NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

478 indlæg i dette emne

Jeg er simpelthen så grådlabil i dag unsure.gif har været ved at gå min sko til, og derfor også prøvet at danse lidt i dem og osv whistling.gif men det er rent faktisk gået op for mig i dag, at jeg skal giftes med manden jeg har været forelsket i i 12 år, drømt om hele min ungdom og elsket de seneste mange år a1221.gif tårene presser sig rent faktisk på ved tanken herom, og jeg får sommerfugle i maven. heart.gif Jeg er så lykkelig og kan ikke rigtig sætte ord herpå unsure.gif

Bortset fra det, har jeg været ved at kigge på musik til brudevals, og indgang til kirken, jeg orker ikke Here comes the bride....

Men har lidt ideer:

Indgang til kirken:

Pachelbel canon in d major

Elsker denne sang, den er så ufattelig smuk

http://www.youtube.com/watch?v=zsGZR7HXj5U&feature=related

J.S Bach - Air, også super smuk melodi

Andrew Lloyd Webber

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har nu hørt henholdsvis canon in d major og bach's air mange gange. Tror jeg er faldet mere og mere for Air a1221.gif jeg synes faktisk den er så super smuk!!! I oktober, skal vi hen og se kirken, hvor jeg vil spørge om kirkespilleren kender den, så vil jeg gerne gå ind til den... Synes den er utrolig smuk.

Redigeret af NulleVB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har et spørgsmål til alt det adminstrative:

Vi skal vælge 2 vidner, skal de bare skrive fulde navn, adresse, CPR på et stykke papir vi aflevere til præsten ved for samtalen. Det skal vel være gæster der er med til brylluppet???

Prøvelseserklæringen: Udfylder vi bare den og sender den til viborg kommune hvor i vi skal giftes?

Navneædring: Jeg skifter navn til Hansen, så udfylder vel den navneændring ved bryllup, og skal den afleveres i kirken eller samtidig med prøvelseserklæringen?

Andet administrativt jeg skal tage stilling til????

0

Del dette indlæg

MILEPÆL!!!!!!!!!! 4 måneder i dag!!!!!!! :) :) :)

- og desuden har jeg i dag fået arbejde!!! bliver udlært d 28.10 og starter så. job d1.11.. wuhuu...

Kommer snart med en god opdatering,men sidder lige hosmine forældre og på. mobilen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tilllykke med jobbet, det er altid dejligt at have udsigten til et job efter endt udd. :cheerleader3:

Mht det administrative omkr bryllup, så følger jeg det som der står her på forum, da jeg ellers ikke vidste hvad jeg skulle hehe. Endnu en god årsag til at dette forum er :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med milepælen, tiden går skisme stærkt hva?

0

Del dette indlæg

Jeg har fået mig en rigtig romantisk og kærlig mand... Jeg fik en p-bøde i sidste uge, så de penge vi skulle ha været på date for, blev brugt på en p-bøde i stedet shooter.gif men så sød som han er, laver han 3 retters menu og vi deler en flaske vin loveshower.gif i hans iver, laver (eller han puster den vel op) han den her ballon 00000858.gif - Jeg blir jo Fru. Hansen loveshower.gif

post-53317-0-53536400-1316718949.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været ved at lege med diadem i aften, skulle lige prøve det på :D

post-53317-0-29303100-1316720116.jpg

post-53317-0-35966500-1316720127.jpg

Jeg synes egentlig det er meget fint, men har desværre ikke mit slør hjemme, gad ellers godt prøve det sammen.

Har så også købt disse sten til at sætte i opsætningen, just in case

post-53317-0-08556900-1316720129.jpg

Redigeret af NulleVB
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tilllykke med jobbet, det er altid dejligt at have udsigten til et job efter endt udd. :cheerleader3:

Mht det administrative omkr bryllup, så følger jeg det som der står her på forum, da jeg ellers ikke vidste hvad jeg skulle hehe. Endnu en god årsag til at dette forum er :thumbsupsmileyanim:

Og tillykke med milepælen, tiden går skisme stærkt hva?

Har også fået udførelig forklaring af min veninde, så jeg burde ha styr på det ..... men det er nu stadig noget forvirrende...

Og tak, ja, nu begynder det at gå rigtig stærkt.... Føler bare jeg er så meget bagud...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh... Det er jo Arwens halskæde - Evenstar! :heart:

13689843d.jpg

Men indrømmet, den kunne nok fåes i en flottere udgave end den du har fået fat i.. Det er det "trælse" ved Ebay - meget af det er lidt flottere på billedet end i virkeligheden..

ja, den er så. fin <3 men den ligner heller ikke den på billedet. Her blev jeg snydt :( men vil se om jeg kan finde en anden af dem, er dog blevet enig med mig selv om, at jeg ikk vil have halskæde på ....

0

Del dette indlæg

200kr!!!!! :o

Det synes jeg er meget at give for noget på Ebay... Hehe..

Men ja - pris og kvalitet hænger sommetider lidt sammen.. :) Fandt den her:

$(KGrHqZ,!ioE4rqM6QsGBO(EGBdWv!~~60_12.JPG

Synes den SER fin ud (man kan jo blive snydt) men den er lidt "finere" end den du har købt - knap så "tung" (Eller hvad faen man nu skal kalde det :) ) og så ser den ud til at have en lidt anden "farve"...

Den koster 18 dollars = ca. 100 kr - og du kan finde den her...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer