blir FAB :loveshower: smukke smukke inspirationsbilleder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspiration til Brudehår

Efter at have fundet kjolen er jeg så småt begyndt at tænke på, hvordan jeg vil have mit hår, for jeg ved virkelig ikke hvordan jeg vil have det og hvilket look jeg vil vise endnu. Men her er der i hvert fald lidt inspirationsbilleder biggrin.gif

post-44988-0-39965300-1316709782.jpg

post-44988-0-12813400-1316709802.jpg

post-44988-0-60867400-1316709811.jpg

post-44988-0-94744300-1316709842.jpg

post-44988-0-25773900-1316709872.jpg

post-44988-0-80410500-1316709946.jpg

post-44988-0-87259400-1316710022.jpg

post-44988-0-07967800-1316710104.jpg

post-44988-0-04154400-1316710116.jpg

post-44988-0-05628100-1316710230.jpg

post-44988-0-51339200-1318712287.jpg

post-44988-0-87542700-1319032922.jpg

post-44988-0-33659300-1319134201.jpg

Redigeret af Mynte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smukt brudehår, du har fundet.. Skønt at du allerede har fundet din kjole nu :-) glæder mig til at se dig i den :-)

Takker.. :biggrin:

Ja jeg er også helt lettet nu, men fik faktisk lidt "stress" på her til sidst, for har prøvet virkelig mange kjoler og flere forskellige steder efterhånden + at flere herinde har allerede fundet deres kjole og de skal giftes efter mig he he..

Så lige dit opslag med dine brudekjoler, du skal nok finde den rette - lige pludselig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super flot hår.....kan jeg være sikker på vejret så står den på løst hår.....med krøller.....men py ha blæst og regn kan jo ødelægge det hele.... :loveboard: Men de opsætninger du har fundet er også super super fine....lige min stil..... :thumbsupsmileyanim: Makeup også rigtig fint.....skal man ikke passe på det ikke bliver for mørkt....eller ??? :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har du ret i.. Har selv overvejet løst hår, da jeg selv synes jeg ser pænest/naturlig ud sådan + det er da lidt frækkere he he... med knold synes jeg hurtig man kan se skaldet ud :unsure:

Men nu nå vi se, det kommer jo også an på hvad der passer til kjolen osv. :)

Ja makeup´en er mørkere end normal brude makeup.

Synes det kommer an på om man er lys eller mørk (hud+hårfarve). Eller om man er vant til at gå med make up.

Jeg vil prøve at finde balancen mellem de ovenstående billeder det naturlige. Vil gerne have en lidt kraftigere makeup end det man normalt ser, men dog med naturlige farver!

Men ja nogen vil nok synes det er alt for meget makeup, men igen hvis man er vant til, at gå med makeup vil folk heller ikke synes man ser dum ud, men omvendt - hvis man aldrig går med makeup og pludselig har den store krigsmaling på, så vil det måske også se forkert ud.

For mig er det vigtigt især at fremhæve mine øjne, kindben og læber! og ligne "mig selv" mest mulig.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt dine inspirationsbilleder til makeup og synes ikke det gør noget at makeup'en er lidt mørk. Går på nuværende tidspunkt selv lidt efter samme look.

Mht. håret skal du da helt klart vælge at have det løst når du føler det pænere og frækkere på den måde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer