NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

478 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kjole nr. 1 er flot, men kjole nr. 2 den er bare WOW! :thumbsupsmileyanim: Du ser bare top lækker ud i den.

Jeg havde min far med ude for at se kjolen efter jeg havde valgt den bare lige så han kunne nå at tude lidt af inden selve brylluppet hehe.

Kjole nr. 2 er virkelig smuk og sidder flot! :)

Tak :) Jeg er pt også mest til nr 2, nr 1 var flot, men nr 2 sad perfekt!!!!. Dog bryder jeg mig ikke så meget om jakken, så skal have fundet en anden, samt skoene var jeg heller ikke tilfreds med, vil gerne have nogle blå.

Den skal lige justeret i barmen, så kommer den til at sidde perfekt!! Men overvejer om jeg skal have broderet nogle af de broderinger fra sløret på kjolen, for at give en sammenhæng, men det er så langt sløret, at det faktisk lægger på kjolen og giver samme effekt..

Skal til tønder på onsdag og prøve dernede, det glæder jeg mig også til :)

Ang far, var det en god ide, at inviterer ham med, så han kan se den jeg har bestemt mig for. Mor har dog taget billeder, men tror han får lov at komme med, når jeg har valgt kjolen.

0

Del dette indlæg

Så er lokalet booket :cheerleader3: Det lokale vi ville have, var ikke ledig d 28/1, så vi har ændret datoen til d. 21/1 i stedet... :cheerleader3:

Vi skal holde festen på Højbjerg Sognegård i Højbjerg. Højbjerg Sognegård.

Så jeg skal ha kontaktet DJ, fotograf OG kirken om de kan d 21/1 .... Jeg håber :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billeder af lokalet. Dejlig højt til loftet. Pyntet til et sølvbryllup om aftenen.

Billede 3 er den opdækning de havde valgt til dagen, her kan vi selv vælge farver, duge og lign.

Billede 4, er udefra. Jeg tænker, at man vel kan sætte nogle fakler/olielamper for at gøre det rigtig indbydende en mørk vinteraften :)

post-53317-0-85863300-1313852811.jpg

post-53317-0-47321400-1313852819.jpg

post-53317-0-04745900-1313852824.jpg

post-53317-0-77503300-1313852827.jpg

0

Del dette indlæg

Kjole nummer 2 giver dig et meget smallere "liv" :) Men synes nu stadig detaljerne på 1eren er flottest!

Men FLOTTE kjoler.. ELSKER brudekjoler.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er også blevet ret vild med dem, specielt fordi det er gået op for mig, at jeg kan passe dem loveshower.gif Jeg har indtil videre prøvet 4 kjoler i alt, så en succesrate på 50% er da ret godt :)

kjole nr 1 er ikke rigtig mig, men kjole nr 2 er super flot!

Tak, jeg falder også mere og mere for den :) og er ved at nå frem til, at den kun skal rettes til i barmen og lægges op og ikke andet. Tror jeg vil beholde den som den er

0

Del dette indlæg

thumbsupsmileyanim.gif Jeg har fundet FOTOGRAFEN - har netop booket hende. Åh hvor er jeg glad, hun tager den type billeder jeg ønsker. Jeg er ikke til det traditionelle, så har det så godt med, at der er lidt kant på :)cheerleader3.gif

Pernille Storm

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker i brudebuketter, vores tema er jo hvid/ivory, sølv og blå. - Hvilket passer perfekt, da stellet på feststedet er blå blomst cheerleader3.gif

Men tænker noget i stil af denne her

blue-bridal-bouquet-001.jpg

Redigeret af NulleVB
0

Del dette indlæg

Uh, jeg synes kjole nr 2 er flot, den sidder smukt på dig. Nr 1 er ikke rigtig mig.

Er super glad for i er så ærlige ilovebryllupsklar.gif Jeg bliver også mere og mere hooked på kjole nr 2. Jeg mangler at prøve 2 steder endnu, men så skal jeg også ha valgt. Der er jo op til 18 ugers levering, det er ved at være lige knebent nok.... Planlægger ALDRIG et bryllup fra ide til udførelse på 5 mdr mere :P

I dag er planen, at jeg får fundet inspiration til indbydelser, evt skrevet teksten, håber DJ'en svarer, så han kan blive booket. Også skal jeg vidst ha skrevet den ansøgning og den sidste opgave :) SÅ kan jeg helt koncentrere mig om det her back2topic.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har en ide:

heidi_30510_30512_150_150.jpg

torka-trret-buket__0096030_PE235386_S4.JPGbladet-vase__0091180_PE226472_S4.JPG

Det skal stå og pynte med hyggebelysning, lyskæderne vil jeg købe ekstra af, så de kan ligge på bordene også.

Bordene:

640024_l.jpg - Jeg kunne ikke lige finder noget organza

plus de blomster fra brudebuketten og lyskæder. Hvide due, blå servietter, sølv lysestager.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tekst til invitationerne:

Det kræver lidt forklaring, h2b bliver 30 d 31/1, det er derfor vi vil giftes så hurtigt, og lidt for at tage røven på vennerne, da de regner med at give ham peber cheerleader3.gif

Så på forsiden skal der stå 30 ÅRS FØDSELSDAG...

og denne tekst er inde i kortet:

SKAL I IKKE TIL…

DERIMOD INVITERES I HERMED TIL VIELSEN MELLEM

PERNILLE & BO

I ......... I VIBORG

LØRDAG D. 21 JANUAR 2012 KL.XX.XX

KL. xx.xx VIL DET GLÆDE OS, AT SE JER TIL MIDDAGOG FEST PÅ XX XXXXXXXXXXXXXXXXXX

VI GLÆDER OS TIL AT SE JER OG FEJRE DAGEN SAMMENMED JER.

SVAR UDBEDES 5/12 2011 - xx xx xx xx Pernille el. xx xx xx xx Bo

MANGE HILSNER

PERNILLE & BO

Bagside af kortet eller nr. 2 stk papir.

PRAKTISK INFO:

PÅKLÆDNING: FESTLIG

TOASTMASTER: KASPER TLF: xx xx xx xx

GAVEKOORDINATOR: MIE TLF: xx xx xx xx - KAN KONTAKTES EFTER 12 DECEMBER 2011

ADRESSE TIL KIRKE: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

---------------------

Rettelser og gode ideer modtages gerne, hverken h2b eller jeg staver for godt.

Redigeret af NulleVB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kort-med-baand-10.aspx.jpg

Har fundet disse kort til indbydelserne, men jeg forstår ikke prisen blush.gif

Kort med bånd, 12,5x12,5 cm, off-white, 10 sæt

DKK 35,00 (incl moms 43,75)

Pris pr. stk. v/1 DKK 35,00 (incl moms 43,75)

Pris pr. stk. v/5 DKK 25,00 (incl moms 31,25)

Hvis jeg køber 5 stk, får jeg så ikke 50 invitationer??

0

Del dette indlæg

Okay :-) elsker den brudebuket du har lagt ind, og ideen med lyskæder tror jeg bliver vildt hyggeligt!

Ja, det håber jeg også :) Men alt det skal jeg ha snakket med hende om til november.

glæder mig til tirsdag, der skal jeg booke kirken cheerleader3.gif

Hvilket tidspunkt vil være godt at være derude på? er kl 17 ikk passende, hvis vi regner med at vi til bords senest kl 18?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm jo det vil jeg da håbe at du gør til den pris o_0 vores gæster er fremme kl ca 17 og vi går også efter at gå til bords kl 18

Problemet er bare, hvor skal gæsterne være i mellemtiden? Hvis vi er færdig i kirken SENEST 15.30, er der alligevel en times tid inden de skal være ude ved festen...

0

Del dette indlæg

MÅ gæsterne først komme derud kl 17? Ellers kan de/vi jo bare tage derud og få en kop kaffe og en småkage.. Alternativt kunne i blive gift kl 16.

Søde invitationer i øvrigt :-) hvordan skal de pyntes?

Redigeret af tanja_allen
0

Del dette indlæg

Efter ide fra Shedevil ilovebryllupsklar.gif låner vi hendes ide, for at få gæsterne til bordet

http://www.youtube.com/watch?v=pRQGU6coaus

når de så har haft et par minutter til at finde på plads, går vi til bords ved brudemarchen loveshower.gif
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer